Voor de motor onderhoud en herstel, bij RAD vindt je het wel !

In de winkel is er keuze in overvloed, vriendelijke bediening en doelgerichte uitleg door het winkelpersoneel. Online is er een overzichtelijke keuze, gerangschikt volgens onderdeel groep, gemakkelike betaling en snelle levering . Ik ben super tevreden !

Wow, wat een mooie beoordeling! Bedankt om de tijd te nemen om deze mooie beoordeling te schrijven! Hopelijk tot binnenkort!

Praktisch en mooi product

Wel jammer dat het wat knelt tijdens het plaatsen bij mijn Honda Forza 350 cc. Ook een tweede langer bandje met toebehoren had welkom geweest om de tas de kunnen vastmaken. Met de beste groet, Wim Govaert

Hey Wim, Voel u gerust vrij om ons te mailen op [email protected]. Dan kunnen we eens zien wat we kunnen betekenen voor u !

Klantvriendelijk - Ruime keuze - Correcte prijs

Vriendelijke mensen bij RAD Brugge. Kopje koffie bij de keuze na het slenteren door de vele mooie artikelen die het motorrijden alleen maar leuker maken! Kwalitatief goede merken! Correcte prijs. Dus top!

Wow, hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons dan ook veel plezier te lezen dat u tevreden bent over de service bij RAD. Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer!

Prima service,ben al jaren klant.

Bedankt voor het vertrouwen in RAD! Tot gauw!

Allen verliep vlot en snelle levering

Bedankt voor het vertrouwen in RAD! Tot gauw!

gebruiksvriendelijke website

veel keus

Tot nu toe super!!

Na een paar ritten zeer goede geluidskwaliteit en snel pairen Voor mij tot nu toe top!!

Zeer tevreden, vest past perfect en de levering was verbazend snel .

Zeer tevreden, vest past perfect en de levering was verbazend snel .

Perfecte service

Uitstekend geholpen

Vlot en snel

Zeer snel geleverd

Snelle levering en op afgesproken tijdstip

vriendelijk,hulpvaardig, en topwinkel

top

Perfect beholpen in de winkel in Nossegem

Zeer tevreden over RAD, niet over het transport.

Over RAD zelf zeer tevreden. Snelle verzending, degelijke kwaliteit. Wat het transport betreft, DPD meer bepaald,helemaal niet tevreden.

Heel goede service !!

In de winkel in Herk De Stad zeer vriendelijk personeel, eerst online jas besteld. Paste niet, terug gebracht in winkel in Herk De Stad. Personeel gaf aan dat het perfect kon om jassen te laten toekomen om te passen in de winkel. Zeer tevreden over mijn aankoop, jas SEGURA.

gewoon in orde

Alle items die ik tot nu toe bij hun heb aangekocht in de winkels of via de webshop zijn in orde. Netjes verpakt en zoals afspraak. Ben enkele malen in Luik in de winkel geweest en personeel is ook vriendelijk.

Scherpe prijzen en snelle levering

Altijd behulpzaam, steeds vriendelijk. En niet in 1 site, maar al op verschillende sites geweest van RAD.

Alles perfect

Alles zoals verwacht

De levering was snel en goed

Ben tevreden over de snelle levering en het bestelde product.

super vriendelijk en hulpzaam

***