Albert is een hele fijne docent, hij weet pressie hoe de materie werkt en legt dit op een leuke en som grappige manier uit waardoor dit bij blijft!

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Heldere uitleg, voldoende handvaten om het examen goed te maken.

Veel stof om te behandelen, maar helder gestructureerd Gestuurd op hoe te slagen. E-learning vooraf draagt goed bij aan het resultaat

Duidelijk

Voor de cursus en tijdens de e-learning had ik het gevoel dat ik nog lang niet alle kennis in huis had voor het examen. Ook geen idee wat ik precies allemaal moet leren. Want het lijkt best veel. Tijdens de trainingsdag krijg je duidelijke uitleg en handvatten over het examen. Inhoudelijk word leerstof besproken, waardoor het goed blijft hangen.

Leerzaam

Veel geleerd door een korte en duidelijke uitleg

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Fijne leraar, duidelijke les en examen

Heel fijn begeleidt door de leraar, duidelijke uitleg bij de stof, waardoor het examen goed te doen was. Bedankt voor deze dag!

Duidelijk en interactief

Afgelopen week mijn VCU training gehad van Albert. Hij deed dit op een interactieve manier en nam ons mee in de informatie op een leuke manier. Door de oefentoets weet je ook wat voor vragen je kunt verwachten.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

duidelijk les gegeven en goed bevallen

Er werd duidelijk les gegeven. goed op de lesstof ingegaan. fijne mens die Albert.

Duidelijk en leerzaam

Een goeie en duidelijke uitleg van albert. Leuke dag gehad

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Door de makkelijke zelfstudie via de E-learning en de dag cursus met goede uitleg van Albert, ben ik in 1 keer geslaagd voor Vca vol !

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Makkelijker leren kan haast niet

Makkelijk leren door middel van de online lesmaterialen is precies wat ik nodig had om mijn VCA Vol opnieuw te halen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

In 1 keer geslaagd met een mooi percentage daar ging ik voor!

Prima geregeld allemaal

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Alles goed geregeld en een zeer goede begeleiding.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Ik moet de waarheid zeggen: ik was bang het examen niet te halen, omdat het niet mijn moedertaal is. Maar ik moet Albert bedanken die fantastisch was in zijn uitleg tijdens de cursus. Uitstekende service ook voor de lunch. Bedankt

Duidelijke en goede leerstof

Duidelijke lesstof en een fijne vlotte docent, resulteert in een goed examen. Bedankt!

geweldig

De leerstof weer zeer rustig en goed uitgelegd, Examen was daardoor een fluitje van een cent.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goed georganiseerd en stipte tijden

Goed georganiseerd

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goede voorbereiding op het examen met daarbij mooie praktijkvoorbeelden

Duidelijke doelstelling van de leraar om iedereen te laten slagen. Tegelijk wordt duidelijk dat het wel degelijk om ieders veiligheid gaat.

Goed en duidelijk

De cursus gever was duidelijk en gaf op een fijne manier les

Goed georganiseerd

Fijne mensen, duidelijke instructies, al met al een goed georganiseerd geheel

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Strak georganiseerde training door een ervaren trainer

De training was strak georganiseerd. Door de ervaren trainer (uit Barneveld) werden we goed klaargestoomd voor het examen, niet alleen met theorie maar ook met handige tips.

Amazing

Albert is de beste…..thanks Albert

Duidelijk en functioneel

Vond het prettig om zelf te leren en dat ging prima met de online lessen. Had graag wat meer uitleg gezien bij verschillende vragen. En op het examen kwamen een aantal vragen die helemaal niet zijn behandeld in de lessen. Verder prima toch 87% gescoord dus tevreden.

Gewoon in 1 woord TOP!

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

De les was oke. Aardige leraar.! Vond persoonlijk de vraagstellingen voor basis vol lastig in combinatie met de lesstof. Gelukkig ben ik in een keer geslaagd. De les in combinatie met vca basis is prima

goed duidelijk uitgelegd,vriendelijke instructeur

Applausje voor Albert!

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.