Zwiebeln bester Qualität und schnell geliefert

Die Zwiebeln waren frisch, bester Qualität und schnell geliefert. Es gab auch noch Sorten, die bei anderen Händlern nicht mehr vorrätig waren. Vielen Dank!

Goede kwaliteit, snelle correcte levering.

Als professional bestel ik hier sinds voorjaar 2023 graag mijn bloembollen. Wel jammer dat , nu het plantseizoen nog volop loopt, toch veel soorten , die in de webshop worden getoond, zijn uitverkocht. Ik heb daardoor uiteindelijk bij 2 leveranciers moeten bestellen, en dat doe ik liever niet.

Ik vond het contact prettig en vriendelijk

Mijn bestelling is afgeleverd op een correcte manier en goed geprijsd. Ik zal zeker de volgende keer bij dit bedrijf bestellen.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Groot assortiment, mooie kwaliteit bollen, snel geleverd en ook nog een leuk cadeautje erbij. Erg blij mee, ik kan niet wachten tot het voorjaar

Snelle levering goede prijs

Snelle levering, goed verpakt. De kwaliteit van de bollen ga ik komend voorjaar zien. Email met vragen werd snel beantwoord.

sehr gut

Ich habe das Paket letzte Woche in Weil abgeholt. Wir sind immer sehr gespannt auf die schönen Amaryllis Blüten. Habe die ersten Knollen schon verschenkt. Bei uns schneit es? Wünsche Ihnen eine gute Zeit und Danke für die prompte Lieferung Mit freundlichen Grüssen aus der Schweiz Helen Huser

Goede service en garantie voor mooie bloemen.

Zowel online als in de zaak een goede service en een brede keus. In het voorjaar prachtige opkomst van bloemen (wij hebben tulpen, narcissen, irissen én wintercrocus die nu al opkomt) waar we echt blij mee zijn. Dit is het 2e jaar dat wij in september naar Noord-Holland rijden om bollen te kopen. Aanrader!!

Super Qualität!

Bei Euch bestellen wir immer wieder gern, kann man nur jeden weiterempfehlen.

Beste Qualität

Sehr schnelle Lieferung. Gute Verpackung und hervorragende Qualität. Bestelle jederzeit gerne wieder.

Alles snel geleverd en prima voor elkaar in stevige doos

Alles snel geleverd en prima voor elkaar in stevige doos

Beste Qualität

Super informative Internetseite . Die Zwiebeln toppen alles, was ich bisher gepflanzt habe.

Wegens onvoldoende voorraad kreeg ik mooie, duurdere alternatieven.

De aflevering was prima geregeld!

zeer verzorgd

kreeg het pakket mooi op tijd en waren de bloembollen van uitstekende kwaliteit.

Sehr freundlicher Service im Laden

Falles top

snelle levering,vriendelijke site,mooie prijzen, goede kwaliteit

vorig jaar hebben wij deze pluktuin bezocht, we hebben daar een aantal zomerbollen gekocht en hebben de hele zomer genoten van deze bloemenpracht.

netjes verpakt en snel geleverd

nette stevige doos, met alle producten compleet zoals was besteld

Leuke lui, goeie kwaliteit

Zulke mooie creatieve bloemschikkingen zie ik nergens anders!

de bestelling was snel binnen en keurig verpakt

De bolletjes zagen er gezond uit. Over de boeiwijze kan ik pas in het voorjaar een oordeel vellen.

Fast delivery and first class flower bulbs

Fast delivery and first class flower bulbs.

Sehr schnelle Lieferung und tolle Pflanzen

Innerhalb von wenigen Tagen kam meine Bestellung an-sehr erfreulich!

Prachtig assortimint, redelijke prijs, snelle verzending

Top! Was al zeer tevreden over de pluktuin. Ook de online shop is een plezier om door te kijken.

Beste Qualität, super Service

De bloembollen zijn snel geleverd en zijn van de beste kwaliteit

Gute Qualität

Die Bestellung kam sehr schnell. Die Qualität ist sehr gut. Ich freue mich die Blumenzwiebeln einzupflanzen und natürlich auch auf das Ergebnis im nächsten Frühjahr. Liebe Grüße aus Deutschland

Alles super

Perfekt!

Rijksweg 85 1787 PK Julianadorp

Over Floratuin

Floratuin is een bloemen en bloembollen speciaal zaak, gevestigd in Julianadorp. De Floratuin is gelegen in het Noordelijk Zand gebied, dit is het grootste aaneengesloten bloembollen gebied ter wereld. Wij hebben maar liefst 300 soorten voorjaars en zomerbloeiers in onze winkel en webshop. Dankzij de velen speciale soorten en de kennis van ons team kunnen we u altijd helpen aan de beste keuze op het gebied van bloembollen! Wilt u meer weten? neem gerust contact met ons op.