Top cursus

Heldere lesgeving!

Leerzame dag gehad!!

Met de nodige humor en luchtigheid dit brede onderwerp uitgelegd en hierdoor makkelijk het examen kunnen halen. Top dag zo. Bedankt Albert!!

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goed opgebouwde cursus, helaas de uitleg te snel door een cursist die haar ID thuis moest ophalen

Ik vond het een goed opgebouwde cursus. Helaas ging het naar mijn mening te snel bij sommige onderwerpen en bij andere onderwerpen weer te langdradig. Een cursiste was haar ID vergeten en moest het thuis ophalen waardoor de docent op gegeven moment erg snel door de stof heen ging zodat zij nog op tijd weg kon. Vond ik best jammer aangezien de docent het leuk en interessant kon brengen. Goed nieuws is dat ik het wel heb gehaald. Geen airco in de zaal, niet handig als je hele dag in cursus zit en aansluitend een examen moet afleggen.

Duidelijke online lessen.

Uitstekende en boeiende training

Uitstekende en boeiende training ondanks het toch wat 'saaie' lesmateriaal

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Informele sfeer dat is voor mij prettig

Hele fijne cursusdag

Hele fijne mentor. Echt een pluimpje voor Anton. Gemoedelijke en leuke sfeer, prima uitleg en met mazzel hadden we ook een leuke gezellige groep. Locatie is ook heel prima met ook daar weer gezellig en leuke uitbaters. Kortom ga zo door. Echt super

Examenruimte niet ok

E-learning is prima te doen. Examen ruimte was veel te warm, geen verse lucht of airco in de zomer. Hierdoor was het zeer onaangenaam. De examinator (dhr.Pronk) daarentegen was een topvent.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Nee

Beste Fer, Wij gaan dat zeker opnemen met het examenbureau. Helaas zijn wij alleen tussenpersoon en regelen niet zelf de locaties. Het was natuurlijk ook uitzonderlijk warm die dag en de meeste examens worden afgenomen buiten de zomerperiode. Groet, in1keerVCA.nl

Prima cursus om in 1 dag je examen te halen

De cursus was beknopt, maar gaf de benodigde informatie om het examen in 1 keer te behalen. Alle onderwerpen werden voldoende uitgelicht, op een manier dat je ook niet uren of dagen aan het leren bent. De kennis uit de cursus gecombineerd met een beetje 'Common sense' is voldoende om je VCA-Vol certificaat te halen

Goede les

Ik had een hele fijne leraar. Albert. Top vent. Zeker een aanrader!

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Prettige training en snel resultaat

Het was een prettige training. De materie werd duidelijk uitgelegd en zowel training als examen verliepen goed.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Cursus was erg duidelijk en verhelderend.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Alles goed geregeld en duidelijkheid.

Eerste 5 minuten wennen aan de instructeur maar daarna was het ijs gebroken en werd alles duidelijk uitgelegd.

Zeer positief

De dag cursus was top ben de naam kwijt van die meneer maar wat was dat een leuke vent super bedankt ❤️

Meer dan goed!!

Ervaren als goed en goed telefonisch te bereiken. Dat gratis herexamen is zeker een aanrader.

Alles was heel duidelijk

De instructeur was heel duidelijk en begrijpelijk nederlands

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Een leuke wijze van les geven waardoor het geen saaie cursus is.

Albert heeft een leuke speelse manier van les geven waardoor de ''saaie'' cursus nog te behappen is.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Vca is taaie stof, maar Albert maakt er gewoon wat leuks van en dan kom je de dag prima door. Iedereen was ook geslaagd van de groep dus dat mag wel wat zeggen.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Zeer lieve mensen geen kapsones maar recht op het doel JOU laten slagen

Je komt in een gemoedelijke sfeer, er is koffie Thee en een stroopwafel pen op je tafel op je plaats aanwezig dan begint de les zeer ontspannen maar toe de point best gelagen maar ook wel veel geleerd . de uitleg een 10 de les een 10 verzorging eten drinken toilet een 10 Zeer netjes en beleefd echt een aanrader

Zeer goede docent

De dag vloog voorbij. Alles werd duidelijk uitgelegd.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Met trainer Albert erbij haal je het glansrijk!

Deels op basis van thuis voorbereiden en een dag klassikaal neem je alle benodigde kennis tot je. Albert, onze trainer, is voor mij een hele goede kundige man die goed aangeeft waar het om draait: Denk eerst aan jezelf, daarna kun je pas een ander helpen! Fijne cursus!

Super geregeld

Uitleg is super!

Toppie

Een leuke dag gehad goede uitleg van de cursus top

ok

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

summiere e-learning te veel leerstof op de cursusdag

Er werd door de stof heen gesjeesd en er was nauwelijks tijd om op zaken in te gaan. De e-learning was erg beperkt zowel de stof als de vragen. Het zou veel beter zijn geweest als de slides als leerstof aangeboden waren. Tijdens de cursus bleek duidelijk dat het wat jullie betreft allemaal niet zo heel veel uitmaakt dat iemand niet alles weet, zolang je de vragen maar kan beantwoorden.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Nee

Bedankt voor uw reactie. We willen er graag op reageren. De gratis e-learning is bedoeld om kennis te maken met de lesstof van de VCA en is in circa 2 uur te maken. Tevens geeft het maken van de e-learning recht op een gratis herexamen. Als we de e-learning te uitgebreid maken, naast de nog te volgen dagcursus, haken de cursisten af en wordt de e-learning niet of half gemaakt. De VCA markt vraagt om een snelle en betaalbare manier om je VCA certificaat te halen. Op onze manier halen wij een hoog slagingspercentage met een betaalbare prijs. Als we alle lesstof uitgebreid gaan behandelen zijn we minimaal 2 dagen kwijt en dit wil de markt niet betalen. We scoren gemiddeld een 8,9 dus houden het maar zoals we het nu doen. Ook u bent in 1 keer geslaagd. Gefeliciteerd hiermee.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.