Snelle service, top racket!

Netjes en snel geleverd

Voordelig en snelle service.

Fijne winkel voor Padellers

Super blij met mijn racket en de services. Super makkelijk te contacten via whatsapp. Fijne winkel om dus je padel spullen te kopen.

Boven verwachting!

Perfect advies gecombineerd met goede service!

Super ervaring!

Fijne site, snelle service en erg goede kwaliteit!

Geweldige service, klantvriendelijk en snelle reacties

Ik had een aantal vragen voor dit bedrijf. Telefonisch ben ik super geholpen en ze denken goed mee. Zelfs een korting gekregen voor een bepaald artikel. Ik heb geen andere woorden dan TOP SERVICE!

Blij met het racket, bestelling kwam snel. All ok!

Top racket, snelle levering.

Jammer dat dhl een dagje later kwam maar vanuit padel amigos top geregeld.

Supersnelle service, goede kwaliteit voor competitieve prijs !

Blij met mijn Nox padel schoenen en Adidas padeltas, beiden binnen no-time geleverd na besteld te hebben. Dit weekend getest en zeer tevreden over de kwaliteit en dat voor een prima prijs! De Nox schoenen hebben goede pasmaat en brede wreef. De tas is niet te groot maar geeft prima vakruimte voor twee rackets en een apart vak om schoenen, ballen, bidon en handdoek op te bergen. En hij kan als rugtas gedragen worden, handig op de fiets !

Top bedrijf!

Snel bezorgd, klein kadootje bij gekregen. En gelijk een kortingsbon voor een nieuw lid! Groot assortiment ook!

Fijne website! In de ochtend besteld en in de avond door een zeer vriendelijke meneer werd mijn bestelling afgeleverd. Complimenten!

Product aangekomen zoals beschreven

Ik heb NOX AT10 Padel schoenen besteld en ze waren snel binnen. Zat ook een leuk persoonlijke bericht erbij met wat accessoires voor mijn padel racket. Top service! Zal zeker hier vaker bestellen.

Top!!! zelfde dag nog geleverd met nog wat extra cadeaus in de doos ik ga hier vaker bestellen Bedankt!!!

Top webshop !

Ik had een vraag over een Nox racket dit hebben ze goed voor me uitgezocht, Verder goed advies gekregen. Het racket werd de volgende dag al geleverd Fijne communicatie, ik zal zeker mensen aanraden hier een racket te kopen!

Super! Snelle levering top service!

Heel tevreden met mijn order snel ik in huis en goed ontvangen zou het zeker aanraden! Bedankt amigos

Met spoed een padelracket nodig, maar later besteld voor levering op dezelfde dag. Heel fijn dat ik het racket gelijk op locatie kon komen halen.

perfecte service

mijn kortingscode was verlopen, zonder vragen een nieuwe gekregen op het artikel te bestellen

Goede prijs en snelle levering!

Zelfs nog wat extra spullen ontvangen als goodies

zeer goede service

de amigo's ontmoet op testdag en kreeg goed advies. hier uiteindelijk ook voor juiste prijs mijn racket gekocht en zeer te spreken over omgang en klantgerichte instelling. aanrader !

Snellere levering dan in eerste instantie op de site stond.

De snellere levering was heel prettig. In de doos een persoonlijke, handgeschreven boodschap. Heel netjes! En het zijn inderdaad "top schoenen". In het assortiment mis ik accessoires als compressiesokken en andere kleding.

Goede prijs kwaliteit site

Komt belofte na

Voor 12 uur besteld en zelfde dag ontvangen. Zweetbandje als cadeautje was ook erg leuk.

Zo tof om een racket te mogen testen!

Op de 1e testdag van Padelamigos testte ik 3 rackets op basis van mijn profiel. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe….. Na mail contact met Robin kwam hij met nog een andere suggestie. Weer mocht ik een ander racket een week testen!! Ik zei nog wil je borg of gegevens? ‘Nee gewoon goed vertrouwen en lekker spelen! Na een week wist ik genoeg; ik had na 4 rackets ‘mijn racket’ gevonden! Ik heb kleine handen en heb nu een fijn dames racket met kleine grip! Kortom wat een service en leuke contacten! Dus support your local (padelamigos) heroes!

goede levering, voelt als een attent bedrijf

voor de 2e keer besteld bij deze organisatie. 1e keer ging minder soepel maar ze reageerde heel attent en deden hun best om het op te lossen. daardoor niet echt vervelend. 2e keer ging perfect.

Goed geregeld! 11.45 uur besteld, 19.00 uur in huis dezelfde dag!

Parallelweg 27 5223 AL ’s-Hertogenbosch

0611915772

Over PadelAmigos

Welkom bij dé padelwebshop voor de echte padelfanaten! Bij ons vind je alles wat je nodig hebt om jouw padelspel naar een hoger niveau te tillen en te winnen van vriend en vijand. Of je nu een enthousiaste beginner bent of een fanatieke pro, wij hebben de nieuwste padelrackets, schoenen, tassen, ballen en accessoires om jouw spel te verbeteren. PadelAmigos.nl biedt een ruim assortiment aan producten van topmerken zoals HEAD, adidas, Babolat, NOX, Drop Shot en Dunlop. Daarnaast staan wij bekend om onze snelle levering en uitstekende klantenservice. Advies nodig? Aarzel vooral niet om contact op te nemen, we doen niets liever dan praten over padel(producten). Saludos, Pablo & Robin PadelAmigos