Snelle levering en mooie kleding

Ik kreeg de artikelen de volgende dag geleverd. De kwaliteit is heel goed

Top kwaliteit en hele snelle levering!!!

Sterke tekst op de hoodies super snelle levering en topkwaliteit voor een fatsoenlijke prijs beter dan dit kan niet in mijn ogen topbedrijf!!

Goede geregel

Mooie kledinglijn

Ging snel en op tijd geleverd.

De bestelling verliep vlot en de trui was op tijd binnen. Mooie mode!

Goed en snel

Makkelijk te vinden wat je nodig hebt en snel bestellen

Snelle levering van heerlijke shirts

Kleding altijd binnen 2 dagen geleverd en prima zitcomfort (normaal shirtmaat 44, hier 3XL). Eén keer onjuiste levering en ook weer binnen een dag reaktie en opgelost zonder discussie. Topwinkel

Leuke site met leuke kleding

Ik heb alles prima ervaren tijdens het bestellen van mijn artikel

Mooie producten, alleen verzending duurt heel lang.

Dit is twee keer dat al meer dat 2 weken op een product wacht. Erg jammer

Prima snelle service

Ik had 2 broeken besteld maar 1 ontvangen. Mail gestuurd en binnen 24 uur bericht dat het geld van de broek terug gestort zou worden

Top kwaliteit

Super mooie broeken . Zitten geweldig!gave models

Goed!

Goed!

Goede klantenservice

Ik had een ander model jeans binnengekregen, hierna naar de winkel gegaan en de juiste broek meegekregen. Kwaliteit is super

Mooie kleding en zit lekker.

Hele mooie kleding zit lekker, alleen wat meer secuur zijn met bestellingen. Ik kreeg de broek van de trainingspak nageleverd. Wel heel snel 2dagen na originele bezorgdatum.

Top kwaliteit. Snelle levering.

Zoals omschrijving

Snel bezorgd goede kwaliteit

Geleverd dag na dat ik het besteld heb en is goede kwaliteit

Goede mooie broeken snelle levering

Online shoppen is leuk bij Richesse met veel kortingen snelle levering en leuke mooie broeken!!

Snelle levering, goeie kwaliteit

Mijn bestelling kwam snel binnen. De broek is meer stretch dan ik dacht, hierdoor valt die iets minder baggy. Ondanks dat zit de broek lekker.

Perfecte broek

Broek zit helemaal goed super blij mee !!

Kwaliteit heel goed

Kwaliteit en op tijd bezorgen heel goed maar bereikbaarheid en klachtafhandeling niet goes.

Helemaal prima

Altijd eigenlijk wel goed,alleen het retour beleid vind ik erg vervelend

Mooie kleding

Wij hebben 2 korte broeken besteld ze zitten perfect en de kwaliteit is super

Enorm tevreden met product

Optijd geleverd, goeie kwaliteit en een mooie kleur. Heel erg tevreden met deze bestelling!

Top site

Super nette mooie kleren

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creëren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.