Goede en snelle service geleverd! Product voldoet volledig zoals ik had verwacht.

Uitstekend produkt

De paalmutsen van de Haven specialist zijn een uiterst duurzaam produkt. En ze staan mooi. Je betaald meer maar dan krijg je wel waar voor je geld. Als de palen weg zijn kan je de paalmutsen weer voor de volgende gebruiken

Kwalitatieve sterke, snelle en klantvriendelijke ondersteuning. Top!

Bereikbaar, goed inhoudelijk advies, flexibel. Kwalitatief sterk product!

Snelle levering van een kwalitatief hoogwaardige senioren trap

Na de bestelling kwam snel een tekening met vragen over de maatvoering. De levering kwam snel en de trap ziet er heel solide en degelijk uit. Een sieraad voor de tuin. Plaatsing van de trap komt later.

Duidelijke website, snelle service

Duidelijke website en een heel snelle levering

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Alles keurig netjes binnen gekregen.

Mooi product fijne samenwerking ( bezorgen in Amsterdam )

Goed!

Heel Goed!

Duidelijke site. Zeer snel het product binnen gekregen. Alles klopte.

De Specialist met de juiste materialen.

Bij het vervangen van onze steigers in de haven hebben wij de Havenspecialist benaderd voor de Bolders en veiligheidstrappen. Zij hebben het juiste aanbod en snelle leveringen.

Goede kwaliteit en goed bereikbaar

Afspreken levertijden kan beter.

Van A tot Z prima verlopen!

De gehele procedure is vanaf de bestelling tot en met de aflevering correct verlopen. Uiteraard voldoet het product wederom aan onze verwachting.

prima fenders

top spullen voor een nette prijs

Hele goed ervaring met de Havenspecialist

Ik heb bij de Havenspecialist drie zwemtrappen besteld. Van begin tot eind ben ik heel goed door de Havenspecialist geholpen. Ze dachten heel goed mee over het formaat van de zwemtrappen, en ze hielden mij goed op de hoogte. En de installatie gebeurde snel en vakkundig. De bewoners hebben er veel plezier van!

Échte specialisten en geen vraag is te veel!

We hebben hier een nieuw vlot besteld voor bij onze woonark. Een drijvend terras aan de waterzijde. Met de Havenspecialist zeer prettige communicatie gehad. Direct antwoord op alle vragen, en zeer goed meedenken. Ik stuurde een tekeningetje op en dat werd meteen omgezet in een goede bouwtekening. Daar konden we het daarna over hebben en "rare dingen" die we wilden waren allemaal prima uit te voeren. We wilden een aantal palen zodat er in de zomer zonwering vastgemaakt kan worden en in de winter inklapbaar-de Havenspecialist maakte dit op maat. Ook een voorziening voor de watervogels was geen probleem. Foto's uit de werkplaats tussendoor gekregen over de vorderingen. Halverwege kon er zelfs nog wat aangepast worden. De levering was echt snel. Ook het afmeren werd pico bello verzorgd. Het contact met het kantoor met Helmich was heel prettig: bereikbaar, humor en vakkundig. Steeds als er iets te bespreken was koppelde hij dat terug met de werkplaats (waar hij heel trots op is-onze mensen kunnen alles) . Het bezorgen en afmeren was met Jan en Martijn-mannen met expertise, hadden aan een half woord genoeg. En naast een heel mooi vlot ook een prachtige bos bloemen.

Vakwerk

Snelle levering en mooi werk en keurig op afspraak op tijd afgeleverd

top/netjes

heren komen netjes hun afspraak na. Mooi product.

Op tijd en netjes geleverd.

De zwemtrap die we hebben besteld vodoet aan de vereiste voorwaarden. RVS is een materiaal dat tegen wind uit zee en water bestendig is en geen onderhoud nodig heeft. De trap is permanent aan ons balkon gemaakt en heeft een tweeledig doel. Drenkelingen kunnen makkelijk uit het water en zwemmers behoeven zich niet in kronkels langs een klein trapje omhoog te werken.

Kwalitatief hoogwaardig en goed geprijsd!

Op zoek naar steiger fenders kwam ik jullie gebruiksvriendelijk website tegen. Steiger fenders snel gevonden en de prijs was aanzienlijk beter dan bij vergelijkbare leveranciers. Binnen enkele dagen geleverd, netjes verpakt!

Snelle levering, goede kwaliteit

De maat van de paalmuts week een beetje af, dat zorgde voor meer werk doordat we de paal hebben moeten bijschaven. De kwaliteit is wel mooi en de paalmuts komt er van zijn leven niet meer af, dus we zijn alsnog zeer tevreden.

Goed geholpen, snel en op tijd geleverd.

Snel en deskundig geholpen kreeg bij mijn fender ook nog in kleur gespoten schroeven en een bijpassend bitje! Tip smeer de schroeven in met vet dan gaan ze makkelijk in het stijger hout ( voorboren met iets kleinere maat dan de schroeven)

Havenspecialist heeft Scouting Wartburg deskundig advies gegeven en waren zeer behulpzaam. We hadden veel vragen en daar heeft Havenspecialist alle geduld voor genomen om die te beantwoorden.

Ik heb het product in goede orde ontvangen.

Wegens vakantieperiode ging het niet goed met de levering. Na een mailtje kwam er snel reactie en werd het uiteindelijk bezorgd. Alles netjes verpakt.

Katoenstraat 22 8281 JZ Genemuiden