Ruime keus en snelle levering

Was superleuk en nuttig om via de testdag verschillende rackets te kunnen proberen. Het racket wat ik uiteindelijk koos werd al de volgende dag geleverd, Website, orderproces, respons, het ziet er allemaal top uit!

Mooi aanbod, goede service en verzending ! Top!

Snel, betrouwbaar, goed product!

Top service en snelle levering

Echt heel fijn om spullen bij aan te schaffen. Heel fijn kunnen testen met diverse rackets en goed advies gekregen. De mannen weten waar ze het over hebben en dat is fijn. Vervolgens besteld en de volgende dag al in huis. Super fijn en een aanrader voor iedereen!

Perfecte voorlichting met een clinic

Op een clinic bij padelclub Maliskamp,3 rackets geprobeerd. Meteen besteld, helaas door dhl dag te laat afgeleverd.

Leuke spullen en snelle levering

Prettig

Bedankt

Razendsnelle opvolging en service

Het testen van diverse rackets kan ik aanbevelen. Pablo en Robin kunnen heel goed inschatten welk type racket bij je zou kunnen passen, zodat ze je gericht testrackets aanbevelen! Daarnaast zijn ze ook snel met de opvolging zodat je de rackets snel kunt testen.

Goede service en deskundigheid

Ik was niet tevreden over een racket. Kreeg wat testrackets en er werd naar een oplossing gezocht. Heel netjes opgelost. Goede communicatie. Ook meegedaan aan een racket test dag. Dit was heel goed georganiseerd en heb meteen een ander racket aangeschaft wat aan de wensen voldoet. Kreeg ook een blik ballen en een gripje erbij. Kortom top service. Heb het bij al mijn padel maten aangeraden

Snelle levering zal zeker bij amigos vaker bestellen.zeer goed

Uitstekend!

Ik heb al enkele keren contact gehad met de amigo’s. Elke keer werd ik snel en uitstekend geholpen! Erg tevreden over hun service.

Uitstekende service en goed bereikbaar

Goede begeleiding en advies.

Super persoonlijke service!

Meedenken, toegankelijk en fijne producten.

Pakket goed op tijd bezorgd met leuke extra’s.

Het pakket kwam goed op de tijd wanneer het zou komen en er zaten daarnaast nog leuke kaartjes en een extra grip bij. Goede service.

Uitstekende en snelle service!!!

Aangezien het lastig is om een racket voor een 'ander' te kiezen heb ik op basis van de skills van de persoon aangegeven waar ik naar op zoek was. Uitstekend advies hierin gekregen.

Alles zeer snel geleverd en op uiterst correcte manier afgehandeld! Top!

Goede kwaliteit en super snelle levering!

Mijn Padeltas van Head werd de volgende dag al geleverd.

Goed advies en snelle levering

Na een goed en duidelijk advies werd het product ook nog dezelfde dag geleverd.

Binnen 1 dag had ik mijn bestelling binnen.

Service op maat met een glimlach. Aanbeveling!

Met veel plezier al diverse padelattributen gekocht hier. Onder de indruk van de servicegerichtheid en enthousiasme waarmee je geholpen wordt. Topplek voor elke padeler!

Goede service en snelle levering

Ik had ruim voldoende informatie over de producten en ben voorzien van persoonlijk advies over mijn aankoop. Op basis hiervan heb ik een racket uitgekozen en deze is de volgende de dag bezorgd. Het advies is ook nog eens de juiste geweest want het racket sluit goed aan bij mijn spel. Ik beveel deze partij dus zeker aan!

Super snel, vriendelijk en goede kwaliteit!

Fijne ervaring met deze webshop. Aantal keren wat bestelt en altijd netjes op tijd op in huis. Ook zijn ze goed bereikbaar mocht er iets verkeerd gaan. 1 keer verkeerde maat schoenen ontvangen, maar nog de volgende dag een nieuw paar in huis! Knap werk heren, keep it up!

Fijne snelle en goede service!

Supergoede ervaring met PadelAmigos zelf!

Na aankoop van onze padelrackets hadden we pech en was er een scheur te zien aan het oppervlak van het racket na 1 keer gebruikt te hebben. Na mailverkeer werd het racket vervangen. Zeer goede service!

Uitstekende service, snelle levering

Net zoals vorige bestellingen uitstekend. De persoonlijke noot (kaartje met tekst) wordt zeer gewaardeerd

Parallelweg 27

5223 AL ’s-Hertogenbosch

0611915772

Over PadelAmigos

Welkom bij dé padelwebshop voor de echte padelfanaten! Bij ons vind je alles wat je nodig hebt om jouw padelspel naar een hoger niveau te tillen en te winnen van vriend en vijand. Of je nu een enthousiaste beginner bent of een fanatieke pro, wij hebben de nieuwste padelrackets, schoenen, tassen, ballen en accessoires om jouw spel te verbeteren. PadelAmigos.nl biedt een ruim assortiment aan producten van topmerken zoals HEAD, adidas, Babolat, NOX, Drop Shot en Dunlop. Daarnaast staan wij bekend om onze snelle levering en uitstekende klantenservice. Advies nodig? Aarzel vooral niet om contact op te nemen, we doen niets liever dan praten over padel(producten). Saludos, Pablo & Robin PadelAmigos