Goed en net bedrijf

Denken mee en indien nodig sneller leveren

Hoi Wim, Bedankt voor je positieve review! Geweldig dat je onze service en snelle levering waardeert. We blijven ons best doen om mee te denken en aan je verwachtingen te voldoen. Met vriendelijke groet, Team Tilbox

De beste.

Al het denkbare is mogelijk.

Goede service en snelle respons op al je vragen

Als nieuwe klant werd ik goed geholpen en de bestelling is zeer snel afgehandeld. Er gaan zeker nog verdere bestellingen volgen.

goede directe communicatie, maatvoering en kwaliteit van de producten altijd correct,

professioneel, mooi product en goede service

Een mooi product en een geweldig team

Hoi Niky, Wat een topreview, bedankt! We worden er helemaal blij van dat je ons product en team zo waardeert. Tot de volgende keer! Team Tilbox

Altijd uitstekend geholpen, nette kisten

Goede service, houden zich aan afgesproken levertijden. Kunnen alles wat op een kist lijkt geheel volgens gewenste specificatie leveren.

Gewoon goed,zoals het moet zijn

Alles kan,dierct antwoord bij maatwerk of als iets niet standaard is! Onderdelen steeds direct beschikbaar Heel veel op stock

Hoi Jef, Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en voorraad. Bij Tilbox doen we ons best om altijd direct antwoord te geven en maatwerkoplossingen te bieden. Nogmaals dank voor je vertrouwen in ons! Team Tilbox

Goed en correct bedrijf

Levert als gevraagd, en bij spoed of problemen word er direct gehandeld.

uitstekend

prima communicatie en top afgewerkte producten!

Hoi Joeri, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze communicatie en de kwaliteit van onze producten. Daar doen we het voor! :) Team Tilbox

Goed bedrijf

Goed bedrijf denken mee en leveren snel (zeker als het een spoed is )

Hoi W. Bie, Bedankt voor je positieve beoordeling! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Fijn om te horen dat je onze snelle levering en meedenken waardeert. We blijven ons best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Team Tilbox

goede en snelle kwaliteit / service

Goede en snelle service met een brede kwaliteit aan producten

Goede samenwerking.

Wat besteld word, word goed en op tijd geleverd volgens afspraak. Bij problemen en spoed word er direct gehandeld om ze opgelost te krijgen.

Soms beter voorraad beheer

altijd netjes contact

staan voor wat ze doen en leveren

Kwaliteit en prijsverhouding goed

Goede service , goed advies snelle lvering

Fijn bedrijf met duidelijke communicatie en meedenkt in oplossingen.

Er word meegedacht in oplossingen. Van tevoren heldere afspraken die worden nagekomen. Wanneer de afgesproken levertijd niet gehaald lijkt te woren word er netjes contact met ons opgenomen.

Fijne samenwerking

Zie bovenstaande

kwaliteit en service is goed

kwaliteit en service is goed en wanneer er iets verkeerd is, wordt dit vaak goed en snel opgelost.

Hoi Thijs, We zijn verheugd dat je tevreden bent over onze kwaliteit en service. We doen ons best om alles vlekkeloos te laten verlopen, maar als er eens iets niet helemaal goed gaat, zijn we er als de kippen bij om het recht te zetten. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze tevreden klantenclub! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Goede ervaringen

snelle leveringen van materialen.

snel en mee willen denken met de klant

snel en mee willen denken met de klant

Vakwerk zoals het hoort

Tilbox denkt met ons mee met het maken van RVS kisten. Leveren topkwaliteit maatwerk en vakwerk zoals het hoort. Daarbij is het 100% van Nederlandse makerij.

Hoi Willem, Bedankt voor je waardering! We doen ons best om vakwerk en kwaliteit te leveren. Uiteraard blijven we graag met je meedenken over slimme opbergsystemen! :) Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Goede service denken goed mee al je kist besteld Als er een keer spoed is , helpen ze je uit de brand Correcte levering

Hoi Wim, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze service. Ons team streeft er altijd naar om de best mogelijke service te bieden aan onze klanten. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Betrouwbaar, komen afspraken na, Top.

Goede service, en kennis van zaken, goed concept.

Goede kwaliteit en goede afspraken

Het is fijn werken met TilBox.

John F Kennedylaan 5

5555 XC Valkenswaard

040 206 86 88

Over Tilbox

Wij zijn Tilbox. Dé leverancier voor opbergruimte tussen de wielen. Sinds 1994 ligt de focus op het doorontwikkelen van op- en onderbouwkisten voor de automotive, transport en logistieke sector. We produceren onze producten zelf in ons moderne pand in Valkenswaard. Op dit gebied zijn we de specialist. Al jaren bedienen we meer dan tevreden klanten in heel Europa.