positief

zeer ontspannend en doen wanneer het mij uitkomt

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De uitleg bij het inloggen is duidelijk, Het inloggen gaat makkelijk en snel, De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich, De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken

en duidelujke cursus

de cursus is stap voor stap goed te volgen evenals de bijbehorende filmpjes.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

heel handig thuis te volgen

Fijn om zo in het bezit te zijn van het BHV certificaat. Het is laag drempelig

Duidelijk en uitgebreid

Voor mij de 1e keer online en is me zeer goed bevallen! De lesstof is uitgebreid en bevat meer informatie dan de BHV die ik tot nu toe heb gevolgd. Alles wordt verduidelijkt door extra filmmateriaal. Doordat ik het in mijn eigen tempo kon doen, bleef het ook veel beter hangen merkte ik. Je bent er wel een dagdeel mee zoet, maar je kunt pauzeren en de modules ook verspreiden over meerdere periodes. Aanrader!

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Cursus is makkelijk te volgen.

Ik doe de bhv om mijn gemak en tijd. Duidelijk uitleg en toets vragen zijn makkelijk te beantwoorden.

Ideaal!!

Ideaal, om thuis aan de keukentafel je BHV herhaling te halen, zeker als moeder met een groot gezin!!

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Geweldige Online BHV Herhalingscursus!

De cursus was goed gestructureerd, en ik waardeerde de duidelijke en begrijpelijke uitleg van de onderwerpen. De modules waren toegankelijk en de inhoud was zeer relevant voor mijn BHV-herhaling. Het feit dat ik de cursus online kon volgen, bood me de flexibiliteit om het op mijn eigen tempo te doen, wat geweldig was gezien mijn drukke schema. Ik vond het prettig dat ik mijn voortgang kon bijhouden en eenvoudig kon terugkeren naar specifieke delen van de cursus indien nodig. Wat de afhandeling betreft, verliep het aanmeldingsproces soepel en ontving ik snel alle benodigde informatie. Al met al kan ik deze online BHV-herhalingscursus van harte aanbevelen aan anderen. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen en heeft me voorzien van de nodige kennis en vaardigheden om mijn BHV-certificering up-to-date te houden. Bedankt voor deze geweldige ervaring!

Netjes

Alles netjes geregeld. Alleen sommige vragen vond ik beetje onduidelijk, voor de rest alles goed geregeld.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Snel, helder en online: best wat ik heb gedaan!

Via deze site heb ik op mijn vrije dag mijn bhv herhaling vanuit thuis gedaan. Ik kon wanneer ik wilde de theorie en de toets doen. Bij elk hoofdstuk hoort eigen vragen/toets te hebben. Zo neem he de theorie goed door en vervolgens de toets. Perfecte site!

Overzichtelijk site

De opzet van de e-learning overzichtelijk en goed duidelijk

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Fijn dat je het op n tijdstip kunt doen, wanneer het mij uitkomt.

Hele duidelijke cursus.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken

Geweldig, helder en duidelijk

Heb de toets gemaakt, het is een heldere uitleg en weet gelijk het resultaat. Daarna binnen 1 minuut certificaat binnen, super

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

duidelijke uitleg alvorens je de toetsen doet kan niet mis gaan daardoor.

Mijn ervaring ...Ik voel me een stuk veiliger door de uitleg met filmpjes erbij. Waardoor ik me een stuk zekerder voel als ik moet handelen. hierdoor zijn alle twijfels bij handelen in nood weg. Wat zou het fijn zijn als iedereen zich hier bewust van is wat mij betreft word hier veel meer aandacht aan besteed via media. De mensen willen wel maar vaak is de bewustwording en het belang hiervan niet echt aanwezig.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Handige manier om op eigen snelheid een beschikbaarheid je bhv te behalen.

Fijn om op je eigen tempo te doen. De filmpjes die gebruikt worden zijn super duidelijk. Naar mijn mening mogen er meer filmpjes gebruikt worden.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Op een prettige rustige manier lesstof tot je nemen.

Leerzaam, toch nieuwe dingen geleerd, ik zou graag iets meer voorbeelden zien van diverse situaties zoals bij de grote branden. Dit zal helpen bij snellere keuzes te maken en twijfel eerder wegnemen. Soms beetje strikvraag waardoor het meer begrijpend lezen is dan de handeling snappen. Bij noodsituaties gaat het om snelheid van handelen.

werkt goed

erg duidelijk

helemaal positief en nutig

Was heel goede online cursus maar dat kon meer onderwerpen hebben.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De uitleg bij het inloggen is duidelijk, De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich, De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken

Super fijn

Het is gemakkelijk te leren zelf voor het online bhv. Dit neem voor mij geen tijd in. Dit is voor velen wss makkelijker dan in het echt.

Geweldige cursus

Zeer goede en interessante vragen. Duidelijke uitleg. Kortom geweldig. Weer veel opgestoken.

Fijne leerzame omgeving

Zelf niet bekent geweest met BHVcertificaat.online, nadat deze mij is aanbevolen, durf ik het ook aan te bevelen. Fijne leerzame leeromgeving waarin alle onderdelen besproken worden. Aansluitend een toets en bij het behalen van alle onderdelen, krijg je direct het certificaat opgestuurd via de mail na het invullen van je gegevens.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

het is een mooie website

een website waar je veel leert en goeie informatie op vindtt

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Alles goed en duidelijk aangegeven als je alles rustig leest ben je er zo doorheen

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

een mooi diploma met een mooi doel

als je ergens kan helpen en dan de goeie kennis erbij hebt dan kan je mensen sneller helpen met betere kennis die je hier hebt geleert je kan er zelfs mensen levens mee redden!

Heel goede ervaring

Fijne cursus

Fijne cursus met ook een hoop nieuwe informatie. Alleen een van de vragen bij reanimatie klopte niet geheel en daarvan was ook niet alle informatie terug te vinden.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? Het inloggen gaat makkelijk en snel

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.