Fijn, betrouwbaar bedrijf

Goede service, snelle levering, mooie kwalitatief van boom.

Mooie bomen, maar heel weinig wortels. Wij hopen dat hij het blijft doen.

Zie boven

Mooie Walnootboom incl. aanplanten

Mooie grote walnootboom besteld (30-25cm stamomtrek) en vanwege deze grootte gekozen voor bezorgen inclusief aanplanten. Alles keurig voor elkaar en volgens plan geleverd. Ze nemen netjes de tijd om alles goed aan te planten en laten de boel ook weer netjes achter. Zeker een aanrader als je van plan bent wat grotere bomen te planten.

Vanaf het eerste mailcontact adequaat antwoord, goede service en vriendelijke en kundige mensen.

Mooie bomen en aanplant pakketten geleverd voor een goede prijs door een vriendelijke chauffeur. Kan het bedrijf van harte aanbevelen.

Goede hulp bij keuze en snelle levering

Onlangs een mooie Japanse kers gekocht bij Bomenaanbod.nl Voorafgaand een goed advies gekregen mbt boomkeuze en plaatsing. Daarna snelle levering.

Netjes en snel geleverd

De boom is volgens planning geleverd zonder beschadigingen.

Vriendelijke jongen, Jeroen, netjes gewerkt mooie fruitbomen erbij!

Zonder gedoe heeft Jeroen zijn werk prima gedaan.

Mooie bomen en snel geleverd

Achterstraat 12

6668 AA Randwijk

Over Bomenaanbod.nl

Onze bomen worden gekweekt met passie. Dit wordt gerealiseerd door 15 professionals met 40 jaar vakmanschap. De kwaliteit is terug te leiden naar 1860 waar onze voorouders zijn begonnen met kweken. U kunt kiezen bij ons uit honderden bomen in verschillende soorten die vanuit huis besteld kunnen worden. De vormbomen worden met grote precisie gemaakt zodat het bijna machinaal lijkt. Nauwlettend wordt de kwaliteit altijd in de gaten gehouden zodat de leibomen perfect boven uw schutting passen en de dakvormen de ideale hoogte hebben om er onder door te kunnen lopen en heerlijk in de schaduw te zitten.