Filters

9

Goed en duidelijk met weer nieuwe onderdelen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Goed
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Nieuwe onderdelen
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? Geen
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
8

Erik neemt de tijd voor je vragen en neemt je mee aan de hand van praktijkvoorbeelden

Erik neemt de tijd voor je vragen en neemt je mee aan de hand van praktijkvoorbeelden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Goed
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Erik neemt de tijd voor je vragen en neemt je mee aan de hand van praktijkvoorbeelden
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
9

Een fijne BHV cursus waarbij er genoeg tijd wordt genomen voor je vragen en pauze.

Ik vond het een fijne cursus, waarbij er goed rekening wordt gehouden met de cursisten. Heel fijn dat er werd aangegeven wanneer er veel bloed te zien is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Goed!
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? rekening houden met bloed.
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
8

Algemene opfris cursus

Algemene opfris cursus met meer nadruk op accu/batterij brand

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? 7
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Goede lotus
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? Chaotisch
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
8

Prima cursus met de hands-on acties

Los van de theorie verteld de praktijk toch altijd net iets meer. Hoe goed je iets ook van te voren leest, op het moment lijkt het toch anders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? 8
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Praktijk verteld soms meer dan theorie
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Alles goed voor elkaar.

xxx

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? goed
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Goed lotus slachtoffer
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
9

zeer goed

prettige sfeer goede leraar voldoende informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? goed
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? goed
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Leerzaam

Leerzaam en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Goed
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? N.v.t.
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Leuke en leerzame dag

Leuke en leerzame dag. Stof op een leuke manier behandeld met eigen voorbeelden. Leuke interactie tussen instructeur en deelnemers

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? 10
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? 10
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
8

Kennisoverdracht d.m.v. theorie en praktijk

In een kleine groep krijg je theoretische informatie maar ga je vooral in de praktijk aan de slag met oefeningen en de lotus. Dit is leerzaam! Er is ruimte om gedurende de cursus je vragen te stellen. Voorafgaand de E-Learning thuis maken, zorgt voor opfrissing van je kennis. Ik vind het zelf wel belangrijk dat de reanimatie van volwassenen en kinderen echt goed begeleid en gecheckt wordt. Dit doe je in praktijk vrijwel nooit en daarom moet dit goed beoefend en beoordeeld worden zodat je in geval van nood echt weet hoe je op de juiste manier reanimeert.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Prima kennisoverdracht
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Elk jaar vernieuwend en actueel.
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? Betere begeleiding bij de reanimatie. Wordt dit echt goed uitgevoerd?
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
6

Leerzaam

Het was een leerzame cursus en dag. Soms vond ik het erg snel gaan omdat alles in 1 praktijk dag zit. Mijn voorkeur zou een volgende keer uitgaan naar 2 praktijkdagen zodat je er meer van kan opsteken. Wat ik storend vond was dat ik in mijn groep 2 mensen had zitten die steeds met elkaar aan het kletsen waren. De instructeur zei hier niets van. Ik heb deze mensen wel een paar keer aangesproken maar ik vind dit eigenlijk aan de instructeur. Hierdoor heb ik helaas wat uitleg gemist. De stof was leerzaam en de instructeur legde dit goed uit. De lunch was goed verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Goed, kundig
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Zoals hierboven aangegeven
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? Zoals hierboven aangegeven
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Goede cursus met prettige instructeur.

Prettige cursusdag gehad en ook theorie was dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Erg prettig
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Ruimte voor vragen. Duidelijke uitleg.
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? Niet.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
9

voor mij een zeer goede ervaring

de Cursistleider Nick heeft alles netjes en rustig uitgezegd. ik voelde me vrij om vragen te stellen. Met mijn e-learning gingen dingen niet zo soepel. Sommige vragen kon ik niet beantwoorden want elk antwoord was fout. Ook dit heeft nick netjes opgelost. Alles verliep verder zeer soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? 9
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? 9
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? 2
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Super voor elkaar

Goede les ook met de Lotus erbij , ze weten je altijd weer te verrassen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Goed
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Veel geleerd
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

professioneel, vakkundig, ervaren

het was een boeiende lesdag waar we ons verdiepten in o.a. de gevaren van een kapotte accu en overladen. ook kwam er, tijdens de EHBO-lessen een echte LOTUS, wat de oefeningen veel reëler maakten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? professioneel, vakkundig, ervaringsdeskundige in zijn vak
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? nieuw onderwerp: kapotte accu. de LOTUS die kwam.
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Super leerzaam!

Vriendelijke man Duidelijke uitleg Stelt de goede vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? 10
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? De hele dag
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen N.v.t.
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Fijne praktiche les

Practiche les

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Prima uitleg
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Houdt rekening met ieders situatie
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? Geen idee
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
8

Leerzame herhalingscursus

Nuttige herhalingscursus! Door de inzet van een lotus wordt je behoorlijk aan het denken gezet hoe je moet handelen. Niet eenvoudig trouwens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Prima
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Met een lotus wordt je echt aan het denken gezet hoe te handelen.
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
8

iedere bhv herhaling is weer anders opgebouwd.

ik doe al jaren herhaling bhv bij dit bedrijf en kan niet anders zeggen dat het goed voor elkaar is. Elk jaar weer afwisseling en nieuwe aandachtspunten

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? goed
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? goed
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? niet
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Goede cursus zowel de praktijk als theorie

Goede cursus zowel de praktijk als theorie, door de instructeur duidellijke uitleg met ook praktijkvoorbeelden. Theorie uitgebreid en duidelijk met daarbij ook de filmpjes die het goed uitleggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Prima, duidelijke uitleg. Door zijn ervaring ook veel praktijkvoorbeelden..
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Duidelijke uitgebreide theorie en een leerzame praktijkdag
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Fijne leerzame training gehad. Professionele mensen.

Fijne leerzame training gehad. Professionele mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? N.v.t.
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? N.v.t.
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? N.v.t.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
8

prima

Alleen stoorde het verschrikkelijk dat het koffieapparaat schoongemaakt werd terwijl de training was begonnen. Hierdoor kon ik de trainer niet goed verstaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? prima
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? snel en duidelijk
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? zie boven
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
9

Super goed

Hele goeie cursus, ook met de lotus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Heel goed
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? ging goed
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? geen
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
8

Leerzaam

Ook van andere cursisten kunnen leren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? 9
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? Duidelijke uitleg, kleine groep
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? Veel uit 1 bedrijf en een paar anderen.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Ja
  • De les was praktisch en afwisselend Ja
10

Geweldig

Ik heb tijdens de cursus weer veel geleerd, en ook de herhaling kwam weer goed van pas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe beoordeelt u de instructeur? Goed
  • Wat zijn uw positieve ervaringen? De instructeur was heel duidelijk en was prettig om naar te luisteren.
  • Wat zijn uw negatieve ervaringen? Ik heb geen negatieve ervaring.
  • De e-learning vooraf was goed te doen Nee
  • De les was praktisch en afwisselend Ja

Bedrijfsgegevens

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

085-0667402

[email protected]

Over in1keerBHV.nl

in1keerBHV biedt u een professionele opleidings- en herhalingscursus aan voor uw BHV-ers. We werken met de nieuwste en mooiste materialen en onze instructeurs zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op BHV gebied.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.