Helder en overzichtelijk

Mijn BHV certificaat was verlopen. Deze cursus was voor mijn voldoende en perfect. Snelle levering en perfect uitgelegd.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De uitleg bij het inloggen is duidelijk, Het inloggen gaat makkelijk en snel, De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich, De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken
  • Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Te makkelijk

Duidelijk cursus, veel informatie

Duidelijk weergegeven door middel van filmpjes, opsommingen en foto's. Veel informatie maar niet langdradig. Interessant en zeer leerzaam!

Goede opleiding

Goede leerstof en duidelijk. Filmpjes zijn goed daar haal je alles tot zover uit wat betreft de vragen die erbij komen.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Was een fijne leeromgeving, makkelijk te te gebruiken. Veel informatie, en de toetsen gingen goed. Was fijn om het online te kunnen herhalen.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Leuk en gemakkelijk in eigen tijd

Het is leuk om te doen, ben wel eigenlijk altijd van de praktijk, maar om dit zo te doen is een leuke ervaring en kan je in eigen tijd doen.

Fijn geregeld

Erg fijn om het gewoon tussendoor te kunnen doen terwijl je gewoon aan het werk bent. Aangezien het werk best druk en hectisch is af en toe

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Verliep soepel, was duidelijk!

Duidelijke training, je ziet goed waar je bent gebleven en wat je nog moet doen. Informatie is prettig gegeven en opgebouwd.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? Het inloggen gaat makkelijk en snel, De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich
  • Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Goede service, ook als je iets niet snapt. Ze lossen het op.

Fijne heldere cursus

De cursus is heel fijn en duidelijk. Via filmpjes wordt veel visueel en begrijpelijk uitgelegd. Daarbij kun je de cursus volgen wanneer het voor jou uitkomt, en dat is voor mij een grote plus.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Duidelijke manier om bhv certificaat te halen

Fijn om het thuis te kunnen doen. Duidelijke filmpjes.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich
  • Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Duidelijke stof. Goed uitgelegd en duidelijke filmpjes.

Leerzame cursus

De cursus heb ik als prettig ervaren, het is fijn dat je dit gewoon vanuit huis kunt doen. Ik heb veel informatie gekregen en ik vond alles ook erg duidelijk. De filmpjes zijn handig en super informatief. Een minpunt is dat indien je een vraag fout beantwoord je net zo lang kan blijven proberen tot je het goede antwoord hebt. Op deze manier kan men een 100% score behalen zonder de lesstof daadwerkelijk te lezen.

Gerichte duidelijke cursus

Zonder teveel poespas. Duidelijke uitleg en goede video s erbij. Makkelijk te volgen.

Leuke les

Goed te doen

goede opleiding

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Goed en duidelijk uitgelegd.

Fijne website!!

Ideaal deze opleiding

Lekker in mijn eigen tempo dit certificaat behaald. Zeer vriendelijke klantenservice

Zeer leerzaam

Heel leerzaam en eenvoudig te behalen.

Prettig, in eigen tijd

Het was een pittig,en zeer leerzame cursus!

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Goede cursus. Weer nieuwe dingen geleerd!

Ik vond de cursus overzichtelijk en makkelijk te volgen. Er werden zelfs onderwerpen behandeld die bij de cursus in levende lijve niet voorkwamen. Ik heb dus absoluut nog een paar nieuwe dingen geleerd. Nadelig vond ik sommige pagina's met meerdere ja/nee vragen onder elkaar. Als je daar 1 vraag fout hebt word het een soort spelletje om uit te vogelen wat de goede combinatie was. Er zitten enkele spelfouten in deze cursus. En er mist af en toe wat informatie bij de inleiding van een vraag.

positief

zeer ontspannend en doen wanneer het mij uitkomt

en duidelujke cursus

de cursus is stap voor stap goed te volgen evenals de bijbehorende filmpjes.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

heel handig thuis te volgen

Fijn om zo in het bezit te zijn van het BHV certificaat. Het is laag drempelig

Duidelijk en uitgebreid

Voor mij de 1e keer online en is me zeer goed bevallen! De lesstof is uitgebreid en bevat meer informatie dan de BHV die ik tot nu toe heb gevolgd. Alles wordt verduidelijkt door extra filmmateriaal. Doordat ik het in mijn eigen tempo kon doen, bleef het ook veel beter hangen merkte ik. Je bent er wel een dagdeel mee zoet, maar je kunt pauzeren en de modules ook verspreiden over meerdere periodes. Aanrader!

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Cursus is makkelijk te volgen.

Ik doe de bhv om mijn gemak en tijd. Duidelijk uitleg en toets vragen zijn makkelijk te beantwoorden.

Anthonie Fokkerstraat 45 3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.