Goede organisatie

Goed georganiseerd

In 2x gehaald

Stof is heel saai de vragen staan niet het zelfde geformuleerd snel op afgekeken

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Nee

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

woensdag 2-5-2024 een dagcursus vca gehad van Albert met een goede uitleg en op een leuke manier gebracht geslaagd met 87%

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Ik heb weinig ervaringen in de werkvelden die tijdens de VCA terugkomen. Gelukkig heeft Albert alles netjes en duidelijk uitgelegd. De vragen die je stelde werden op een prettige manier beantwoord. Albert geeft een interessante les tijdens de dagcursus en betrekt je veel in zijn presentatie. Hierdoor is het gemakkelijk de aandacht erbij te houden en is slagen vrijwel zeker. Voor iemand zonder ervaringen en dan slagen met een percentage van 80% vind ik echt een goede prestatie. Albert bedankt!

duidelijk cursus

prettig cursus leider die enthousiast de stof probeert erin te krijgen.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Hele leuke docent goede energie

Leuke docent die het goed uitlegt, het was een lange dag maar door se docent toch veel onthouden.

Compleet!

Hele goede en compleet cursus! Ik heb veel geleerd.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goede uitleg door kundig persoon,Johan de Hagenees

Goede duidelijke uitleg. Alleen zijn politieke voorkeur vond ik erg storend . Volgens hem zou een doodshoofd waarschuwingsbord,een pasfoto van Poetin moeten worden. Ik vind dit een ongepaste uitspraak.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Snelle service, website is duidelijk en theorie overzichtelijk

De vca theorie is duidelijk, bij ieder onderwerp vragen. deze manier heb ik alles kunnen leren.

Goede cursus

Goede cursus

Top duidelijk

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Prima uitleg en verder goed georganiseerd!

Prima uitleg en verder goed georganiseerd! Vergeet niet om legitimatie mee te nemen!

Snel, eenvoudig, en geslaagd

Woensdag ingepland en de vrijdag erna geslaagd met 93%. Snelle en duidelijke mailberichten. De elearning is eenvoudig en simpel te volgen. En de vrijdag heel goed geholpen door Albert en zijn presentatie.

Wijze en leuke les.

Als je onvoorbereid heengaat krijg je een hoop informatie over je heen ,maar dit wordt op een Elke en mooie manier gebracht waardoor je het toch goed opslaat .

Prettige cursus, heldere uitleg

Het was een duidelijke uitleg vwb de verschillende onderwerpen.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Presentatie van de stof beklijft matig vanwege de presentatie

Veel feitjes over de gereedschappen (arbeidsmiddelen) die veronderstellen dat de deelnemer de vaktermen kent. Algemeen: veel tekst met lange opsommingen, plaatjes en illustraties erbij zouden helpen voor begrip en onthouden. De logica uitleggen van feiten ontbreekt: bijv: waarom vloeistofbrand niet blussen met water. De stof strekt zich uit van gereedschappen t/m jaarplannen voor leidinggevenden. Niet voor elke deelnemer relevant.

Goed geregeld

De cursus was duidelijk en in keer geslaagd. De naam zegt het al in 1 keer Vca :) zeer tevreden

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Heldere uitleg, prima computers om het examen op te doen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Ervaren als zeer leerzaam, toffe docent die duidelijk àlles uitlegt. Ik ben zeer tevreden met als eindresultaat, mijn vca diploma behaald!

Bedankt

Bedankt

Erg duidelijk.

Prettig.

goede service

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Snel door de stof gericht op het examen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Fijne cursus, duidelijk en goed georganiseerd.

Zie tekst boven

Anthonie Fokkerstraat 45 3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.