Kan niet oordelen.Nog niet nodig gehad.

Zie boven.

Altijd snel en goed geholpen.

De website geeft direct inzicht in het complete reisaanbod.

Altijd makkelijk boeken

Alle duidelijkheid als ik bij Tjingo boek. Ik heb zelden onduidelijkheid ondervonden.

Servicegericht, goede prijs-kwaliteit verhouding

Servicegericht, goede prijs-kwaliteit verhouding Snelle reactie op vragen Overzichtelijk systeem

zeer tevreden

Zeer goede vakantie gehad en heel netjes alle info over de accommodatie van tjingo zeer duidelijk allemaal alle info

Vakantie goed geregeld

Onze vakantie naar Turkije geboekt. Tjingo service was goed. De volgende reis ook maar weer doen.

Goed en goedkoop

Tjingo werkt feilloos. Alles snel geregeld en voor laagste prijs. Wij zijn fan.

Prima om on line te boeken

Alles op tijd geregeld. Prima om te boeken.

Snelle en duidelijke service, aanrader!

Prima en snel geregeld.

Alles tot op heden goed wacht nog hoe ze met mijn extra wensen omgaan.Hulp op het vliegveld (rolstoel).

Mooie reizen voor een scherpe prijs

Je krijgt wat je boekt, het is duidelijk bij wie je boekt en een goed bereikbare klantenservice.

Word geweldig goed geholpen en zeer goed bereikbaar

Door diverse dingen heb ik contact gehad met de klantenservice en die hebben ons goed en zeer vriendelijk te woord gestaan en we zijn ook uitstekend geholpen door de klantenservice.

Top service van de dames en de heren

Sinds aantal jaren geboekt bij Tjingo,uit de problemen geholpen tijdens Neckermann affaire, altijd netjes en zeer correct behandeld, geen moeite teveel, super gewoon, bedankt daarvoor.

Makkelijk te boeken, leuke prijs,

Goede begeleiding

Zie boven

Goed geholpen

Per ongeluk het verkeerde hotel geboekt. De namen leken heel erg op elkaar. Zonder problemen kunnen omboeken

uitstekend geregeld

boeking eenvoudig en prima service

Top reisbureau

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met Tjingo, zeker nadat FTI failliet was gegaan, super geholpen zodat wij alsnog 3 dagen later op onze geplande vakantie konden gaan.

Fijn online reisbureau

Voordeliger en alles tiptop!

Geweldig, klopt altijd en is voordeliger. Mensen aan de telefoon heel vriendelijk .

Dit is al de 10 keer met Tjingo

Goed geregeld

Leuke reis geboekt voor een leuk bedrag, inclusief korting die ik persoonlijk heb gekregen.

Super geholpen van A tot Z

Vanaf het begin super geholpen.Vriendelijk en snel.

Boeking ging goed

Ik zou voortaan toch rechtstreeks bij corendon of tui boeken. Voordeel is dat je gelijk stoelen kan boeken via tjingo kan dat pas 6 weken van te voren

Snel en makkelijk

Een reis boeken bij Tjingo gaat snel en makkelijk en is heel overzichtelijk , je weet binnen enkele ogenblikken wat beschikbaar is en waar je aan toe bent.

Alles goed

Dorpsweg 98 100