Teleurgesteld over service

In december een mooi horloge van Staudt als kerstkado voor mijn man gekocht. Goed geholpen en blij met het mooie horloge. So far so good. Maar na 2 uur dragen staat het horloge stil en moet het terug naar Punte. Vervolgens 2x gebeld met verzoek om update. De beloofde terugbelactie blijft uit en een 3e telefoontje levert als antwoord op dat het binnen enkele dagen gerepareerd zal worden. Na 4 weken wachten vandaag weer op kunnen halen zonder toelichting wat het probleem was. De glans van het kado is er zo wel even vanaf. Had meer service van de winkelier bij zo’n horloge verwacht.

Een goedenavond , We zien dat u een negatieve ervaring heeft gehad met Uw , nieuw gekochte horloge. Spijtig om te horen. Heeft u het horloge wel in Arnhem aangeschaft ? Wij verkopen namelijk geen Staudt horloges , onze naamgenoot in Utrecht wel. Wij zijn echter twee verschillende en onafhankelijk van elkaar opererende winkels met dezelfde naam. Indien wij u niet naar tevredenheid hebben geholpen verzoek ik u om contact met ons op te nemen op onderstaand nummer om het zsm voor u op te lossen. Mocht u per ongeluk de verkeerde Punte een negatieve review hebben gegeven, dan graag deze aanpassen . Wij vernemen graag van u. Alexander Punte Juwelier-Goudsmid Punte Arnhem 0264424625

Fantastisch… gevoel van welkom zijn in hun mooie winkel .

juwelier Punte Verkoopt mooie merken . En er werken mensen met kennis van zaken . En mensen het gevoel geven dat ze speciaal zijn .

professioneel & vakmanschap

Juwelier en goudsmit Punte staat garant voor een persoonlijke benadering, betrokkenheid, maatwerk en echt goede adviezen. Mooi assortiment aan horloges en sierraden. Daarnaast een zeer goede goudsmid. Niet alleen voor nieuwe juwelen maar ook voor restauratie. Al meerdere keren geweest.

Super fijne service

Zo fijn geholpen, ben super blij met mijn horloge

Top bedrijf met kwaliteit producten

Prettig en gebruiksvriendelijk Prachtige organisatie

Echt een fijne juwelier!

Veel keus, vriendelijk personeel en voor persoonlijke sieraden ben je hier op de goede plek!

Fantastische professionele en betrouwbare juwelier!

Eentje die je met een lampje moet zoeken, prettige hulp/adviezen en natuurlijk een goede service. Aanrader ook voor mooie persoonlijke ontwerpen!

Klant gericht en mee denken met mijn wensen

Ik kom al jaren bij Juwelier Punte. Wordt altijd goed geholpen en er wordt echt met je mee gedacht.

Helemaal geweldig

Veel kennis en zicht op wat mooi is, en wat ook bij de individuele klant past. Altijd vriendelijk. Een plezier om te komen en terug te komen.

Mooie en overzichtelijke website

Website is erg gebruiksvriendelijk. Artikelen zijn eenvoudig te rubriceren en vervolgens te selecteren.

Bij Punte zullen ze altijd een extra stap zetten om extra service te bieden. Mooie producten veel keus.

Duidelijk en overzichtelijk

Super fijn familie bedrijf!!!! Mooie collectie en altijd bereid om mee te denken!

Fijn mensen om zaken mee te doen

Altijd weer een fijne ontmoeting en een deskundig advies. Meedenken met ons als klant is toch wel echt hun kracht.

Vriendelijk personeel Super behulpzaam Een echte aanrader

Mooie zaak

Fijne juwelierszaak met vriendelijk, deskundig personeel!

Altijd raak! Iets nieuws, reparatie of oplossing voor een probleem

Laatst sieraden laten vermaken, werd uiteindelijk een nieuw sieraad van ontworpen! Geweldig

Aandacht voor de klant!

Ze nemen bij Punte Juweliers altijd echt de tijd voor je! Kijken goed mee wat echt bij je past, geduld en aandacht zijn fijne zaken als je iets bijzonders wilt kopen.

Dit bedrijf kan de toets der kritiek ´glanzend’ doorstaan.

Alle tijd en kwaliteit. Ook voor de kleinere budgetten.

mooie sieraden eigen otwerp en horloges, en een top service

Zijn al jaren klant bij Punte, ondanks het feit dat we al jaren we in het buitenland wonen, komen we graag voor onze aankopen en reparties naar Punte. Met hun eigen attelier een snelle service en Alexander en Saskia, ja een geweldig stel die een 200% klanten service leveren. helemaal super! love these guys.Marina en Ad

Super fijn bedrijf

Een juwelier die met je meedenkt en vele mooie horloges aanbied . Ik kom hier graag terug.

Goede service, leuke aardige en mensen die weten waar ze het over hebben! Ook na aankoop kun je bij juwelier Punte terecht voor advies!

Site ziet er luxe uit. (Gekeken via telefoon)

Twee dingen vielen mij op. Het Home scherm liet meteen, prominent, gratis verzending etc zien. Dit doet afbreuk aan de uitstraling van de site en de winkel. Als je door bv de horloges scrolled, via een telefoon, dan opent hij meteen in winkelwagen doen. Dat is storend

Tom dank voor deze feedback. We gaan er mee aan de slag. Fijn weekend

Perfect!

Geweldig team, waarvan je kunt merken dat ze leuk met elkaar kunnen samenwerken. Warm badje!

Fijne zaak met een heel mooie assortiment en vakkennis.

Al jaren klant bij Alexander en zijn team. Fijne winkel met veel kennis en een heel ruim assortiment met mooie merken.

bedrijf met niet alleen maar kwaliteit

Ik ken Punte als een zeer goed en vaktechnisch bedrijf.. mooie sieraden en puik adviezen! Maar naast dit, ken het bedrijf ook, als een bedrijf dat sociaal en midden in de maatschapij staat. Regelmatig hebben zij al belangeloos bijgedragen aan goede doelen en de minder bedeelden ! Super te zien dat ze er dus niet alleen maar voor de verkoop zijn!

Rijnstraat 33 6811 EW Arnhem