Snel geboekt

Telefonisch slecht bereikbaar maar via mail krijg je snel antwoord

Zeer correct geregeld .

Hadden de fout gemaakt door geen transfer te boeken. Is door de zeer actieve medewerker goed gekomen.

Goed overzicht

Ik wacht nog even,maar de eerste ervaring is goed.

Vakantie niet altijd voordeliger als men verder gaat oriënteren.

Het onderwerp geeft het al weer; vakantie niet altijd voordeliger als men gaat oriënteren. Ga je bijvoorbeeld op de site van Sunweb voor een vakantie en Tjingo heeft deze vakantie ook in zijn programma dan is het bij Sunweb over het algemeen een stuk voordeliger dan bij Tjingo. Nu heb ik een vakantie geboekt bij Tjingo geboekt welke door TUI wordt verzorgd, alleen nu blijkt wél dat dezelfde vakantie als op de site van TUI vermeld bij Tjingo wél weer een stuk voordeliger is, Waar dit `m in zit weet ik jammer genoeg niet te verklaren. Maar verder is het op de site van Tjingo makkelijk te surfen met zeker ook veel duidelijkheden. Super.

Geweldige site.

mooi overzicht, meteen de beste prijs bij de operator zelf, meteen antwoord bij vragen en zeer vriendelijk. Wij hebben er al 15 keer onze boeking gedaan en steeds zeer positief.

Snel geregeld en meestal goedkoper

Snel geregeld en meestal goedkoper Ik geef mijn wensen door en vaak komt er een goeie voordelige offerte uit

Correcte service!

Communicatie via mail verliep prima.

Goed geregeld

Snelle service en gewoon een goedkope vakantie

Makkelijk te boeken en scherpe prijzen.

Snel en professioneel geholpen!

Keurig,snel en persoonlijk geholpen . Grt Anke

Prima prijsstelling; beloften worden nagekomen

Ik heb meerdere vakanties bij Tjingo geboekt. Ze doen wat ze beloven en vaak goedkoper dan de primaire aanbieder (zoals TUI)

Gewoon goed

Snel duidelijk en persoonlijke aandacht

Prima vakantie bij vragen korte lijntjes en alles prima geregeld.

Goed en duidelijk

Prima,jammer dat de transitie naar het hotel die was inbegrepen niet kin worden afgemeld. Moest zelf op de luchthaven de afmelding doorgeven.

Geweldige service, zeer goede aanbiedingen.

Wij zijn zeer tevreden over de offertes en het telefonisch contact als dat nodig is. Wij hebben al jaren bij Tjingo geboekt en het is nog nooit tegen gevallen. In oktober gaan we weer Groet Aleid van Kesteren van Meggelen.

Enkel problemen om een stoelreservatie te betalen omdat ik niet bij een nl bank ben ,zonde want de rest gaat alles heel vlotjes.met de Mastercard lukt het ook niet

Redelijk

We komen pas erg laat aan. En hebben jullie gebeld of jullie voor ons kunnen vragen of er nog eten is als we aankomen. Dat deden jullie niet en dit moesten we maar zelf doen. Jammer

Uitmuntend

Goed zoekprogramma, snel keuze kunnen maken.

Alles goed geregeld

Goede ervaring

heel goed

alle problemen die zich voordeden altijd snel en correct op gelost.

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld en vragen snel beantwoord.

Zeer goede reisorganisatie

Tjingo is een zeer goede reisorganisatie. Wij hebben reeds 10 reizen achter de rug met Tjingo en altijd zeer tevreden geweest en eigenlijk nog steeds. Alleen de twee laatste reizen was de boeking bij Tjingo met TFI en daar zijn wij absoluut niet tevreden over. Wij zullen nog reizen boeken bij Tjingo, maar nooit meer met FTI

Eenvoudig te boeken. Heldere prijzen

Prima website om te gebruiken en te zoeken.

Boekingproces als zeer postief ervaren

Krijg snel en duidelijke reacties op vragen over te maken boekingen. Op aanvullende vragen wordt direct gereageerd.