bestelling , levering en product : perfect

Alles is perfect verlopen. Zeer tevreden !

Van onze Novallini douchecabine ging een scharnier stuk. Op douchestrippen.com vond ik vervangende scharnieren. Direct ook enkele strips mee besteld. Nadat ik de bestelling had afgerond ontdekte ik dat ik de chromen variant had gekozen in plaats van de witte. Omdat ik haast had, deze apart besteld. Dat viel Brian van Berenpop op en hij mailde mij hierover. Zonder probleem werd de chromen variant geannuleerd en de bestellingen samen gevoegd. Het teveel betaalde werd direct teruggeboekt. De bestelling arriveerde snel en goed verpakt. Ik ben erg tevreden over douchestrippen.com c.q. Berenpop. Top service.

Das Produkt ist im guten Zustand angekommen.

Die Lieferung hat länger gedauert und die Verpackung war aufgebrochen gewesen.

Erg klantvriendelijk en snelle levering

Erg klantvriendelijk en snelle levering

Goed produkt, lange levertijd

Ik heb het product goed ontvangen pas na een tijdje, nadat ik zelf contact heb opgenomen met de leverancier. Jammer.

Adequaat product met vlotte levering. Zeer tevreden. Wc bril makkelijk te monteren.

Correcte webwinkel

Onderdelen besteld voor soft close systeem wc bril. De toegekomen stukken waren perfect deze die ik nodig had. Goed verpakt en binnen de vermelde termijn ontvangen. Geen 5 sterren omdat deze termijn heel lang is ( 6 weken) en dit bij een sanitaire breuk geen alternatief is van een detailhandel om de hoek. Voor goederen die wel kunnen gepland worden is deze webshop een aanrader.

Snel, duidelijk, goed

Waar voor je geld, en de kwaliteit is prima en de prijs mag dan ook hoger zijn dan bij die niet behulpzame middle of the road bouwmarkt

Prima product, snelle levering

Levering Zoals er vermeld werd.

Levering in tijd en het juiste materiaal zoals besteld

Top !

Hadden als enige de bocht voor de speciale afvoer.

Correcte en snelle dienstverlening

Groot aanbod - overzichtelijke website - snelle levering

Artikel voldeed niet en is meteen teruggenomen en kosteloos vervangen.

Alles super, vielen Dank.

Alles super, vielen Dank.

Snel geleverd, goed product

Doucherubbers besteld. Nergens geplaatst en ziet er goed uit. Nu afwachten of ze lang meegaan en goed afdichten

Goede prijs, correcte communicatie

Goed assortiment voor een goede prijs. Keurig geïnformeerd over een vertraagde levering. Vertraging viel uiteindelijk erg mee.

Snellere levering dan verwacht

Reserve rubber voor mijn versleten Haceka douchewisser kon ik op Internet nergens vinden mar wel bij Berenpop. Op de website stond een levertijd van 3-4 weken maar na 2 dagen had ik het onderdeel al in huis. Helemaal tevreden dus.

Top Shop und Top Ware....alles super

Fijn dat er ook losse onderdelen worden verkocht

Ik kon negens losse wc borstels vinden die pasten. Hier wel. Scheelt weer onnodig kopen van gehele set.

Zeer makkelijke site, alles goed te vinden

Ze hebben een super overzichtelijke site, alles snel en eenvoudig te vinden

Veel inhoudelijke kennis

Veel vakkennis goede service.

Geweldige service

Fijne service, mooie producten

Super geholpen,

Bij het uitzoeken van het juiste artikel, goed geholpen door Berenpop, levering daarna was vrij snel

een hele goede kant en klare oplossing

was het gepaste die we nu reeds lang zochten

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.