Wijze en leuke les.

Als je onvoorbereid heengaat krijg je een hoop informatie over je heen ,maar dit wordt op een Elke en mooie manier gebracht waardoor je het toch goed opslaat .

Prettige cursus, heldere uitleg

Het was een duidelijke uitleg vwb de verschillende onderwerpen.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Presentatie van de stof beklijft matig vanwege de presentatie

Veel feitjes over de gereedschappen (arbeidsmiddelen) die veronderstellen dat de deelnemer de vaktermen kent. Algemeen: veel tekst met lange opsommingen, plaatjes en illustraties erbij zouden helpen voor begrip en onthouden. De logica uitleggen van feiten ontbreekt: bijv: waarom vloeistofbrand niet blussen met water. De stof strekt zich uit van gereedschappen t/m jaarplannen voor leidinggevenden. Niet voor elke deelnemer relevant.

Goed geregeld

De cursus was duidelijk en in keer geslaagd. De naam zegt het al in 1 keer Vca :) zeer tevreden

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Heldere uitleg, prima computers om het examen op te doen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Ervaren als zeer leerzaam, toffe docent die duidelijk àlles uitlegt. Ik ben zeer tevreden met als eindresultaat, mijn vca diploma behaald!

Bedankt

Bedankt

Erg duidelijk.

Prettig.

goede service

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Snel door de stof gericht op het examen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Fijne cursus, duidelijk en goed georganiseerd.

Zie tekst boven

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goede ervaring. Duidelijke uitleg en boeiend gebracht.

Het is altijd even afwachten tijdens een dagcursus hoe lang je geboeid blijft. Dat was in dit geval helemaal prima. Veel praktijkvoorbeelden waardoor je beeld krijgt. Het scheelt wel dat ik al eerder een basis cursus had gedaan. Je kon merken dat sommige mensen zoekende waren naar de connectie (maar dat ligt meer in de vraag of men VCA moet hebben voor de functie).

Goede cursus!

Docent was vriendelijk en duidelijk. Door het eea te herhalen tijdens de presentaties bleef het goed hangen en was het examen goed te doen. Er was genoeg ruimte voor vragen

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Goeie omgeving om de theorie te leren. Stof niet al te moeilijk. Vragen op het examen komen goed overeen met het proefexamen. Ging vol vertrouwen het examen in en heb het ruim gehaald.

prima goed

prima cursus dag instructeur was goed locatie iets minder veel vliegen in het gebouw en de lunches was niks mis mee alleen weinig keus

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Vriendelijke instructeur die puur en alleen op examen halen richt.

Als je een zinnige training wilt met oog op veiligheidsverbetering zit je mis. Wil je alleen een papiertje zonder gedoe, dan is het een optie.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Uw conclusie is helemaal juist. Het VCA is zo breed en voor iedereen toegankelijk dat het niet mogelijk is om op specifieke veiligheidsverbetering per sector in te gaan. Dan zouden we een cursus van drie dagen moeten gaan geven en daar is geen markt voor.

goede uitleg

de lesstof was goed en duidelijk

Goed geregeld allemaal

Goede cursus met fijne begeleiding van albert

Fijne leerkracht

Zeer goede uitleg

Goed les gegeven

Goede uitleg je hielden aandacht er wel bij

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

De cursus an sich goed met fantastische docent

Cursus top maar locatie om te huilen. Koud en armoedig. Begin april en het stikt van de vliegen. Je betaald er flink voor en dan mag de locatie ook beter.

Duidelijk

Goede uitleg. duidelijke uitleg op vragen die je zelf stelt. Netjes geregeld. Aardige docent en examinator.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Ja

Was een gezellige leerzame dag

Ik vondt het een gezellige dag en het werdt goed uitgelegt waar door ik het in 1 keer kon halen

Heel erg warrig

Wij hadden een instructeur met triple ADHD. Zijn verhalen gingen alle kanten op. Ik vind het les materiaal wat in de e-learning staat te summier.

• Bent u tevreden over de dienstverlening van in1keerVCA.nl? Nee

Goed geregeld fijne uitleg goed verzorgde lunch

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085 0667401

Over in1keerVCA.nl

in1keerVCA.nl is één van de grootste VCA opleiders in Nederland met een compleet en divers aanbod aan mogelijkheden om uw VCA diploma te halen. in1keerVCA.nl heeft ruim 25 opleidingslocaties en ruim 70 examenlocaties in Nederland. U kunt bij ons terecht voor een dagcursus + examen, e-learning + examen of alleen een examen. Alle cursussen en examens bieden we aan in diverse talen.