Was geweldig

Slecht weer, maar een geweldig hotel en leuk personeel.

Goede organisatie .

Geduldig geluisterd naar onze wensen.. meegedacht over locatie en goede plek gevonden... En mooie prijs. Dank jullie wel..

Heel aardig geholpen en alles volgens plan!

Ik werd goed geïnformeerd aan de telefoon. Ik heb twee dames afzonderlijk gesproken op verschillende momenten. Allebei even adequaat en vriendelijk, Goed aandacht voor de klant! Alles goed gegaan!

Kiezen en boeken zo gepiept.

Twee keer al een reis geboekt op Tjingo. Eerste keer zeer goed gelukt. De tweede boeking ook makkelijk en nu nog even afwachten of het ook net zo leuk is als de vorige boeking.

Goede organisatie

Altijd alles keurig geregeld .., al jaren

super snel en goed geregeld

op een zeer nette en correctie wijze ben ik telefonisch geholpen

Gied

Fijn reisbureau. Geen problemen mee.

Tjingo houdt zich aan de afspraken

Wij hebben tot op heden een zeer goede ervaring met het reizen middels Tjingo. Opmerking(en) die wij plaatsen in onze boeking worden netjes gehonoreerd.

Mooie aanbiedingen/locaties, top!

Prachtige aanbiedingen op heel mooie locaties. Hotel Jaz Fanara komen we al een aantal jaren. Helemaal top! Makkelijk online te boeken/zoeken. Mooie site. Helaas mijn tegoed van €50,- niet in kunnen leveren.

Duidelijk, snel en correct geregeld

Al vele jaren vakanties geboekt via Tjingo. Elke keer positieve ervaringen, dus geen reden om te switchen, want ook de prijzen zijn prima in orde!!!

heel goed

ik werd goed geholpen aan de telefoon, en kon het online helemaal afmaken. chapeau voor de hulp.

Makkelijk en duidelijk

Boeken was zo gemakkelijk

goed online reisbureau

Boek hier al jaren met veel plezier!

Ben keurig geholpen en de website is zeer overzichtelijk.

Alleen goede ervaringen, vooral snelle reactie indien vragen

Voor nu alles top geregeld.

Het enige wat ik verwarrend vind. Dat ik boek. Dan krijg ik een bevestiging met lavido dat ik denk he....wat is dit....nooit van gehoord.. Daarna krijg ik dan een bevestiging van fti....en dan denk ik ooo gelukkig. Het was verwarrend. Verandering bij vliegmaatschappij vind ik.lastig.

Zeer tevreden.

Het boeken van de reis was prima. Heb wel hulp nodig gehad maar dat was naar volle tevredenheid. Binnen een minuut werd ik terug gebeld, toen ik dat in de chat aangaf. Goed geholpen. Later bij vragen via de mail weer snel geholpen. Vriendelijk personeel die meedenkt en voorstellen heeft waar ik niet zo snel aangedacht had. Kort om zeer tevreden.

Altijd scherp geprijsd en goede service

Ik boek al jaren mijn vakanties bij Tjingo en inmiddels vele vrienden ook. Goede service, goede prijs en fijne website

Goed overzichtelijk en betrouwbaar

Heb hier diverse keren al geboekt en nooit geen problemen en als je belt helpen ze jou erdoor heen ipv een computer.

Let´s go with Tjingo

Super reisbureau

boek altijd via tjingo service is top wordt altijd goed geholpen.

Super goed en betrouwbaar

Dat het super gemakkelijk is een vakantie te boeken en om contact te kunnen leggen voor eventuele vragen.

Alles was prima geregeld.

Uur gewacht voordat de shuttle-bus ons naar het hotel bracht maar dit kwam doordat een andere bus niet op kwam dagen en die passagiers ook bij ons in de bus moesten. Ook op Schiphol een uur aan de belt gestaan voordat de koffers kwamen. Beide vertragingen was Tjingo niet debet aan. Verder een heerlijke vakantie gehad.

prima vakantie site

Nagenoeg alle vakanties zijn bij Tjingo te boeken. En voor de voordeligste prijs. Daarboven op geven ze nog eeen korting. Top.

Simply clever

Gemakkelijk en eenvoudig uitzoeken, boeken en kontakt maken.

Dorpsweg 98 3083 LE Rotterdam

088 66 55 999