Supper alles volgens afspraak

Goed geholpen met goede adviezen. Alls geleverd volgens afspraak. Graszoden waren supper vers en mooi groen.

Aflevering volgens afspraak en uitgebreid advies over aanleg en verzorging de eerste periode

Zie boven

Goed bedrijf

Snel kunnen bestellen en snel en netjes geleverd. Half uur voor levering heeft chauffeur telefonisch contact opgenomen. Top

Heel goed !

Zeer goed.

Ik ben erg blij met topgazon. Behalve een goed product is hun service ook een dikke 10!!!

Gewoon goed

Heel tevreden, Alles precies gegaan zoals afgesproken. Door de chauffeur gebeld waar ik het wou hebben staan. Gras is prima.

Prachtig, veerkrachtig gras

Levering volgens afspraak, prachtig gras dat zich goed laat verwerken en snel hersteld/opveert.

Goede graszoden, snel geleverd en uitstekende nazorg!

Gazon ziet er super strak uit. Het werd op een ietwat onverwachte tropische dag (30+ graden) geleverd, waardoor er als gevolg van de hitte toch sneller een aantal kale plekken, hier werd passend nazorg aan verleend om ons toch te helpen! De volgende bestelling wordt zonder twijfel weer hier geplaatst.

Prima service en goed gras

Het gras is van goede kwaliteit, de service is prima, gras werd meegeholpen in te laden. Vriendelijk!

Aanrader

Mooie volle grasmatten

Prachtig gras

Premium graszoden op dinsdagavond besteld voor levering op donderdag dezelfde week. Bestelproces verliep zeer gemakkelijk. Op Donderdag om 7: 25! stond de vrachtwagen voor de deur. Voor het leggen eerst wat AZ gazonmeststof gestrooid handleiding gevolgd en ondanks het warme weer nu een prachtige grasmat. Wel twee keer per dag een flinke hoeveelheid water er overheen gesproeid.

Snelle correcte levering. Mooi gazon.

Vandaag besteld en de vlg dag geleverd. Er waren wat dunne rollen bij maar dit is mooi aangegroeid. Prachtig dik en groen gazon.

Duidelijke site en omschrijving van de aangeboden producten. Wat ik bijzonder vindt is dat er een stappenplan beschikbaar is dat helpt om alles vtv goed te voorbereiden en goed graszoden ‘uit te rollen’. Erg fijn vond ik het . Ook ‘graskalendar’ is erg fijn om te hebben.

Matig. Veel kale plekken en onkruid ertussen

Matig. Veel kale plekken en onkruid ertussen

Prima gazon

Gazon pakt prima mooi gras

Mooie groen beleving

Voor eerst rolgraszoden met mest besteld. duidelijken en makkelijke site met snellen en eenvoudige afhandeling. producten werden netjes verpakt geleverd.

Wat een Top-service.

Goede en snelle communicatie. Mooie graszoden (premium). Snelle levering. Door de hoge temperaturen (30 graden) waren enkele zoden minder geworden wat logisch is. Ideale temperatuur is immers tussen de 10 en 20 graden. 1 belletje was voldoende, gratis nalevering van nieuwe. Binnen 1 dag geregeld. Wat een mooi gazon. Echt grote klasse.

Prachtig gras, goede en snelle levering.

Het gras ligt er nu ruim 2 weken in. Ziet er prachtig uit. De levering was snel en werd bezorgd door een erg vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Top service en gras.

Mooi op tijd bezorgd en de graszoden zag er goed uit en groeit mooi!

Matige kwaliteit

Laten we positief beginnen, het gras was zonder meerprijs, voor 10 uur bezorgt door een uiterst lieve vrouw. Echter heeft dit niets met de leverancier te maken. Helaas, na alle goede reviews dachten we geen slechte koop te kunnen doen. Ik vraag mij nu af hoe echt alle beoordeling zijn. Of wellicht hadden wij pech. De zaken die echt in negatieve zin opvallen zijn: veel kapotte rollen, meer dan de helft had scheuren of happen eruit. Dit legt erg onhandig en ziet er nu vreemd uit. En het tweede is dat we 2 soorten rollen kregen en nu dus 2 soorten gras in de tuin, wellicht trekt dit bij. Een is een fijne dunne licht groene grasspriet, de ander een dikke donkergroene grasspriet. Ik ben zeker niet tevreden helaas.

Top kwaliteit

Graszodens besteld en echt van topkwaliteit.

Perfect, goede service, snelle levering, topgazon

Ik belde ‘s ochtends en ik kon de zoden ‘s mkddags direct ophalen. Het gras ligt inmiddels 2 weken, is perfect geworteld en groeit mooi.

Keurige graszoden en netjes op afgesproken tijd geleverd,

Een topgazon

Nette levering, echt een prachtig groen tapijt.

Uitstekende service, prachtig resultaat

Het was heel prettig om na mijn bestelling nog even gebeld te worden voor de juiste levering. Er werd meegedacht met het proces en op de dag van levering nog wat tips meegegeven. Het resultaat is een verbluffende grasmat waar e hele buurt van geniet. Het gras bij ons is letterlijk op dit moment groener dan bij wie dan ook!

Borgerderstraat 1 a

9449 PA Nooitgedacht

Over Topgazon

Topgazon is een bedrijf, die sinds 2007 bezig is om een hoge kwaliteit grasmat te leveren. Al onze graszoden worden volledig in eigen beheer gekweekt. Het land bewerken, inzaaien, onderhouden en oogsten wordt met eigen machines gedaan. Doordat wij dit in eigen beheer doen, kunnen wij snel schakelen en op de juiste momenten inzaaien. Onze voorkeur voor inzaaien, is in het najaar. Dit komt doordat de bodem nog zeer groeizaam is, maar de hoge temperaturen en de droogte (meestal) verleden tijd zijn. Na de groeiperiode van ongeveer 12 maanden, oogsten wij de graszoden in handzame afmetingen van 250 cm lang, 40 cm breed en 2 cm dik. Hierdoor heeft u bij elke rol 1 m2 in handen, die een gewicht bij zich draagt van ongeveer 18 kg.