Best goed

Alles ging best goed de bezorging het bestellen alleen ik had ingevoerd dat ik het broek losser wou hebben en ze hadden als advies een maat te klein gegeven en nu is die net te strak

Prachtige en goede broeken!

Heb nou 4 broeken van Richesse en nooit geen problemen mee, broeken gaan lang mee en zitten geweldig

Goedkoop en snel in huis

Slecht

Hoody besteld voor verjaardag van m'n vriend. Maar iets heel anders binnen gekregen. Mail gestuurd maar geen reactie. Leuk verjaardagscadeautje

Snelle levering Maten kloppen, goede kwaliteit

Netjes bezorgt met een snelle levering.

Ik krijg geen contact per mail

Na het retour sturen van 2 items binnen de 14 dagen bedenktijd kreeg ik 2 waardebonnen toegestuurd. Er schijnt dus ergens in de kleine letters te staan dat de items in de sale niet gelden voor de 14 dagen bedenktijd en dat je hier een waardebon voorkrijgt. Dit mag helemaal niet!! Ook sales items moet retour genomen worden en geld retour. Na dit weer.gemaild te hebben en een week later een vriendelijk reminder blijft het akelig stil. Ik bestel hier NOOIT meer

Mooi

Bedankt voor het delen van je positieve feedback!

Mooie broeken

De maat was te klein, is retour gestuurd. Nu hopen dat t netjes opgelost wordt. Er nieuwe retour komen in de juiste maat!

Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Als je nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt en tot snel! 🌟

Bedankt voor het delen van je feedback en voor het vertrouwen in ons. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Goede levering en service

Paar keer kleding besteld komt altijd goed en verzorgd binnen. De kwaliteit is ook top en goede service als er iets retour moet

Fantastisch om te horen! Bedankt voor je positieve woorden, ze betekenen veel voor ons. We kijken uit naar je volgende bezoek! 🌟

Hier nooit iets bestellen!

Totaal niet klantvriendelijk!Telefonisch zijn ze niet bereikbaar!Schijnbaar hebben ze in de kleine lettertjes staat dat als je iets retourneert je alleen een tegoedbon krijgt.Je krijgt dus niet je geld terug! Dit mogen ze helemaal niet doen, maar doen ze toch! Je kan ze dus alleen maar mailen en moet maar afwachten hoeveel dagen er weer overheen gaan voordat je antwoord hebt.Ik bestel hier NOOIT meer iets!

We vinden het jammer om te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen zodat we kunnen bespreken wat er is misgegaan en hoe we het kunnen oplossen? We streven ernaar om al onze klanten tevreden te stellen en jouw feedback is waardevol voor ons om te verbeteren. Alvast bedankt voor je begrip en de kans om het goed te maken.

Volgens verwachting

Bedankt voor het delen van je positieve feedback.

super webshop, zeker voor herhaling vatbaar.

Super snelle levering, continue berichtjes met status updates en mooie kwaliteit kleding. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! We stellen je positieve feedback enorm op prijs en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

Goede maat, snel geleverd en achteraf betalen.

Fantastisch om te horen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad!

Prima sevice

Snelle service, prima

Goeie kwaliteit en snelle service

Goeie kwaliteit en snelle service

Mooie broek

Mooie broek maar net iets te strak

Levering en maten

Snelle levering, jammer dat de maten niet kloppen zoals omschreven, daardoor weer terug moeten sturen en is jammer genoeg ook niet kosteloos. Zo zou ik nier zo snel meer iets opnieuw bestellen omdat de maat een gok is en je niet even kan passen en dus meerdere maten besteld.

Richesse reageert niet

Ik heb niet ontvangen wat ik had besteld (andere tekst op hoody). Deze geretourneerd. Kostte, bovenop de order a 62 euro voor hoody, 7.95 om te retourneren. Dit is ruim 1,5 maand geleden en ondanks diverse (3 ) mails niets vernomen noch geld retour ontvangen.

Waardeloze klantenservice

Deze gasten reageren nergens op. 2 broeken besteld waarover ik in het begin zeer tevreden was. Echter, na 3x dragen was er 1 broek gescheurd. Vriendelijk gemaild of ik hier een oplossing voor kon krijgen, maar ik krijg geen reactie. Meer dan een maand gewacht en nog steeds geen reactie (ook na het sturen van een herinnering). Al met al: waardeloze service.

Ik maakte het pakket open en was meteen onder de indruk van de kwaliteit en hoe mooi het model was

Niks anders dan het beste verwacht en gekregen

Super blij met mijn bestelling

Simpel om items op de site te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding.

Goeie kwaliteit en goeie service

Snelle levering goede kwaliteit

De Heurne 13

7511 GV Enschede

06 114 015 64

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creëren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.