goede service

Na problemen met de (niet) levering van DPD hebben ze mij correct geholpen zowel per mail als aan de telefoon.

zeer snelle en correcte levering

goed en snel !

snel geleverd en product past perfect

Object was niet voorradig in Herk-de-Stad, dus online besteld. Sneller geleverd dan aangekondigd. Top.

Hele goede service

Na 1,5 jaar storing ontstaan in mijn Sena SRL mesh communicatiesysteem. Na even een mail gestuurd te hebben aan Rad kreeg ik direct een retourlabel om systeem onder garantie te laten nakijken. Blijkbaar niet te repareren, binnen 3 weken nieuw communicatiesysteem opgestuurd gekregen. Rad verkoopt dus niet alleen goede spullen maar staat achter zijn producten en klanten. Dik tevreden over afhandeling en kom zeker terug als klant.

Keurig!

Bestelling heel snel geleverd vanuit België naar nederland. Na passen bleek het pak niet bij mijn wensen te passen. Over terugsturen werd niet moeilijk gedaan en het terugstorten van het aankoopbedrag ging ook vlot. Puik!

super

steeds correcte verkoop en afhandeling bij RAD

Hele snelle levering en precies zoals omschreven. Erg blij mee!

Snelle en correcte service aan de juiste prijs

Snel geleverd en een heel mooie prijs

RAD EU geven echte kortingen

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel

Prima zoals altijd

Altijd correcte info.snelle afhandeling

Correcte en snelle service voor een eerlijke prijs.

Met de goede zoekmachine kan snel het gewenste artikel gevonden worden. Dit kan op een gemakkelijke manier besteld worden. Het wordt op een eerlijke en snelle manier afgehandeld voor een correcte scherpe prijs.

Vandaag besteld, morgen in huis

Goed, snel besteld ,snel geleverd ‘ Minpuntje: mails sneller beantwoorden.

Top service!

Ik heb een Honda NC750X met originele topkoffer en bevestigingrack. Omdat de originele zijkoffers €1425 duur zijn, zocht ik een alternatief dat te combineren was met de originele setting. Door RAD geweldig geholpen in de keuze daarbij. Het is de Trekker 35 Lite geworden die ook nog eens mooi bij de topkoffer passen. De zijkoffers zijn breder dan het stuur maar dat is zelfs bij de originele zo. Het zijkofferframe past niet helemaal perfect maar dat ligt aan Givi en niet aan RAD. Mits wat aanpassingen is dat op te lossen. Er ontbrak ook een moer in de set. Nogmaals, ik werd online geweldig geholpen door Morgane en in de winkel in Drongen door Piet. Twee mensen die passioneel met hun werk bezig zijn. TOP!

Artikel gehaald in de winkel waarvan maar 1 op voorraad, 2 dagen later het bijbestelde artikel thuis geleverd. Door een foutje van mezelf beide artikels retour gestuurd en direct geld terug zonder vragen. Top service

Zeer snelle levering en goede dienstverlening

Snelle Levering

Uitstekend gedaan.

Helm online gekocht. Prima geprijst. Helm werd heel snel en goed verpakt geleverd. Jullie voorwaarden zijn goed. En de helm paste perfect Ik raad jullie aan

Snelle levering,goede prijs-kwaliteit

Bedankt! Veel plezier met uw aankoop!

Goede prijs, snelle levering

Doet precies wat het beloofd.

Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te lezen!

Snel en efficient

Super snelle levering en goed contact met customer service.

Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te lezen!

Toppers

Werkelijk iedereen die daar werkt weet waarover hij/ zij spreekt. Topverkopers die je nooit iets willen opdringen en je goed adviseren.

Bedankt voor uw aankoop bij ons en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Het doet ons dan ook veel plezier te lezen dat u tevreden bent over de service bij RAD. Graag tot een volgende keer!

CHAPEAU

Moto schoenen «  online «  gekocht,maat 45 was te juist , telefonisch met RAD Willebroek , onmiddellijk gerust gesteld , moest effe wachten op mail dat maat 46 twee dagen later in Willebroek waren toegekomen. Amaai,, zo vriendelijke personeel, weder geen probleem, nette winkel, tijdens passen nog rustig mogen rondkijken, gepaste waren lagen nergens rond te liggen ! CHAPEAU ! Mij zien ze hier nog !

Landegemstraat 4

9031 Drongen