Goede samenwerking.

Wat besteld word, word goed en op tijd geleverd volgens afspraak. Bij problemen en spoed word er direct gehandeld om ze opgelost te krijgen.

Soms beter voorraad beheer

altijd netjes contact

staan voor wat ze doen en leveren

Kwaliteit en prijsverhouding goed

Goede service , goed advies snelle lvering

Fijn bedrijf met duidelijke communicatie en meedenkt in oplossingen.

Er word meegedacht in oplossingen. Van tevoren heldere afspraken die worden nagekomen. Wanneer de afgesproken levertijd niet gehaald lijkt te woren word er netjes contact met ons opgenomen.

Fijne samenwerking

Zie bovenstaande

kwaliteit en service is goed

kwaliteit en service is goed en wanneer er iets verkeerd is, wordt dit vaak goed en snel opgelost.

Hoi Thijs, We zijn verheugd dat je tevreden bent over onze kwaliteit en service. We doen ons best om alles vlekkeloos te laten verlopen, maar als er eens iets niet helemaal goed gaat, zijn we er als de kippen bij om het recht te zetten. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze tevreden klantenclub! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Goede ervaringen

snelle leveringen van materialen.

snel en mee willen denken met de klant

snel en mee willen denken met de klant

Vakwerk zoals het hoort

Tilbox denkt met ons mee met het maken van RVS kisten. Leveren topkwaliteit maatwerk en vakwerk zoals het hoort. Daarbij is het 100% van Nederlandse makerij.

Hoi Willem, Bedankt voor je waardering! We doen ons best om vakwerk en kwaliteit te leveren. Uiteraard blijven we graag met je meedenken over slimme opbergsystemen! :) Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Goede service denken goed mee al je kist besteld Als er een keer spoed is , helpen ze je uit de brand Correcte levering

Hoi Wim, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze service. Ons team streeft er altijd naar om de best mogelijke service te bieden aan onze klanten. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Betrouwbaar, komen afspraken na, Top.

Goede service, en kennis van zaken, goed concept.

Goede kwaliteit en goede afspraken

Het is fijn werken met TilBox.

betrouwbaar

komen de gemaakte afspraken prima na.

Beste Dennis, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Het doet ons goed om te horen dat we een betrouwbare leverancier zijn die gemaakte afspraken nakomt. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Mochten er punten zijn waardoor we jouw 7 naar een hoger cijfer kunnen tillen, dan horen we het graag! Bedankt voor je vertrouwen; we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Tilbox

kwaliteit is bijna altijd goed.

de kwaliteit van de geleverde producten is bijna altijd goed, wanneer dit niet is, wordt dit altijd gewoon goed opgelost. wel merken wij vaak bij grote orders dat er vaak iets vergeten/verkeerd geleverd wordt.

goede organisatie

altijd correct goede produkten goede service

begrijpen wat je bedoel

Mensen weten waar ze het overhebben Fijn om mee te werken

Mee denkend en snelle service

Helpen mee om de puzzel die we vaak voor klanten moeten oplossen.

vriendelijk, meedenkend, en servicegericht

Verkoop: team is erg vriendelijk en meestal vrij vlot met reageren. prijzen zijn niet laag Engineering: Innoverend en pro-actief productverbeterend Productie: Kwaliteit van de kisten is zeer goed, Afwerkniveau wisselend van voldoende tot zeer goed, maar nooit slecht. Service: klacht afhandeling zeer goed, komen indien nodig bij de klant aan huis de problemen oplossen. complimenten. Levertijden zijn door de jaren heen stabiel, als de levertijd hoger is dan verwacht, wordt er altijd goed gecommuniceerd en indien nodig geschoven in planning om klant tegemoed te komen

Beste Edwin, Dank voor je waardevolle feedback over ons bedrijf. We waarderen je opmerkingen en zijn verheugd over je positieve indrukken van ons vriendelijke en proactieve verkoop- en engineeringteam, evenals de kwaliteit van onze producten. Hoewel onze prijzen wellicht niet de laagste zijn, streven we naar uitmuntendheid in onze klachtafhandeling en klantenservice. We blijven werken aan productverbeteringen en streven naar stabiele levertijden, met duidelijke communicatie bij eventuele vertragingen. Bedankt voor je begrip en flexibiliteit, we kijken ernaar uit om je in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Snelle en correcte service

Steeds bereid tot meedenken. Snelle reactie op vragen en steeds correct bij leveringen, levertermijn en,…

Tilbox is een deskundig bedrijf met gedreven en oplossingsgericht personeel.

Tilbox staat voor service kwaliteit en klantgerichtheid. Top bedrijf!!!! Ga zo door.

Beste Arjan, Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met Tilbox! We leggen de focus op kwaliteit en service en stellen de klant altijd centraal. Het is dan ook fijn om te weten dat dit zo wordt ervaren door onze klanten. Met vriendelijke groet, Team Tilbox

mooi en goed bedrijf met vriendelijke werknemers

mooi en goed bedrijf met vriendelijke werknemers. orders worden netjes opgevolgd en de kwaliteit van de geleverde producten is goed.

Accuraat en goed

Altijd goede communicatie, accurate leveringen en goede kwaliteit

Geen opmerkingen

Goede ervaring geen opmerkingen

Over Tilbox

Wij zijn Tilbox. Dé leverancier voor opbergruimte tussen de wielen. Sinds 1994 ligt de focus op het doorontwikkelen van op- en onderbouwkisten voor de automotive, transport en logistieke sector. We produceren onze producten zelf in ons moderne pand in Valkenswaard. Op dit gebied zijn we de specialist. Al jaren bedienen we meer dan tevreden klanten in heel Europa.