Niks te klagen

Optijd bezorgd en goed op de hoogte gehouden

Top kwaliteit

Top kwaliteit, gewoon goede stof en mooie ontwerpen

Kwaliteitskleding, goed geprijsd, snel geleverd en perfecte klantenservice!

2 spijkerbroeken, 1 korte broek en een zomerjas besteld voor mijn zoon, snel geleverd maar alleen....alles zat 'm te strak! Snel contact met de klantenservice gehad, volgende dag alles kunnen ruilen èn passen in de winkel! Prima service en snelle afhandeling! 10/10, tot een volgende keer!!!

Super snel en goedn

Toppieee goed en snel

heb 1 shirt besteld, goede kwaliteit goede maat helemaal top! zat zelfs nog een brief bij en wat een kaartje met korting code

Goede verzending en mooie kleding

Snel binnen en goede kleding

Super goede service

Super goede kwaliteit.

Top lekker snel heerlijke stof

Super lekker stof snelle levering

Super!!

Perfect precies hoe ik het wou hebben en mooi kwaliteit

Heel snelle levering en goede kwaliteit

Goed, snel en goeie jeans

Goed, snel en goeie jeans

Hartstikke top

Bestelling gedaan en korte broek was dus niet in mijn maat, richesse klantenservice tegemoet gekomen en erop uit gekomen dat k een andere broek mocht uitkiezen ongeacht de prijs of kon wachten tot dezelfde broek weer op voorraad was. Geen enkel ander kleding merk doet dit voor zover ik weet dus hartstikke top. Uberhaupt al als je gaat vergelijken naar de qualiteit van de broeken met andere merken is dit merk zeker een aanrader, broeken van wat duurdere merken loop k misschien een jaar in en de broeken van dit merk zijn al weer 3 jaar verder en dr is nogsteeds niks mis mee dus kortom gezegt een top merk prijs kwaliteit is ook zeer goed niet duur maar goeie qualiteit.

Best goed

Alles ging best goed de bezorging het bestellen alleen ik had ingevoerd dat ik het broek losser wou hebben en ze hadden als advies een maat te klein gegeven en nu is die net te strak

Prachtige en goede broeken!

Heb nou 4 broeken van Richesse en nooit geen problemen mee, broeken gaan lang mee en zitten geweldig

Goedkoop en snel in huis

Slecht

Hoody besteld voor verjaardag van m'n vriend. Maar iets heel anders binnen gekregen. Mail gestuurd maar geen reactie. Leuk verjaardagscadeautje

Snelle levering Maten kloppen, goede kwaliteit

Netjes bezorgt met een snelle levering.

Ik krijg geen contact per mail

Na het retour sturen van 2 items binnen de 14 dagen bedenktijd kreeg ik 2 waardebonnen toegestuurd. Er schijnt dus ergens in de kleine letters te staan dat de items in de sale niet gelden voor de 14 dagen bedenktijd en dat je hier een waardebon voorkrijgt. Dit mag helemaal niet!! Ook sales items moet retour genomen worden en geld retour. Na dit weer.gemaild te hebben en een week later een vriendelijk reminder blijft het akelig stil. Ik bestel hier NOOIT meer

Mooi

Bedankt voor het delen van je positieve feedback!

Mooie broeken

De maat was te klein, is retour gestuurd. Nu hopen dat t netjes opgelost wordt. Er nieuwe retour komen in de juiste maat!

Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Als je nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt en tot snel! 🌟

Bedankt voor het delen van je feedback en voor het vertrouwen in ons. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Goede levering en service

Paar keer kleding besteld komt altijd goed en verzorgd binnen. De kwaliteit is ook top en goede service als er iets retour moet

Fantastisch om te horen! Bedankt voor je positieve woorden, ze betekenen veel voor ons. We kijken uit naar je volgende bezoek! 🌟

Hier nooit iets bestellen!

Totaal niet klantvriendelijk!Telefonisch zijn ze niet bereikbaar!Schijnbaar hebben ze in de kleine lettertjes staat dat als je iets retourneert je alleen een tegoedbon krijgt.Je krijgt dus niet je geld terug! Dit mogen ze helemaal niet doen, maar doen ze toch! Je kan ze dus alleen maar mailen en moet maar afwachten hoeveel dagen er weer overheen gaan voordat je antwoord hebt.Ik bestel hier NOOIT meer iets!

We vinden het jammer om te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen zodat we kunnen bespreken wat er is misgegaan en hoe we het kunnen oplossen? We streven ernaar om al onze klanten tevreden te stellen en jouw feedback is waardevol voor ons om te verbeteren. Alvast bedankt voor je begrip en de kans om het goed te maken.

Volgens verwachting

Bedankt voor het delen van je positieve feedback.

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creëren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.