Mijn keuken is naar mijn zin.Goede en snelle service.

In een ochtend een nieuwe keuken!

Mooi afgewerkt!

Goede communicatie, redelijke prijs, ruime keuze en mooi afgewerkt!

redelijk goed

Ik ben redelijk tevreden, er zaten schoonheidsfouten in en zijn meteen verholpen.

Geweldig super blij met het resultaat!!

Voor dit geld heb je géén nieuwe keuken, en we zijn erg blij dat we het gedaan hebben, we hebben een losse koelkast staan en die hebben we ook in de zelfde kleur mee laten wrappen,super mooi gedaan. Ik heb ook de voor en na foto's op Facebook gezet en kregen alleen maar leuke reacties #Trots

Het resultaat is geweldig en Edwin is een heel prettige vent die afspraken nakomt.

Ik heb gewoon een nieuwe keuken!

Heel blij met mijn gewrapte keuken van Sticky Decoration. Ik ben zo blij dat ik mijn keuken heb laten wrappen ipv een nieuwe keuken te kopen. Scheelt me heel veel tijd, moeite en vooral geld. Ze hebben het heel mooi gemaakt en de communicatie is snel, vriendelijk en professioneel. Echt vakwerk geleverd.

Mijn kast is als nieuw geworden. Geweldig

Erg blij met het resultaat

Snelle en goede levering. Werken vlot door en hebben daar ook professionele apparatuur/gereedschappen voor.

Netjes en vriendelijk

Keuken gewrapt , in olijfgroen, het ziet er fantastisch uit, kan deze firma erg aanbevelen, ze werken heel netjes, ruimen alles op , echt top .

Net en goed werk afgeleverd ben tevreden

Weer als nieuw!

Onze keuken ziet er weer uit als nieuw. En dat binnen een dag. Prima en snelle service! Een prettig bedrijf.

Nette vriendelijke persoon met veel ervaring

goede vriendelijke service zeer bekwaam.

De keuken ziet er perfect uit!!

Alles is keurig verzorgd en alle afspraken correct afgehandeld!!

Super tevreden

Wij zijn super tevreden met de folie die is aangebracht in de keuken! Van een hoogglans bruin naar een mat zwarte folie, echt een super verbetering! Geen plekjes of slechte hoekjes ontdekt.

Koelkast is nog mooier dan mijn verwachting!!!

Nette snelle communicatie. Prijs/kwaliteit....perfect!!!

Zeer tevreden.

Mijn ervaring met Sticky Decoration is zeer positief. Efficiënte communicatie, vlotte offerte en opvolging, het werk op locatie verliep zonder problemen en sneller dan ik had verwacht. Geen rommel, en ik heb er een mooie modernere keuken aan overgehouden.

Hiede service, snelle reacties, vakmanschap, klantvriendelijk

Heel tevreden met het mooie en snelle werk van Edwin

We zullen jullie werk zeker promoten en aanbevelen.

Prachtig geworden

Ik ben meer dan tevreden, en geniet dagelijks van mijn mooie nieuwe kast.

Vakmensen die snel een prachtig resultaat leveren

Fijn team dat snel werkt. Ik ben erg blij met het resultaat.

Goede service en prachtig resultaat !

Offerte vooraf klopte met de precieze berekening, steeds snel antwoord en een heel mooi resultaat, dus ik ben er heel tevreden en blij mee!

Perfect!

Goede service. Het resultaat van de keukenwrap is mega! Het ziet er super mooi uit en voelt kwalitatief goed. Voor een mooie prijs hebben wij een zo goed als nieuwe keuken!

Prettige samenwerking,goed personeel.

Leuke vriendelijke dame, Ging gelijk aan de slag,en leverde vakwerk.

Facetlaan 53

2665 NR Bleiswijk