Erg goed

Mooie zaak vriendelijke mensen .

Enthousiaste verkoopsters die altijd meedenken.

Prima service.

Fijn geholpen met aankoop Tohatsu motor

Via app snelle reactie v hele team. Nu al een week veel plezier vd motor!

Zeer vriendelijk

Een en al positievitijd bij van Gent. Je word er altijd vriendelijk ontvangen. Ik heb mijn boot opgeknapt bij van Gent met veel plezier. Als je hulp nodig hebt hoef je het maar te vragen , alles is mogelijk. Ik kom zeker weer terug.

Van Gent staat altijd snel voor je klaar.

Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Top bedrijf

Flexibel

Ik was, weer eens, te laat om muntjes te halen voor de schans. Gebeld, tikkie, muntjes buiten verstopt. Helemaal goud en super meegedacht!

Zeer net en correct geholpen in de winkel

Goed en betrouwbaar

Ruim assortiment, vriendelijke en deskundige bediening en voor mijn probleem altijd een oplossing..

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen. Men denkt met mij mee en komt met goede adviezen. Omdat ik bekend ben in het systeem weet men, bij een herhaalaankoop, (bijvoorbeeld een impeller) welke ik heb en dus welke ik nodig heb om te vervangen. Hartstikke handig!!

Correct

Duurde ff maar daar konde jullie niks aan doen, achteraf gebleken!

Altijd adequate, goede service en advies!

Met mijn schip lig ik in Jachthaven van Gent; zowel in de winkel als ip de werf ben je altijd welkom en wordt je goed geholpen met deskundig advies in een vrolijke sfeer.

Gezellig en rustige

Ben al jaren in de haven. Gezellig en schoon en aardige mensen. Goede voorzieningen zoals douch , wc en je kan je kleren wassen.

Vriendelijke en behulpzame mensen . Ook meedenkend. Fijne watersport winkel

Vriendelijke bootshop om de hoek

Lekker dichtbij, redelijk assortiment en anders kan het besteld worden.

Vriendelijk, leuk en gezellig geholpen!

Vriendelijk en leuk geholpen in de shop, hangt een gezellige sfeer, en ziet er zeker mooi uit na de verbouwing!

mooie winkel geworden en goed geholpen

Mooie overzichtelijke winkel geworden met goed aanbod. Het personeel is erg behulpzaam en informatief

Leuk en kundig personeel en goed assortiment

Groet, Roy

Super aardige service.

Heel fijne winkel met vakkundige medewerkers en eigenaar. Mooi assortiment en is het er niet dan is het er binnen een paar dagen Meer voorraad is wel dingetje, door de drukte is de nieuwe winkel alweer te klein.

Mooi vernieuwde winkel...

...en Maritte is geweldig ;-))

Gedreven familiebedrijf met groot assortiment watersportartikelen en onderdelen.

Prettige atmosfeer en vriendelijke en kundige bediening.

Prachtig familiebedrijf met uitzonderlijke dienstverlening!

Mensgerichte aanpak en een hoog oplossingsvermogen om de klant te helpen. Fijne mensen en hartelijk met de juiste nautische expertise.

Een mooie winkel met een groot assortiment

Een mooie winkel met een zeer groot assortiment is gewoon gemakkelijk om even naar de watersport winkel te gaan als je iets moet hebben voor je boot.

Goed en vakkundig geholpen in de winkel!

Zal het zeker aan mede watersporters vertellen.

Wordt er altijd goed geholpen en fijn personeel

Goed geholpen door zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

Goed geholpen door zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers