leuke bedoening maar heb niet mijn zin

heb niet wat ik wou , vest te groot en wanten te klein

Beste Freddy, Het spijt ons te vernemen dat u niet de juiste maten besteld heeft. U kan steeds op de productpagina de matentabel raadplegen om zo tot de juiste maten te komen. Indien een artikel toch niet past, kan u deze steeds gratis retoursturen en een omruiling vragen binnen de 30 dagen na aankoop. We hopen u alsnog te mogen verwelkomen in onze shops of onze online shopping. Met vriendelijke groeten, Het RAD team

Goed product, zeer goede prijs

Prijs was zeer gunstig

gewoon een goede winkel

een goede winkel met een heel goede service en zeker na verkoop is top .en vriendelijke bediening

Daar doen we het voor, veel plezier met uw aankoop!

Snel geregeld

Product ontvangen voor een zeer mooie prijs. Echter de maat was te klein. Zowel het leveren aan mij als het terug sturen en terug betalen ging allemaal snel. En dat is een hoop waard.

Bedankt voor uw aankoop bij ons en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Graag tot een volgende keer!

Snel geleverd, kwaliteit aan een correcte prijs.

Een winkel met enorm aanbod, alle tijd en ruimte om te kiezen, en deskundige begeleiding wanneer je dat vraagt.

prima service .

Super winkel

Altijd behulpzaam personeel en een propere winkel

Vlotte en correcte levering

professioneel

Geen enkele vraag is te veel

Goede webshop

Alles duidelijk, tijdelijk geleverd. Perfect

Daar doen we het voor! Veel rijplezier!

Super geholpen

Goed geholpen voor zijtassen op mijn motor. Hebben hun best gedaan om verschillende tassen uit te proberen op mijn motor.maat helaas geen tas was geschikt voor mijn motor. Service was super. Kom hier zeker terug!

Bedankt voor uw positieve reactie!

Prima voor elkaar bij RAD.

Ze adverteren met de laagste prijsgarantie en dan vind ik ergens een lagere prijs, moet je wat gegevens doorgeven (wat heel makkelijk gaat) en krijg je je bestelling ook snel oor die lagere prijs. Ik heb hier al vaker gekocht en nooit teleurgesteld door RAD.

Bedankt voor het vertrouwen in RAD! - Daar doen we het voor! Veel rijplezier!

Fijn om te horen!

Snel verstuurd.

Enkele uren na mijn bestelling, bericht gekregen dat mijn levering klaar was voor transport. Die zelfde dag nog van DPD bericht ontvangen dat ze in het bezit waren van mijn pakket en de dag nadien zouden leveren. Jammer dat DPD niet doet wat het beloofd en 2 dagen later pas levert.

Bedankt voor het vertrouwen in RAD! Jammer genoeg hebben wij zelf weinig controle over de werkwijze van DPD bij het leveren van de pakketten. We proberen dagelijks onze service, maar ook die van onze transporteur te verbeteren

Top webshop

Zoals elke keer, snelle levering en goede prijzen. Ik had een verkeerde maat besteld, deze geretourneerd en binnen paar dagen al geld terug op mijn rekening.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat u tevreden bent over de service bij RAD. Graag tot een volgende keer!

Snelle correcte levering

Duidelijke omschrijving Goede prijs/kwaliteit Snelle levering

Altijd correct

Altijd goede en correcte service

Bedankt voor het vertrouwen in RAD! Tot gauw!

Snelle en vlotte service

Daar doen we het voor! Veel rijplezier!

Doet wat ervan verwacht word

De sp phonemount doet het zoals het hoort en word geladen tijdens het rijden dus nooit nog zorgen dat je zonder gps/muziek zal vallen

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop bij RAD. Graag tot een volgende keer!

Laagste prijs en snel verzonden.

Bij Rad heb ik een mooie set Givi Alaska alu koffers besteld. Levering op voorraad en 1 dag levertijd. Netjes verpakt bezorgd en het product is werkelijk wondermooi.

Bedankt voor uw aankoop bij ons. Graag tot een volgende bestelling!

Na 1 week nog steeds geen levering.

Na 1 week nog steeds geen levering binnen. Probleem zit bij DPD maar RAD kiest voor deze transporteur.

Beste Jan, We hebben intussen meerdere keren contact opgenomen met DPD om het pakket zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Volgens DPD is er een probleem dat het afleveradres gesloten is waardoor de levering niet kan doorgaan. We hebben je net gecontacteerd om deze info te bevestigen zodat we jou beter kunnen verderhelpen. Met vriendelijke groeten, Het RAD-Team

Snelle en goede levering.

Heel snel geleverd en heel mooi verpakt.

Weeral super!

De site is heel goed en informatief als je iets wilt kopen en vergelijken. Afrekenen gaat heel vlot! Verzending snel. Dus RAD verdiend 5 sterren! En zeker tot een volgende keer.

Bedankt voor uw aankoop bij ons en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Graag tot een volgende bestelling!

snelle levering en uitgebreid gamma dit in verhouding met een correcte prijs

is mijn tweede tanktas identiek de zelfde gekocht omdat mijn vorige de rits stuk van was, waarschijnlijk nog te vermaken maar daarvoor gaan we later met deze tas rechtstreeks naar rad Willebroek . maar ondertussen kan ik verder

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat u zo tevreden bent over uw tanktas, dat u een tweede gekocht heeft. Tot een volgende keer!

Uitstekend, goed en snel

Product was voordeliger dan elders, perfect verpakt en razendsnel

Bedrijfsgegevens

Landegemstraat 4

9031 Drongen

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.