Niergordel maat te klein gekocht (via internet). Aan kassa in Drongen gaan omwisselen, en met heel veel kennis van zaken, en na passen, verder geholpen! Dank aan de medewerker die me hielp! Professioneel en vriendelijk!!!!
Bedankt voor deze lovende woorden! We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de geboden service bij RAD! We hopen u snel terug te zien bij RAD! Origineel antwoord op Trustpilot dd 04/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Rapidit� ! Emballage soign� ! Mat�riel conforme a la commande !
Super! Heureux d'entendre ça, François! :-) Réponse originale à Trustpilot le 04/07/2019, importée dans Kiyoh le 26/06/2023
Snelle levering!
Toppie! Bedankt Nick! Origineel antwoord op Trustpilot dd 04/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Alles in orde!!
Super! Blij dit te vernemen! Origineel antwoord op Trustpilot dd 04/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Zeer goed service
Bedankt voor deze fijne review! :-) Origineel antwoord op Trustpilot dd 04/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Zeer goede service en snelle levering. Zeker een aanrader voor motorrijders.
Wat een mooie review, Daniel! Bedankt hiervoor! :-) Origineel antwoord op Trustpilot dd 04/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Super rapide et bonne qualit� Merci
Super! Heureux d'entendre ça, Serge! Nous espérons vous revoir bientôt chez RAD! Réponse originale à Trustpilot le 04/07/2019, importée dans Kiyoh le 26/06/2023
De bestelling was in orde en goed op tijd geleverd alleen het bijgeleverd donker vizier past niet op de helm heb daarvoor gebeld maar ze geloofden het nog zo goed maw moet terug naar de winkel
Beste Rudi, Bedankt voor uw feedback! We zijn blij dat u tevreden bent van de bestelling en de levering. Wat betreft het vizier: de dozen waarin deze helmen met extra vizier zich bevinden, worden zo gemaakt bij de producent en worden zo in ons magazijn geplaatst. Hier gebeuren normaal gezien geen fouten in, vandaar dat het ons in eerste instantie sterk lijkt dat er een ander vizier bij zit. Echter kan een fout altijd voorvallen, vandaar wij u graag uitnodigen in één van onze winkels, zodat wij kunnen bekijken wat het probleem precies is. Als blijkt dat er effectief een verkeerd vizier meegeleverd is krijgt u meteen een passend vizier mee en geven we deze klacht ook door aan de leverancier. We hopen op uw begrip en willen ons alvast excuseren voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, RAD team Origineel antwoord op Trustpilot dd 10/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Super snelle levering
Beste Frederic, Bedankt voor uw 5 sterren! Origineel antwoord op Trustpilot dd 10/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
de juiste info , korte en correcte levering
Beste Chris, Bedankt voor uw positieve reactie! Origineel antwoord op Trustpilot dd 10/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Super et rapide
Bonjour Dominique, Merci à vous! Réponse originale à Trustpilot le 10/07/2019, importée dans Kiyoh le 26/06/2023
werd goed verpakt en op tijd geleverd
Beste Marnix, We zijn blij te horen dat u tevreden bent! Origineel antwoord op Trustpilot dd 10/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Service parfait
Nous sommes heureux d'entendre ça! Réponse originale à Trustpilot le 10/07/2019, importée dans Kiyoh le 26/06/2023
Juiste gegevens ingevuld in de online bestelling voor de batterij van mijn moto. Maar de geleverde batterij past helemaal niet in mijn moto.
Beste meneer De Bakker, We zien dat u NITRO-YTX9-BS-GEL besteld heeft. Het spijt ons te vernemen dat dit niet de geschikte batterij voor u is. In dergelijke gevallen neemt u best eerst contact met ons op, zodoende wij kunnen nagaan wat er precies gebeurd is en wij u een gepaste oplossing kunnen bieden. Mogen wij u daarom vragen om contact op te nemen met onze klantenservice door een e-mail te versturen naar [email protected]? Wij kijken alvast uit naar uw mail. Met vriendelijke groet, Het RAD-team Origineel antwoord op Trustpilot dd 27/06/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Perfekte handeling
Beste Luc, Bedankt voor uw mooie review! Origineel antwoord op Trustpilot dd 10/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Hele snelle levering. Retour regeling duidelijk.
Beste Geoffrey, We zijn blij te horen dat u tevreden bent van onze service en duidelijke retour-procedure, daar doen we het voor! Origineel antwoord op Trustpilot dd 10/07/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Tr�s rapide sans frais de port Id�al quand on a peu de temps
J ai d�abord contact� un des magasins pour conseil et la personne �tait vraiment tr�s sympa et de bon conseils ! Ensuite commande le lundi r�ception des articles le mardi ! Parfait ??
Cher Gaetan, Merci d'avoir pris le temps d'écrire cette belle revue! Réponse originale à Trustpilot le 10/07/2019, importée dans Kiyoh le 26/06/2023
Bon d�lais bon produit
Bonjour Renzo, Merci pour les 5 étoiles! Réponse originale à Trustpilot le 10/07/2019, importée dans Kiyoh le 26/06/2023
duidelijke informatie, correcte prijs, product wordt geleverd conform de gemaakte afspraak. stevige beschermende verpakking.
Parfait. Livraison au bureau en 1 jour ouvrable. Rapide et efficace.
Pakket is na 1 week nog altijd niet afgeleverd. Volgens track&trace wel aangeboden bij DPD, maar ligt nog altijd op het depot. Misschien niet iets waar RAD direct iets aan kan doen, behalve controleren of een zending ook echt afgeleverd is voordat men om een review vraagt.
Beste meneer Vos, Bedankt voor uw review. Het spijt ons te vernemen dat de levering door DPD niet naar wens is verlopen. Uiteraard betreuren wij dit voorval en begrijpen we dat het onaangenaam is te moeten wachten op uw pakket. Uit de trackinginformatie zie ik dat uw pakket niet geleverd kon worden door DPD. Hoewel wij zelf jammer genoeg weinig controle hebben over de werkwijze van DPD bij het leveren van de pakketten, mag u ons steeds contacteren wanneer u uit de trackinginformatie constateert dat uw pakket te lang wegblijft. In dit geval nemen wij voor u contact op met DPD om meer informatie te vragen, zodoende uw pakket toch zo snel mogelijk bij u terecht komt. We proberen dagelijks onze service, maar ook die van onze transporteur te verbeteren. We zijn blij te zien dat uw pakket intussen geleverd werd. We wensen ons nogmaals te excuseren voor het ongemak en hopen u alsnog snel terug te zien bij RAD. Met vriendelijke groet, Het RAD-team Origineel antwoord op Trustpilot dd 27/06/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
Topservice!!! Vriendelijk en behulpzaam
Heerlijk duidelijk, snelle levering en omdat je zelf extra informatie kan geven over bijvoorbeeld een plaats waar ze het pakket achter kunnen laten. Hoef je tenminste niet extra lang te wachten als je de bezorger onverhoopt gemist hebt. Dus aanrader waar mij betreft
Wat een leuke beoordeling meneer Spijkers! Bedankt hiervoor! We zijn blij dat u tevreden bent over de geboden service bij RAD en we hopen u snel terug te zien bij een volgende bestelling! Origineel antwoord op Trustpilot dd 26/06/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
snelle en goede service, schoenen besteld en dag daarna al geleverd.
Super! Dat vernemen we graag, Frank! :-) Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot binnenkort! Origineel antwoord op Trustpilot dd 26/06/2019, geïmporteerd in Kiyoh op 27/06/2023
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.