Mooie knollen, snelle levering.

Voor herhaling vatbaar.

Prima spul geleverd

De bollen zijn van goede kwaliteit, worden prima verpakt er soort geleverd met een briefje hoe ze goed te planten en de bollen van vorig jaar zijn dit jaar prachtig opgekomen

Alles was keurig verpakt en snel geleverd!

Uitstekend bedrijf

Uitstekende kwaliteit bollen, snel geleverd.

Binnen een week na bestelling in Spanje in de grond

Bestellen was eenvoudig. Communicatie was uitstekend. Levering was buitengewoon snel. En nog een presentje toe. Pet af!

zag er redelijk uit

Zag er redelijk uit alleen een slechte dahliaknol heel klein en in stukken zal niets doen denk ik ..............

Kwaliteits vol producten, super verpakt.

Alles super verpakt met duidelijke inhoudsopgave. De producten voldoen ruimschoots aan de opgegeven maten.

Bestelling is mooi verpakt en de uitleg hoe de bloembollen moeten geplant worden is een echte meerwaarde. Ik werk voor de Belgische marine en heb jarenlang naar Den Helder gemoeten. Nooit ben ik in jullie winkel binnengestapt, een echte schande van mij. De volgende keer dat ik in Den Helder ben, kom ik zeker langs.

Altijd erg snel en efficiënt

Altijd erg snel en efficiënt met groot succes in planten en bloeien

Ik had mijn bestelling binnen 24 in huis

zeker de aanbeveling waard !

Sehr gut

Alles bestens - Ware sowieso und rasche Abwicklung

Verzorgd en betrouwbaar

De bollen zijn verzorgd en stevig verpakt en met plant instructies binnen gekomen. Goede bollen, mooi product.

Goede kwaliteit en veel keuze

Herinnering voor het bestellen van bollen die nu de grond in moeten. Mooi op tijd geleverd met een duidelijke instructie.

Dahlias en begonias geplant Lekke attentie en berichtje ontvangen Bedankt!

keurig

na een kleine vertraging en mijn ongeduld , werd het door, ik denk moeder ,gelijk netjes opgelost.

De bestelling is zorgvuldig ingepakt.

Prima, bestelling was er snel en informatie erbij op a 4 tje is heel handig. Bedankt!

Top Qualität - Freundlicher Service

Ganz frische Ware, direkt vom Erzeuger, mit Pflanz- und Aufbewahrungsanleitung auch auf deutsch. Familienunternehmen. Eine Tulpensorte war leider schon verkauft, es folgte ein freundlicher Anruf und die Anfrage, welche andere Sorte geschickt werden dürfe. Außerdem ein kleines Extra-Geschenk.

gute Qualität, gute Verpackung, schnelle Lieferung

war mit der Bestellabwicklung sehr zufrieden, Qualität der Pflanzen sehr gut.

Snel en keurig verpakt

Goede kwaliteit

Bloembollen van prachtige soorten

Ik moet natuurlijk wachten tot de bloemen uitkomen, maar ik was bij het bestellen al erg tevreden over de soorten Tulpen en andere bloemen. Ik ben heel benieuwd hoe de tuin eruit gaat zien!

Fijn, behulpzaam, snel!

Fijn, behulpzaam, snel.

Mooie kwaliteit en goed verpakt

Mooie kwaliteit en goed verpakt en snel geleverd.

Superschnelle Lieferung, gut verpackt, Zwiebeln scheinen von guter Qualität , das Ergebnis kommt im

Alles Bestens, vielen Dank

Het is echo goed winkel

Positif

Over Floratuin

Floratuin is een bloemen en bloembollen speciaal zaak, gevestigd in Julianadorp. De Floratuin is gelegen in het Noordelijk Zand gebied, dit is het grootste aaneengesloten bloembollen gebied ter wereld. Wij hebben maar liefst 300 soorten voorjaars en zomerbloeiers in onze winkel en webshop. Dankzij de velen speciale soorten en de kennis van ons team kunnen we u altijd helpen aan de beste keuze op het gebied van bloembollen! Wilt u meer weten? neem gerust contact met ons op.