Topwinkel

Vriendelijk en nemen tijd voor elke klant.

Foutloze transactie

Goede opvolging van de bestelling, snel geleverd, voldoende info wat de levering betreft, fatsoenlijke prijzen.

Op tijd ,en vlug geleverd

Geweldige service

perfect

perfect

Direct geleverd voor de datum

Heel vriendelijk en goedkoper

Veel goedkoper als elders een aanrader

Alles perfect verlopen, snel, zeer goed ingepakt. Top

Alles perfect. Zoals een bestelling moet gaan, juist, snel, veilig ingepakt....

Bestelling een dag eerder geleverd dan opgegeven

Ik heb mijn bestelling een dag eerder mogen ontvangen dan via de mail was aangegeven. Top.

Beschrijving en leevering van product altijd prima

Bestellen gaat eenvoudig en vlot, eventuele vragen worden netjes afgehandeld.

Betrouwbaar.

Klantvriendelijk

Motorbroek Modeka Baxter

Goede ervaring. De bestelling is snel geleverd. Het is een goed passende broek van een prima kwaliteit. De maten van het matentabel kloppen.

vlugge en correcte levering van de bestelling en super prijzen

Goede kwaliteit, eenvoudig te installeren. Perfect :)

Ik ben zeer tevreden met mijn Givi topkofferdrager

Hij is stevig gebouwd en stoort de lijnen niet van mijn motor. RAD heeft hem snel geleverd.

Gewoonweg altijd in orde !

Ik heb de laatste tijd verschillende items online besteld bij RAD en deze zijn allen netjes en tijdig geleverd, groot of klein, goedkoop of eerder een belangrijke som, dat maakt niet uit ... gewoonweg altijd in orde ! Bedankt team RAD.

Gewoon goed!

Artikel is wat ik er van verwachtte. Goede followup en snelle levering.

Ervaren verkoopster in Brugge

Vandaag nieuwe helm gekocht in Brugge. Veel keuze, super goed geholpen en goede uitleg. Ook communicatie laten inbouwen alles goed uitgelegd!!! Super team in Brugge

Vlotte bestelling en levering

Duidelijke beschrijving op de site, levering sneller dan verwacht. Alles zoals beschreven

Zeer goede service na verkoop.

Het pakje was beschadigd aangekomen. Alles kon zonder problemen direct ingewisseld worden. Top!

Perfecte service !

Behulpzame en deskundig personeel. Spijtig genoeg had ik online de verkeerde maat gekocht ,de rechtzetting en overschrijving van het bedrag was direct in orde. Volgende keer ga ik gewoon langs de winkel voor de professionele raad.

Goed en gecompliceerd

Op Moto Guzzi V 85TT heb ik een set val beugels van het merk Givi geplaatst. Je zal maar om vallen met je motor en geen val beugels hebben kost je al gauw een cilinder.. Dat monteren was nog al een dingetje, men zet dan onderaan de gebruiks aanwijzing dat een monteur met kennis deze klus moet klaren. Wat is nl het geval in het (zwarte) frame zitten schroefgaten en die zijn afgedekt met zwarte doppen, dat zie je niet zo gemakkelijk. En de claxon moest verwijderd worden anders kon ik bepaalde bouten echt niet vast draaien. Dat had men wel mogen vermelden in die gebruiks aanwijzing. Ook het vermelden waard is dat het beugeltje om de achterremreservoir vervangen moet worden dat men dit het best als laatste kan doen omdat men er steeds weer iets moet doen rondom dat reservoir. Dan is het allemaal niet zo moeilijk.

Top bedrijf

top shop

zeer snel geleverd en product zoals beschreven op de site .

Ruime keuze, correcte prijs snelle levering

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.