Zorgvuldig verpakt en snelle levering

Exact wat ik wilde

Juiste levering alleen ontbrak de communicatie dat de bestelling klaar lag..

Vor Ort und online top

Wir haben im Sommer Ort und im Herbst dann online gekauft. Toller Shop mit großem Angebot!

Fantastisch organisiert

Ik kom elk jaar persoonlijk naar jullie en bestel direct mijn bollen. Ik ontvang alles perfect en wil mij ervoor bedanken

Prachtige tulpen

We hebben de prachtige tulpen snel gestuurd bekomen. Achter onze bestelling hadden we noch vragen gehad, de communicatie met jij was heel goed. Dankjewel voor alles en de klein cadeautje.

Goed bezig.

Ruime keuze

Ruime keuze Snelle.levering

Half satisfied

Very slow delivery

Met veel zorg ingepakt, over alles nagedacht- zelfs de zwardere pakketjes met bloembollen lagen op de bodem om de andere kleinere pakketjes niet te beschadigen. Toppers!

mooie bollen gekregen.

nu nog afwachten hoe ze komend voorjaar gaan bloeien.

Uitstekend verzorgd!!

Prima verzorgd

Tolle Auswahl, schnelle Reaktionen, guter plastikfreier Versand

Auf Detail-Rückfragen wurde schnell geantwortet. Die Lieferung der Blumenzwiebeln war top: alles in Papiertüten - null Plastik. Die Zwiebeln sehen alle sehr gut aus - nichts ausgetrocknet oder schimmelig. Freue mich schon auf das nächste Frühjahr! Hoffe, alles treibt gut aus. Ich musste mich allerdings irgendwann bei der Bestellung etwas bremsen ;-)

Ik heb bollen gehad die al rot waren in de zak

Niet zo blij met de hyacinten die waren vertot

Hoi Marjolein, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de bollen die u heeft gekregen rot waren. Zou u hierover een email kunnen sturen met uw bestelnummer? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Janneke Kroon Floratuin Julianadorp

Top quality

Premium size of bulbs, bulbs always bloom!!!

Toller Service

reibungsloser Ablauf, sehr freundliches Personal

schnelle Lieferung

alles Super! Tolle Qualität

Bollen snel ontvangen, met omschrijving en er zat nog een kadootje bij ook.

Mooi grote bloembollen

125 stuks Fritillaria Meleagris Niet duur. Contact met bedrijf ivm vraag was ook zeer snel beantwoord. Zeer aanbevolen !!

Super service en grote keuze!

Grote keuze, super service

goede service

Heel veel bijzondere bloembollen voor de liefhebber

Der beste Tulpenhändler in Nordholland.

Super Service, tolle Angestellte und und eine riesige Auswahl an Tulpen.

Relativ gute Erfahrung mit Fluratuin.

Relativ gute Zufriedenheit mit Fluratuin.

Ich habe bereits mehrfach Blumenzwiebeln bestellt- ausgezeichnete Qualität bekommen.

Sehr guter Service. Auch Sonderwünsche bei der Zusendung wurden berücksichtigt. Kontaktaufnahme per E-Mail funktionierte innerhalb weniger Minuten. Wunsch wurde sofort bestätigt. Mir gefällt die Verpackung der Zwiebeln sehr gut.

Gesunde Zwiebeln, tolle Auswahl

Vielen lieben Dank für die tollen Blumenzwiebeln Wir freuen uns schon auf den Frühling

Ik ben blij met deze bloembollen

Heel fijn en leuk om te planten

Rijksweg 85

1787 PK Julianadorp

Over Floratuin

Floratuin is een bloemen en bloembollen speciaal zaak, gevestigd in Julianadorp. De Floratuin is gelegen in het Noordelijk Zand gebied, dit is het grootste aaneengesloten bloembollen gebied ter wereld. Wij hebben maar liefst 300 soorten voorjaars en zomerbloeiers in onze winkel en webshop. Dankzij de velen speciale soorten en de kennis van ons team kunnen we u altijd helpen aan de beste keuze op het gebied van bloembollen! Wilt u meer weten? neem gerust contact met ons op.