Snelle levering en top broek

Op zoek naar touring broek en liefst andere kleur dan zwart. Alpinestars kwam hier uit de bus. Heb al een jack hiervan en nu een broek in grijs. Wel 1 maat groter nemen voor broek, aangezien kleiner uitvalt.

Fast response and quality for money

Fast delivery and easy order proces.

heel goed

vlugge en vriendelijke bezorging bedankt

Scherm zoals omschreven . Snelle levering.

Ga zo door.

Alles altijd correct.

Heel vlot aangekomen

Het past perfect en makelijk te monteren

Goede en snelle service

Goede opgebouwde en eenvoudige website

Snelle levering in goede staat.

Slechte klantenervaring omwille van een garantieprobleem.

In september 2023 heb ik een Schuberth-helm gekocht (C5). Nu negen maand later sluit het vizier zich op willekeurige momenten afhankelijk van de rijwind. De helm werd teruggestuurd voor herstelling en na 2 weken bleek het probleem niet opgelost te zijn. Dit werd aangekaart bij Schuberth en zij geven aan dat het een veiligheidsfunctie is. Volgens hen is het de bedoeling dat het vizier zich automatisch sluit bij een bepaalde snelheid (boven de 70 km/uur als ik mij niet vergis). Mijn argumentatie waarom dat dan niet gebeurde toen ik de helm juist gekocht had, werd in de wind geslagen. Ofwel is het een veiligheidsfunctie die van in het begin niet naar behoren werkte ofwel is het een excuus om de slechte werking te maskeren. Beide lijken mij een reden om de helm en/of vizier te vernieuwen. RAD ging mee in het verhaal van Schuberth en weigert aan de klant te denken. Ik blijf zitten met een dure helm (+ specifieke audiosysteem) die niet naar behoren werkt. Laatste keer dat ik een Schuberth-helm koop en laatste keer dat ik iets bij RAD gekocht heb. P.S. Ere wie ere toekomt, de man van de klantendienst was snel en vriendelijk in zijn antwoorden. Daar valt niks over te zeggen.

Beste Ed, De leverancier bepaalt of garantieaanvragen worden goedgekeurd. Het gemelde gebrek wordt door de fabrikant als een veiligheidsfeature beschouwd. Dat dit aanvankelijk minder storend was, is het gevolg van slijtage van het vizier na 15.000 km rijden. De fabrikant ziet slijtage niet als een defect dat onder garantie valt. Je garantieclaim werd beoordeeld op basis van deze overwegingen. Met vriendelijke groeten, Het RAD-Team

Mooie broek. Maattabel klopte precies

Alle informatie zag er mooi uit op de website. Dus dat haalde mij over om te bestellen. Ben er erg blij mee.

Top merken onder één dak

Veel keuze en goede service en behulpzaam personeel

Grote keuze

Altijd met een glimlach klaar om u te helpen.

Binnen een paar dagen had ik mijn bestelling thuis

Altijd prima!

Je hebt ruime keuze. De product omschrijvingen zijn prima waardoor een je een goede keuze kan maken. En als het op voorraad is wordt het snel verstuurd. Ook zakelijk bestellen gaat erg makkelijk, de BTW wordt door RAD direct verrekend waardoor je zonder BTW kan afrekenen. Ook retourneren is geen probleem en wordt snel beoordeeld. Prima zaak.

Zoals steeds uitstekend.

Broek en jas gekocht van hun online shop. Broek was te lang, naar hun filiaal gebeld in Brugge en mocht ze daar ter plaatse gaan omwisselen zodat ik het niet via de post moest terugsturen, wat heel fijn was van hun! Zoals steeds heel snel geleverd ook. Dank je wel!

Olie kiezen ging makkelijk en de verzending pas snel

Besteld en 1 dag daarna geleverd

behulpzame personeel die gaat voor een kwalitatieve aankoop

Ik heb mijn motorkledij vernieuwd en ben daarbij uitstekend geholpen door het personeel van de winkel, waarvoor dank. Een dikke pluim voor de mensen van de winkel in Luik

Correcte snelle levering

snel geleverd

snelle levering, goed produkt

Uitstekende aftersales nadat de bezorgdienst het liet afweten

De bezorgdienst kon het pakket niet in de pakketbox afleveren (waarschijnlijk door het formaat). In plaats van dat ze mij hierover berichtten stuurden ze het na een week zonder updates maar gewoon terug naar de webshop. Het contact met RAD was erg prettig, er werd meegedacht en uiteindelijk nadat ze het pakket retour hadden ontvangen direct opnieuw verstuurd en nog op tijd voor mijn reis ontvangen.

Super snelle afhandeling

De bestelling van mijn cadeaubon werd in een sneltempo afgehandeld.

Altijd goede service met zen glimlach

A

Bedrijfsgegevens

Landegemstraat 4

9031 Drongen

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.