Sne;;e levering goede kwaliteit

Zie de titel. Overzichtelijke website. Ruime keuze.

Goede kennis van zaken

Komen alle afspraken na.

Snelle en juiste levering.

Fijn dat er een bedrijf is dat zo veel verschillende onderdelen kan leveren.n.

De levertijd was wat langer, maar daarover werd ik direct correct ingelicht.

Prima levering

Keurig goed materiaal geleverd. Past precies.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk maar de levering duurde erg lang(oorzaak leverancier)

Product gevonden!

Hier gevonden waar ik naar op zoek was, een ouder type scharnier voor een sphinx toilet.

Een betrouwbare en vlotte webshop

Duidelijke site Vlotte bestelling en betaling Correcte en Vlotte levering. Dankuwel, van een tevreden klant ☺️ Grtjs Christiane

Good service, very high shipping cost

Very high shipping costs fors such a small part. Triples the cost of the part for me. Flat rate for large parts I'm sure is fine.

Zorgeloos!

Meedenkend, en pro-aktief, zijn ze daar. ook de verzending verliep vlekkeloos.

overzichtelijk en duidelijk

Gezocht product snel gevonden en na bestelling snel geleverd

Beter kan niet

Erg goed

Correcte levering van de bestelde spullen. De betaling liep keurig zonder gedoe. De aflevering was op tijd en correct.

Fijn dat er een bedrijf is dat zo veel verschillende onderdelen kan leveren.n.

Daardoor hoeven bij voorbeeld douche cabines niet voortijdig te worden afgedankt.

Toppie

Bezorgd zoals beloofd

Good delivery and return service

The item that we ordered was unfortunately not quite long enough. The return and refund of the item went smoothly and quickly.

Met een paar klikken de spullen in huis.

Onderdelen nodig voor de badkamer. Overzichtelijk en snel te bestellen, uit voorraad leverbaar en snel in huis.

goed en betrouwbaar

Snel geleverd, goed product

Betrouwbare website

Lange levertijd

Op mijn artikel was een lange levertijd. Dit is tijdens het bestellen niet gemeld. Ik had een mail met de verwachte vertraging op prijs gesteld.

bestelling , levering en product : perfect

Alles is perfect verlopen. Zeer tevreden !

Van onze Novallini douchecabine ging een scharnier stuk. Op douchestrippen.com vond ik vervangende scharnieren. Direct ook enkele strips mee besteld. Nadat ik de bestelling had afgerond ontdekte ik dat ik de chromen variant had gekozen in plaats van de witte. Omdat ik haast had, deze apart besteld. Dat viel Brian van Berenpop op en hij mailde mij hierover. Zonder probleem werd de chromen variant geannuleerd en de bestellingen samen gevoegd. Het teveel betaalde werd direct teruggeboekt. De bestelling arriveerde snel en goed verpakt. Ik ben erg tevreden over douchestrippen.com c.q. Berenpop. Top service.

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.