Goede kwaliteit zoden en vriendelijke en goede bezorgservice

Goede kwaliteit en goede bezorgservice

Hele fijne service en mooi gras

Ik belde naar het bedrijf omdat ik twijfelde over een leverdag. Meneer stond mij uiterst vriendelijk te woord en gaf gedegen advies. Het gras werd binnen een dag geleverd ondanks de afstand van het oosten naar het zuiden van het land.

Product is goed

Product is goed maar communicatie en bezorging laat te wensen over. Ik heb geen bestel bevestiging ontvangen en de bezorger heeft het gras op de parkeerplaats gezet zonder mij iets te zeggen.

Prima service, snelle levering en top gras!

Top gazon, Top service!

Top gazon, Top service

Prima graszoden

Duidelijke website, goed aanbod, redelijke prijs, stipte aflevering.

Goed gras en zeer goede klantenservice!

Top!!

Geleverd conform afspraak!

Top kwaliteit en goede prijs

Ik heb nog nooit zoon mooi grasveld aangelegd echt super kwaliteit!

Topgazon is dik in orde.

Vandaag besteld en morgen een gazon van topkwaliteit.

Mooi product goede service

Graszoden stonden netjes klaar zoals afgesproken. Zonder vragen werd er als vanzelf sprekend geholpen bij het inladen van de zoden. Bijzonder vriendelijk.

Ons gazon ligt er TOP bij!

Goede service, snelle levering, prima kwaliteit.

Perfect, beautiful and easy install

Quick delivery, great product. Only the delivery costs are too high for me.

Perfect geleverd Het groeit als een tierelier Binnenkort grasmaaien

Mooi groen gras!

Mooi groen gras!

Geweldige goede en nette graszoden die goed te leggen zijn.

Top gras

Alles ging naar behoren. Gras ligt er prachtig bij.

Mooi gazon , goed geholpen

Verder goede nazorg

Makkelijke duidelijke site

Duidelijk,snel en correct geleverd

Gras ziet er mooi groen uit na het leggen. Niet veel water hoeven te geven door de vele regenbuien. Kortom tot dusver heel tevreden.

Gewoon top!

Levering kwam netjes op de gekozen datum. We hadden niet gekozen voor een specifieke levertijd, maar toch stond de chauffeur al eind van de ochtend op de stoep. Aardige man die zelfs nog met een paar tips kwam voor het verplaatsen van de graszoden door het huis (De tuin grenst aan het water, dus we konden niet buitenom). Levering was netjes verpakt op een pallet en het gras zag er goed uit!

Premium grasmatten

Mooie matten en zonder zorgen geleverd.

mooi gras, maar vol mieren

Het gras is mooi, bezorging pefect. Maar het zat vol mieren inclusief eitjes. Het ligt er nu mooi bij maar wel veel bruine bergjes zand en overal mieren. Nu met gif bezig in de hoop dat ik ze weg krijg.

Mooi op tijd en graszoden van topkwaliteit geleverd!

Prettige ervaring.

Mooi gras en snel geleverd.

Prima graszoden, snel geleverd en een goede prijs, erg tevreden!

Borgerderstraat 1 a

9449 PA Nooitgedacht

Over Topgazon

Topgazon is een bedrijf, die sinds 2007 bezig is om een hoge kwaliteit grasmat te leveren. Al onze graszoden worden volledig in eigen beheer gekweekt. Het land bewerken, inzaaien, onderhouden en oogsten wordt met eigen machines gedaan. Doordat wij dit in eigen beheer doen, kunnen wij snel schakelen en op de juiste momenten inzaaien. Onze voorkeur voor inzaaien, is in het najaar. Dit komt doordat de bodem nog zeer groeizaam is, maar de hoge temperaturen en de droogte (meestal) verleden tijd zijn. Na de groeiperiode van ongeveer 12 maanden, oogsten wij de graszoden in handzame afmetingen van 250 cm lang, 40 cm breed en 2 cm dik. Hierdoor heeft u bij elke rol 1 m2 in handen, die een gewicht bij zich draagt van ongeveer 18 kg.