Altijd vriendelijke mensen, staan altijd klaar voor goede raad.

Bon suivi de commande, reçu comme Annoncé

Le colis est arrivé comme prévu. J'ai apprécié le suivi par mail.

Livraison rapide

Parfait comme d’habitude

Quality products, quickly delivered.

Original products. Received in Amsterdam within two days.

Toujours au Top - je recommande

Grand choix, des prix compétitifs, un site web bien fait et facile d’utilisation. Les plus, les descriptifs détaillés des articles et l’état des stocks des produits convoités et la livraison rapide et soignée. Le moins, l’Apple Pay n‘est pas disponible

uiteindelijk netjes gelukt..

Ontdanks de achterlaatmelding werden de spullen door de vervoerder ( sprak geen nederlands ) mee teruggenomen en naar het verkeerde innamepunt waar ik ze eerst niet meekreeg en meerdere keren heb moeten zeuren om mijn spullen te krijgen.. verder is alles netjes gegaan

Parfait

Délais de livraison rapide et respecté. Conditionnement du colis soigné. Prix compétitifs et produits de qualité.

Steeds goed geholpen

Het personeel helpt je steeds op een vriendelijke en deskundige wijze.

Toujours au top rad

Rapport qualité prix nickel Rapidité de livraison Un seul mot top

Netjes afgeleverd

Duurde ff maar dan is ie er dan ook. Een mooie motorjas. Jammer genoeg wordt er niet gevraagd naar de breedte van de armen. Dus terug gestuurd. Moet wel 14 dagen wachten voordat ik m’n geld weer terug hebt. Dat kan sneller lijkt mij in deze tijd.

Givi Crashbars DL650

Contact met RAD.EU verliep goed. Levering met DPD liet wat te wensen over. Twee keer een afspraak voor bezorging die niet zoals afgesproken is verlopen. Maar uiteindelijk mijn pakket in goede staat ontvangen. Producten zijn heel goed verpakt door RAD.EU. Vandaag alles op de DL650 gemonteerd. Twee kleine delen tegengekomen die vanuit Givi iets minder mooi zijn gepowdercoated. Maar over het algemeen ben ik zeer tevreden. Ik zal de volgende keer zeker weer overwegen mijn producten bij RAD.EU te bestellen.

colis recu rapidement, prix défiant toute concurrence, produit tres bien emballé. Je recommande ++++

Excelente

Serviço rápido e profissional

Très bon site.

La commande est expédiée rapidement, le produit commandé est de qualité. Bref très bien.

Parfait

Je recommande a 100%

Perfecte broek en vlugge levering

Makkelijke website en duidelijke beschrijvingen, dus de juiste broek vlug gevonden en ook nog eens vlug bezorgd.

Altijd correct en met zorg geleverd.

Al meerdere malen besteld. Steeds zorgvuldig en correct bezorgd. Doe zo voort.

Prix correct Service très bon

Prix correct Service très bon livraison rapide

Zoals het overal zou moeten zijn

Ik had schoenen besteld via jullie site. Deze paste niet, daarom belde in naar de winkel in Willebroek met de vraag of ik ze daar kon terug brengen. 'Geen probleem, kom maar af'. In de winkel werd ik zeer vriendelijk geholpen door een jonge dame (woensdag namiddag), het bedrag werd zonder probleem teruggestort op de rekening. Bedankt voor de correcte en vriendelijke afhandeling van deze zaak. Ik zal blijven mijn aankopen bij jullie doen. Bedankt aan heel het team van Willebroek, dat steeds vriendelijk en behulpzaam is: Zoals het overal zou moeten zijn.

Toujours le bon renseignement

Équipe dynamique. Pas avare d'informations et de conseil judicieux. On ne cherche pas absolument la vente de n'importe quoi à n'importe qui. Et on ne vous influence pas à acheter le plus cher des produits dans une gamme d'une même utilité. Pour la vente par correspondance, j'ai eu l'occasion de tester le service: très précis, rapide et juste. Très très content de RAD.

Très satisfait

Bon produit avec un prix juste, facile à mettre en place

Retour produit

Bonjour alors que tous les accessoiristes français font les retours gratuits, vous vous prélèvez des frais de retour. Malgré vos prix intéressants je ne prendrai plus rien chez vous. Mr Seigneuret

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Patrick, Je suis désolé d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait de notre politique de retour. Cependant, il est vrai que vous pouvez retourner un article dans les 30 jours calendaires suivant l'achat et l'échanger gratuitement ou demander un remboursement. Le remboursement comprendra en effet les frais d'expédition si une étiquette de retour a été utilisée par notre intermédiaire. Ces informations sont également disponibles sur notre site web. Cordialement, L'équipe RAD

Goede zaak

Prettig shoppen bij Rad. Goede prijzen mooie producten. Meest belangrijk goede service als je online besteld, retour sturen of ruilen, doen ze niet moeilijk over. Is een aanrader

Très bon asv

Erreur sur la commande du à une description de l'article un peu trompeuse mais reprise en magasin sans souci avec un bon de réduction de la valeur de l'article.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.