Ik heb het product in goede orde ontvangen.

Wegens vakantieperiode ging het niet goed met de levering. Na een mailtje kwam er snel reactie en werd het uiteindelijk bezorgd. Alles netjes verpakt.

Gewoon goed

2 bolders besteld voor een keurige prijs en snel geleverd.

mooie gebruikte drijvende steiger gekocht

Heldere afspraken gemaakt- keurige tijdige aflevering en tewaterlating verzorgd door Havenspecialist

Uitstekend!

Goede service snelle levering!

Bestelling eenvoudig Tijdige levering Kwalitatief goed product

Goed produkt gemaakt!

Bij de Havenspecialist een trap op maat laten maken voor in de natuurvijver. Heel goed gelukt! De trap past precies en is zeer stabiel. Ook de levering was volgens afspraak en zelfs netjes achterom neergelegd en geheel im bubbeltjesplastic verpakt.

Prima snelle service

Bestelling in goede orde binnen korte tijd ontvangen.

Positief en keurig bedrijf met vriendelijk personeel

's Ochtends gebeld voor twee paalmutsen. Vriendelijk te woord gestaan door de telefoon. Bestelling is klaar gelegd en ‘s middags af kunnen halen. Bij aankomst keurig ontvangen door het personeel en er werd ons nog een kopje koffie aangeboden. Kortom vriendelijke personeel en keurig behandeld.

Meer dan keurig geholpen

Had wat vragen over spullen die niet op de website stond. Keurig te woord gestaan. Binnen een dag antwoord en prijsopgaaf op de mail. Spullen had ik eerder ontvangen dan de factuur.

Prettig bedrijf en goede communicatie

Steiger stootrand gekocht bij de Havenspecialist. Bedrijf zit goed in elkaar. Krijg via de app snel contact met hun verkoper. Keurige offerte en opvolging. Fijn bedrijf om mee samen te werken. Kan iedereen aanraden om hier iets te bestellen.

Goede communicatie van begin tot eind, plus mooi product geleverd!

Ik ben zeer tevreden met mijn drijvend terras. Afspraak = afspraak typeert dit bedrijf en ze zijn erg klantgericht. Communicatie met binnendienst ( Lennard) en Marco ( buitendienst ) verliep vlot. Het was een pittige klus om met de kraanwagen het terrein op te komen. Met geweldig chauffeurswerk en een goede samenwerking tussen de beide heren ( chauffeur en Marco van W2 support ) is het gelukt om het terras op bestemming te krijgen. Montage daarna verliep ook goed. Nazorg ook. Kortom een bedrijf waar je mee in zee kunt.

Katoenstraat 22

8281 JZ Genemuiden