correcte aflevering

kon niet vinden wat ik nodig had, gebeld en keurig geholpen -

Beste Jaap, Hartelijk dank voor je beoordeling. We zijn altijd blij wanneer klanten de tijd nemen om hun ervaringen met ons te delen. We hebben onlangs onze nieuwe webshop gelanceerd om het bestelproces voor onze klanten nog gemakkelijker te maken. Over het algemeen kunnen producten met slechts een paar klikken in onze nieuwe shop worden gevonden. We waarderen het dat je contact met ons hebt opgenomen toen je merkte dat dit niet het geval was, omdat dit ons helpt om verbeteringen aan te brengen en de ervaring van onze klanten te optimaliseren. We hopen dat je de nieuwe webshop een prettige en efficiënte ervaring zult vinden bij je volgende bezoek. Als je nog verdere suggesties hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Lange levertijden

Tussen leveren en bestellen zit een te lange tijd waar vaak niet op te sturen is. Het zou in het voordeel kunnen werken als er een voorraad standaard maat kisten op voorraad is waar snel mee geschakeld kan worden.

Beste Willem, Hartelijk dank dat je jouw ervaring en feedback met ons hebt gedeeld met betrekking tot onze levertijden. We begrijpen volledig hoe essentieel het is om een vlotte overgang te hebben tussen het plaatsen van een bestelling en het ontvangen van je producten. Jouw waardevolle suggestie om dit proces te verbeteren wordt zeer gewaardeerd. We zijn voortdurend toegewijd aan het optimaliseren van onze service en het verminderen van levertijden waar mogelijk. Ons team werkt hard om een breed scala aan producten op voorraad te hebben die direct beschikbaar zijn voor verzending. Je kunt ons actuele aanbod bekijken op: https://www.tilbox.nl/shop/. Als je interesse hebt, nodigen we je graag uit om contact met ons op te nemen. Nogmaals willen we je bedanken voor het delen van je inzichten via deze review. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Tilbox

PROFESSIONEEL, EN AANGENAAM PERSONEEL

WE HEBBEN AL EEN JAREN LANGE SAMENWERKING EN WE ZIJN ALTIJD TEVREDEN GEWEEST. PRODUCTEN ZIJN GOED VAN KWALITEIT. MET DE MENSEN WAAR WE CONTACT MEE HEBBEN IS HET FIJN SAMENWERKEN.

top firma

Vlotte mensen en leveringen

Een half woord is genoeg

Goede service en een half woord is veelal genoeg

No nonsense

Komen altijd hun afspraken na

Beste Marco, Bedankt voor je positieve beoordeling! We hechten veel waarde aan het nakomen van afspraken, omdat we begrijpen hoe belangrijk het is voor onze klanten om op ons te kunnen vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Goede service met juiste prijzen

Snelle reacties bij aanvragen en bestellingen.

Altijd fijn contact en ruime assortiment op voorraad

Beste Rene, Hartelijk dank voor je review. We doen ons best om een breed scala aan artikelen op voorraad te hebben, zodat we snel kunnen leveren. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het contact met ons en het ruime assortiment. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Zeer goede ervaring, altijd correct en snelle leveringen

Bestel regelmatig maatwerk RVS kisten, altijd volgens afspraak en specificaties geleverd.

Pro actief

Snel en accuraat

Prima kwaliteit voor goede prijs met prettige service

Geleverde spullen zijn degelijk geconstrueerd, netjes afgewerkt en bijna alles is mogelijk. De service is prima, in geval van klachten wordt er snel gereageerd en het wordt altijd netjes opgelost. Wijzigingen in ontwerp en/of afleveringstijden worden altijd netjes gecommuniceerd.

Beste Michiel, Bedankt voor je geweldige beoordeling! We werken hard samen om kwaliteit te leveren die voldoet aan de verwachtingen van onze klanten. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons bedrijf te delen. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Volgens afspraak!

Goede producten, goede communicatie. Fijn bedrijf als leverancier!

Altijd op tijd

Wij ontvangen onze artikelen altijd op tijd

Snel, goede service en kwaliteit

Snel, goede service en kwaliteit

Beste Kees, Bedankt voor je positieve beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met onze service en kwaliteit te delen. Bij Tilbox streven we er altijd naar om snel en efficiënt te zijn, zonder concessies te doen aan de kwaliteit die we bieden. Nogmaals, bedankt voor je positieve feedback. We stellen je vertrouwen in onze service enorm op prijs en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen.

Goede ervaring met de mensen van Tilbox. levertijden worden netjes nagekomen

Ervaring tot nu toe (ong. 1 jaar) is goed.

Kwaliteit is goed, wanneer een fout gemaakt wordt wordt dit vlug opgelost.

klantgericht, correct en vlot

9/10 van de bestellingen gaat uiterst vlot (op een menselijk foutje na) word anderzijds zo snel en goed mogelijk opgelost mensen zijn snel mee in het idee/ de vraag van de klant en dringen niets op. reageren in het algemeen 'snel' (in de mate van het mogelijke) de geleverde service en kwaliteit zorgt er momenteel voor dat we het vertrouwen hebben in een goede samenwerking met een correcte prijs.

Beste Peter, Wat fijn dat je ons bedrijf positief beoordeeld. We werken er samen hard aan om klanten een goede ervaring te geven. Op naar een lange en prettige samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Tilbox

Betrouwbare partner

Betrouwbare partner

Goede kwaliteit

Mooie opbouw kunnen realiseren door de rvs boxen van Tilbox. Prettig contact met het bedrijf en de eindklant was zeer tevreden over de kwaliteit.

John F Kennedylaan 5 5555 XC Valkenswaard

040 206 86 88

Over Tilbox

Wij zijn Tilbox. Dé leverancier voor opbergruimte tussen de wielen. Sinds 1994 ligt de focus op het doorontwikkelen van op- en onderbouwkisten voor de automotive, transport en logistieke sector. We produceren onze producten zelf in ons moderne pand in Valkenswaard. Op dit gebied zijn we de specialist. Al jaren bedienen we meer dan tevreden klanten in heel Europa.