Zeer tevreden met de besteld badmat, wat een mooi resultaat zeg. En wat te denken van de vriendelijk behulpzame klantenservice, een tien met een griffel hoor

Super mooi product en snelle levering

Foute verzender

Papillon vind ik een goed bedrijf. Alleen moeten ze stoppen met DPD !!! De bezorger van DPD vind het te veel moeite om bij ons in de flat te bezorgen. Krijg altijd het bericht, we hebben u gemist en pakket gaat naar afhaalpunt. Maar staat NOOIT bij welk afhaalpunt. Ik ben al verschillende keren een pakket kwijt geraakt en dus ook mijn geld. Hoop dat ik dit pakket van Papillon nog ergens kan traceren. Ik beveel Papillon aan maar ze moeten stoppen met DPD !!!!! Hoop dat mijn pakket terecht komt want het artikel is nou niet meer op voorraad. Ik vind dit heel erg !

Mooie en dikke inductie bescherming

En de vlinder ziet er ook prachtig uit

Een mooie bescherm mat voor inductie plaat.

mooi product goed verpakt

Een snelle levering in een verpakking waar het product niet in beschadigd raakt

Uiterst positief

Goede prijs/kwaliteit.......website makkelijk in gebruik en levering binnen 2 dagen !! Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering. De matjes zijn helemaal naar wens mooie uitstraling. Goede antislip. En ze zijn lekker warm.

Snel geleverd goede service

Ruim assortiment, een minpuntje alle maten zijn niet aanwezig Bestelling volgende dag geleverd goede kwaliteit

Snelle levering, en mooi product.

Duidelijk omschreven, snelle levering en goede kwaliteit en print.

Inductie beschermer besteld en volgende dag al geleverd. Mooie print en stevige bescherming voor mijn kookplaat.

Uitstekend product en snelle bezorging

Wij hebben een beschermmat voor de inductieplaat besteld. De informatie over dit product is duidelijk en na aflevering blijkt dat de print 100% overeenstemt met de foto op de website. Geen verrassingen, en binnen 2 dagen thuis bezorgd.

Inductiemat heel mooi gedrukt en afgewerkt En het allermooiste op het laatst: De Pepers zo mooi van kleur, hier wordt ik echt vrolijk van.. Met vriendelijk groet Greet van Kemenade

Prachtig

De kookplaatbeschermer past precies. Heel erg blij mee.

Inductiekookplaat beschermer

Ik heb een mat besteld voor de inductiekookplaat. Deze is van goede kwaliteit en een stuk goedkoper dan bij andere sites. Het assortiment is wat kleiner met twee standaard maten maar aangezien de prijs een heel stuk lager ligt is het het overwegen waard. Vriendelijke klantenservice

Duidelijk en klantvriendelijk

Duidelijke informatie over producten. Airfryerbakje functioneel en nette prijs. Ik had een vraagje over de verzending en kreeg direct en duidelijk antwoord. Zeer klantvriendelijk!

binnen de 24 uur geleverd

Zeer tevreden over de snelheid van de levering

keurig n stevig verpakt

snelle levering, je krijgt wat je ziet op de website

Je bent in goede handen

Na betaling van je product, gaat het een paar uur later per postDPD naar de ontvanger de volgende dag om 13.00uur in huis en je wordt geïnformeerd waar je pakket is en verwachte tijd van aankomst. Prima van Papillon en de vervoerder

Snelle afhandeling. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooi product

Snelle levering. Mooie inductiekookplaat beschermers. De één was wel van ander materiaal (rubber) als de andere. Waarom geen idee.

Quick delivery

Ordered on Wednesday and received the mat on Thursday

Papillon douchegordijn

Douchegordijn werd snel geleverd en zat in goeie verpakking. Opgehangen met de 12 hangers die er bij zaten. Tot nu waterdicht en hangt netjes hoor.

Geen aandacht geschonken aan mijn verzoek.

Ik had graag het pakket op een ander adres willen ontvangen, maar dat is dus niet gebeurd. Gr.

Het Goorke 39 4906 CZ Oosterhout

Over IFC Papillon

Papillon-Shop is de juiste webwinkel voor al uw badkamer- en keukenartikelen. Zij zorgen voor handige producten met de beste prijs. De bestelde Papillon producten proberen ze zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren. Het jonge bedrijf is volop in ontwikkeling en is altijd op zoek naar de meest handige en nieuwste producten voor een betaalbare prijs. www.papillon-shop.nl