Waar een klant nog koning is...

Bij ontvangst thuis bleek mijn bestelling niet compleet te zijn. Ergens was er iets verloren gegaan... RAD heeft mij zonder probleem het ontbrekende stuk terug opgestuurd!! Dat is nog eens een goede service!! Bedankt voor het vertrouwen!

Voor herhaling vatbaar!

Makkelijk besteld, zeer snelle levering. Zeer goede kwaliteit van producten.

Aanrader voor de motorliefhebbers.

Goede website, mooie producten, scherpe prijs en snel geleverd. Tja, wat wil je nog meer.

Goede prijs en snelle levering

Grote keus, goede prijzen en ook nog eens snel geleverd.

Zeer gebruiksvriendelijk

Een druppellader voor de motor besteld,zeer snel gevonden en betaald, levering was zoals verwacht..snel en correct

Diverse artikels

Correct, snel, tevreden

Product voldoet uitstekend aan de verwachtingen en sneller geleverd dan verwacht

Goede en vlotte service echter....

...stop aub met het goochelen met prijzen! Daags na mijn bestelling bleek er een 'speciale actie' op het door mij gekochte artikel: -/-15% actiekorting. Wat bleek? RAD had tussentijds de prijs verhoogd waardoor mijn artikel tijdens de actieperiode nog duurder was dan de prijs die ik ervoor had betaald. 'Marketing' heet dat geloof ik?

Na het monteren van een nieuw visier op mijn scorpion R1 helm was het slotje afgebroken waardoor het visier niet meer aansloot. Ik kreeg meteen een nieuwe opgestuurd! Top service dus!

Altijd goed

Meerdere bestellingen per jaar en gaan altijd vlot. Goede service voor eventueel om te wisselen in de winkel.

Super jas

Super goed

Voor herhaling vatbaar

Uitstekende ervaring met RAD.eu

Ik heb onlangs een motorhelm gekocht via de website van RAD.eu en ik ben buitengewoon tevreden met de hele ervaring! Van het uitkiezen van de helm tot aan de levering, alles verliep vlekkeloos en efficiënt. De website van RAD.eu is zeer gebruiksvriendelijk, met duidelijke informatie en specificaties over elk product. Dit maakte het kiezen van de perfecte helm een stuk eenvoudiger. Na mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de status. De levering was sneller dan verwacht; mijn helm arriveerde binnen enkele dagen, goed verpakt en in perfecte staat. Ik was ook erg onder de indruk van de prijs-kwaliteitverhouding. De helm voelt stevig aan en ziet er precies uit zoals afgebeeld op de website. De klantenservice van RAD.eu verdient ook een compliment. Ik had een verkeerde maat besteld. Hun team was zeer behulpzaam en deskundig voor het retourneren en leveren van de juiste maat. Ze gaven mij het vertrouwen dat ik (wederom) de juiste keuze heb gemaakt om met deze onderneming zaken te doen. Kortom, ik raad RAD.eu van harte aan voor iedereen die op zoek is naar motoruitrusting. Hun service, kwaliteit van de producten en snelle levering maken hen een topkeuze voor motorliefhebbers!

Bestelling snel

De bestelling heb ik rap thuis gekregen

Leuk om te lezen, bedankt!

Goedkoop, geweldig en snel

Ik had een nieuwe jas nodig en vond een hele leuke motorjas daar. Hij was gemiddeld €80,- goedkoper dan zijn concurrenten. Dus meteen besteld (zaterdag) en binnen twee dagen binnen (dinsdag). Ook is de klantenservice goed en vriendelijk! Ik kom zeker terug voor toekomstige aankopen! Bedankt RAD!

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons plezier om te lezen dat u tevreden bent over de service bij RAD. Graag tot een volgende keer!

Geweldige winkel en goeie service.

Mooie aanbiedingen met geweldige prijzen. Had mijn bestelling binnen 2 dagen ontvangen. Top winkel!!!

Goed en vlot geleverd

Op dinsdag een bagagerek voor mijn Interceptor 650 besteld en op woensdagochtend stond de koerier van DPD al aan de deur om het bestelde af ge leveren.

Daar doen we het voor! Veel rijplezier!

Snelle levering tegen mooie prijs

Helm bekeken in motor winkel niet in de buurt. Onlinge gevonden bij RAD voor €50 minder.

Bedankt! Veel plezier met uw aankoop!

Snelle levering, goede producten, één woord'; Top!

Bedankt voor uw positieve reactie!

Geen problemen. Ik kende RAD nog niet en was wel voorzichtig bij zo'n dure aankoop.

Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te lezen!

Duidelijk, alles prima verlopen. Snel, betrouwbaar en betaalbaar!

Heldere communicatie, bestelling keurig verpakt en vlot in huis. Helaas moest ik ook wat terug sturen en dat proces verloopt als verwacht, ook goed. RAD.EU is een prima partner!

Helemaal top!

Had per ongeluk verkeerd artikel besteld en betaald. Na contact met de helpdesk was dit nog te veranderen en product was ook nog snel binnen.

Snel en accuraat

Bestelling werd snel en correct geleverd. Korting werd toegepast zoals aangekondigd. Niets op te merken.

Goed en snel geleverd .mooi windscherm voor suzuki vstrom 1050de

Bedankt voor uw aankopen bij ons. Graag tot een volgende bestelling!

Landegemstraat 4 9031 Drongen