Fijn bedrijf!

We hadden problemen met een nieuwe wc bril. Er kwam een breuk in. Na overleg kregen we een nieuwe bril toegestuurd en met de goede instructie van Berenpop perfect geïnstalleerd! Wat een geweldig bedrijf! Dank dank dank!!!

Prima en correct

Prima en correcte service.

Geweldige service!

Elke bestelling hoe klein ook wordt keurig afgeleverd!

Nette levering

Na 1 bestellingen gelijk 2 besteling gedaan.

Correcte levering van de bestelling

Het bestelde artikel snel geleverd. Enkel de prijs valt wat tegen maar daar kunt U niets aan doen.

Alles was volgens afspraak geleverd . proficiat !!!

Proficiat voor de kwalitatieve levering.

zeer tevreden

Ondanks dat er een mankementje zat aan het geleverde product werd dat heel professioneel en snel afgehandeld

Groot assortiment

Berenpop was enige webshop waar ik specifiek sanitair artikel vond.

Good

It take’s time to deliver to Italy but everything ok.

Mijn bestelde product was achteraf gezien pas later leverbaar, dit bleek een fout te zijn op de website. Met excuses voor het ongemak werd ik tussentijds keurig op de hoogte gehouden over de stand van zaken, tot aan de aflevering, netjes !

Sehr guter Ersatzteile-Service

Hier findet man schnell und einfach Ersatzteile, die man woanders vergeblich sucht. Das sagt beinahe alles. Dazu kommt noch ein problemloser Versandservice. Was will man als Kunde mehr?

Snelle korrekte service

Ditmaal had ik skechts een klein onderdeel nodig en werd prompt en korrekt geholpen

geweldig

ik ben dik tevreden prima service ik had zelf iets verkeerds besteld en mocht het zonder problemen retour sturen en werd netjes gecrediteerd. Hebben me ook heel goed geholpen met de juiste strippen .Dit is ook echt een aanrader

prima prijs en service

Heel goede prijs en snelle levering

Heel goed geholpen.

Lastig communiceren

Ik had mijn artikel besteld, maar niet begrepen dat het ook moest worden betaald. Op de uit eindelijk door mij ontvangen reactie stond dat ik telefonisch contact op kon nemen, maar daar stond geen telefoonnummer op. Dus dat moet men even verbeteren. Maar het is in orde gekomen. Men heeft zelf met mij contact opgenomen. Artikel is netjes geleverd.

Goede service en snelle levering

alles top

alles zoals beschreven

Goede kwaliteit en snel geleverd

Prima kwaliteit en snel geleverd

Bij Berenpop vindt je alles !!

Specifieke producten zijn maar enkel te vinden bij Berenpop. Wij waren al jaren op zoek naar een toiletzitting van Sphinx Ravenna en dit heb ik door te surfen op internet gevonden bij Berenpop. Levering gebeurt vlot en heel correct: een echte aanrader!!

Goede service van bedrijf zelf. De gebruikte koeriersservice minder.

Zeer goede klantenservice van het bedrijf zelf. Echter is de koerier die ze gebruikten (GLS) vrij onbetrouwbaar in België. Volgens GLS waren wij op het eerste levermoment niet thuis. Dit was echter niet het geval aangezien we wel degelijk thuis waren. Geen bel gehoord en ook geen brief in de brievenbus. Hieruit trek ik dus de conclusie dat de GLS koerier gewoon gelogen heeft en dus die dag gewoon niet bij ons was geweest.

Snelle en correcte levering

De levering werd correct en snel verzorgd. Een punt van kritiek is dat de leveringskosten veel te hoog zijn voor dit kleine pakketje dat door de brievenbus is gedaan.

Bestelling vlot en netjes geleverd.

Bestelling vlot en netjes geleverd

Goed zoeksysteem om juiste toiletbril te vinden

Het scharnier van onze Sphinx toiletbril (type onbekend) was afgebroken. Met hulp van het handige zoeksysteem en de maten goed vergelijken met de kapotte versie, een nieuwe toiletbril gevonden die prima past.

Vlotte levering

Vlotte levering.

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.