Waarschijnlijk mindere ervaring doordat reisorganisatie failliet is gegaan

Boeken ging makkelijk Toen duidelijk was dat de reisorganisatie waarmee we zouden gaan failliet was gegaan kregen we minimale informatie. Vervolgens kregen we te horen dat we wel konden gaan maar een andere kamer kregen. Op booking.com stond nog wel de superior kamer beschikbaar. Er werd beloofd te mailen of wij deze alsnog konden krijgen. Ook werd verteld dat het hotel de prijzen omhoog had gedaan en dat we al blij mochten zijn dat er een andere kamer beschikbaar was. Hierop nooit meer iets gehoord. Dus uiteindelijk voor hetzelfde geld een veel minder grote kamer (zonder keuken, eettafeltje en balkon) gekregen. In het hotel bleek dat deze helemaal niet volgeboekt was en dat deze kamer gewoon beschikbaar was geweest. Heb sterk het gevoel dat Tjingo zelf het verschil in prijs in eigen zak heeft gestoken omdat ze nu meer moeite moesten doen voor alle gedupeerde reizigers.

Makkelijk boeken en goede service

Het boeken gaat makkelijk. Het contact is heel goed en helpen je met alles.

Slechts een keer geboekt en door faillissement van FTI kan dat niet doorgaan

Heb tot op heden nog niets gehoord van Tjingo wanneer ik mijn aanbetaling kan verwachten.

Alles is prima geregeld.

Tjingo maakt waar wat ze zeggen. Wij zijn al een keertje of 5 met Tjingo op vakantie geweest. Tot volke tevredenheid.

goed tevreden over Tjingo

ben zeker tevreden over Tjingo, wordt snel en netjes op vragen gereageerd, en alle gestelde vragen worden ook netjes beantwoordt.

Duidelijke website, geen verrassingen

Boeken via de website van Tjingo is erg gemakkelijk, prijzen zijn goed en de vluchttijden zijn meteen inzichtelijk.

Prima service!

Je hangt geen half uur aan de lijn. Wordt snel geholpen.

Makkelijk te boeken en eventuele vragen worden netjes afgehandeld.

Gemak en overzichtelijk

Boeken op de website is gemakkelijk. Ook de stappen die erop volgen zijn overzichtelijk. De reisbescheiden worden keurig tijdig geleverd. Ook na de boeking ontvangt men nog relevante informatie

Snel en efficiënt persoonlijk contact!!!

Omdat mij iets niet helemaal duidelijk was in de omschrijving van de door mij geboekte accommodatie, nam ik telefonisch contact op met Tjingo. De medewerkster gaf me snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. Dank daarvoor!!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle service

Makkelijk contact te leggen, vakantie in optie kan, houden je op de hoogte. Tevreden!

Goede en duidelijke web site en vragen worden snel beantwoordt

Heb ik een vraag dan wordt er voor mij uitgezocht.

goede ervaring

Ik heb tot nu toe een goede ervaring gehad met Tjingo

Na afloop van een gesprek krijg je snel bericht in je mailbox

Word altijd erg goed geholpen. Fijne mensen.

Zeer goede service

Heel goede service

Goede boeking

Fijn telefonisch contact gehad, goede kwaliteit

geweldig

goede websitebezoek

Goede prijs kwaliteit verhouding

Boeking vlot verlopen. Prijs is vooralsnog goed. Zijn nog niet op locatie van vakantie.

Goede service makelijk te boeken via online

Leuke prijzen en duidelijke website.

Leuke prijzen en duidelijke website.

Netjes

Goed geregeld

Mooie vakantie voor een goede prijs

Had nog €50 tegoed op mijn account en dat scheelt toch weer op de totale reissom, goed geregeld

Dorpsweg 98 100

3083 LE Rotterdam