Website duidelijk en levering volgens afspraak

Op de website makkelijk kunnen kiezen en het gras is geleverd volgens afspraak.

Snelle en nette levering

De levering was geheel volgens afspraak. Het gras werd met pallet neergezet op een plek die voor ons het beste was.

Prima bedrijf

Donderdag om 11.30 bestelt , vrijdag 10 uur waren. ze er. Om 14 had ik een keurig grasveld. Kwaliteit ziet er goed uit. Geen gele plekken prijs in incl bezorgen , is prima

Prachtige zoden!

Prachtige zoden, ze liggen er heel mooi bij. Had de bestelling op donderdagmiddag geplaatst en vrijdagochtend had ik ze voor de deur staan.

Goede kwaliteit

Gewoon erg tevreden

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Makkelijke website om te bestellen. Snelle opvolging van gedane order, helaas was het transport bedrijf niet duidelijk met betrekking tot wanneer de levering werkelijk plaatsvond. Zouden van te voren gebeld worden, Topgazon gebeld als zij iets wisten en bleek dat ook zij geen melding van de transporteur ontvangen hadden maar was eindstand zonder kennisgeving en keuring door ons bij de tuin neergezet/geleverd. Hier kon Topgazon niets aan doen en nemen wij hen ook echt niet kwalijk. Top gras geleverd en ligt er fijntjes in.

Top bedrijf

Uiterst vriendelijke mensen, je wordt geholpen bij het inladen. Als je te vroeg bent voor het halen, wordt je doorverwezen naar het land waar ze aan het snijden zijn en wordt je tussendoor geholpen. Echt super

Perfecte service

Zeer tevreden, ook over de klantvriendelijkheid. Er kwam op het laatste moment een verandering aan de hoeveelheid. 1 belletje en het was geregeld, top!

Goede kwaliteit

Geef de bezorgtijd aan, vooral als dat s’morgens heel vroeg geleverd wordt.

Mooie graszoden, slaan makkelijk aan. Na twee weken al mooi grasveld. Goede bezorgservice. Zou als het nodig is zo weer hier bestellen

Snelle en goed bezorgd Goed bedrijf

Snelle levering van goede, verse graszoden.

Contact met Topgazon gaat goed. De levering was uitstekend. We keken 's morgensvroeg uit het raam en daar lagen de zoden al klaar voor ons!

Topbedrijf

Bestelling stond netjes klaar en kon zo geladen worden

Prima service, mooi kwaliteit!

Zie aanhef.

Super!!

Vriendelijke mensen, goede producten, netjes en op tijd geleverd.

soepel

makkelijk en soepel

Prima, kwaliteitsgazon

Makkelijk besteld, snel geleverd en snelle reactie op vragen oid. Een aanbeveling.

Prima product

Geleverd volgens afspraak,prima

Goede service en flexibel met aanpassingen

Mooie grasrollen

De grasrollen online besteld. De volgende dag lagen ze keurig netjes klaar. Ze werden zelfs in mijn auto gelegd. De kwaliteit van het gras is top.

Snel besteld, volgende dag klaar om op te halen.

Top gras, voor een goede prijs!

Snel geholpen en geleverd

top!

goede snelle communicatie, snelle levering en goede kwaliteit

Borgerderstraat 1 a

9449 PA Nooitgedacht

Over Topgazon

Topgazon is een bedrijf, die sinds 2007 bezig is om een hoge kwaliteit grasmat te leveren. Al onze graszoden worden volledig in eigen beheer gekweekt. Het land bewerken, inzaaien, onderhouden en oogsten wordt met eigen machines gedaan. Doordat wij dit in eigen beheer doen, kunnen wij snel schakelen en op de juiste momenten inzaaien. Onze voorkeur voor inzaaien, is in het najaar. Dit komt doordat de bodem nog zeer groeizaam is, maar de hoge temperaturen en de droogte (meestal) verleden tijd zijn. Na de groeiperiode van ongeveer 12 maanden, oogsten wij de graszoden in handzame afmetingen van 250 cm lang, 40 cm breed en 2 cm dik. Hierdoor heeft u bij elke rol 1 m2 in handen, die een gewicht bij zich draagt van ongeveer 18 kg.