Een gebruiksvriendelijke webshop. Mega keuze.

Indien er iets niet klopt qua bestelling, wordt men verwittigd.

prima geholpen

Prima geholpen door één van de medewerkers i.v.m. de aankoop van een douche-onderdeel; na vooruitbetaling het onderdeel goed ontvangen

Goede service, maar de levering duurde langer dan verwacht

Het duurde behoorlijk lang voordat de fittingen die ik bestelde arriveerden, maar al het andere werkte prima, inclusief de terugbetaling toen ik een aantal fittingen terug moest sturen omdat ze niet goed pasten.

Geweldige ondersteuning!

Zocht al enige tijd naar vervangsetje toiletbuffers. Medewerker antwoordde attent en heel meedenkend. Met zijn hulp bij het juiste artikel uitgekomen. Scheelt veel kosten aan een nieuwe toiletzitting.

zeer goed

Het bestelde douchetrip beantwoorde volledig aan het gevraagde. Goede kwaliteit, gunstige prijs en tevens een snelle levering

Très mauvaise expérience, jamais plus.

Mon adresse email fonctionne pour confirmer la commande puis ensuite m'indiquer la livraison, mais elle ne fonctionne plus dans l'intervalle selon Berenpop pour répondre à mes mails s'inquiètant d'une livraison très hors délais contractuels. Nécessité de passer par PayPal pour les faire réagir. Non professionnels et très probablement de sacrés menteurs.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goed n

Snel geregeld.

Fijne zaak

Nadat mijn pakje was zoek geraakt hebben zij het goed opgelost. BEDANKT

Ze doen wat op de website staat

Betrouwbaar, goede spullen en stipte levering.

Prima product tegen goede prijs

Onderdeel gezocht en gevonden. Snel geleverd tegen een goede prijs.

Levering volgens afspraak

Snel en keurig gely

De bestelling werd snel geleverd. Toen bleek dat één van de artikelen ontbrak, werd dat kosteloos nagezonden. Daar wordt een klant blij van en daarom zal een klant weer terugkomen.

Schnell, zuverlässig, freundlich

Ich habe schon zwei Bestellungen bei Berenpop gemacht. In beiden Fällen habe ich Kontakt zum Kundenservice aufgenommen, wo mir sehr schnell und freundlich geholfen wurde. Uneingeschränkte Empfehlung!

Goede webwinkel

Goede ervaring

Prima.

Top Super

Voor een nieuw rubber set voor mijn douchewand. Ik had de radius niet goed en kon een gedeelte terug sturen en zij stuurde de dag erop al het goede naar ons toe. Goede communicatie met de mail en heel snel met reactie en natuurlijk de goede service. Zeker een aanbeveling om losse onderdelen voor je badkamer te bestellen, zeker als de badkamer al een aantal jaren oud is. TOP

Perfekt

Von der Bestellung bis zur Lieferung ohne Probleme. Artikel passt

Doet wat ze belooft

Prima geregeld.

Onderdeel voor badkamer besteld. Na een paar dagen stond de status op afgehandeld. Bij navraag werd gemeld dat het onderdeel met de post was verzonden. Twee dagen later was het onderdeel geleverd.

Prima product, snelle levering

Douche strips besteld, passen goed, werden snel geleverd.

Snel en probleemloos

Positief

fantastisch

Ik zocht een douchestrip maar had geen idee welke. Per omgaande nam dit bedrijf contact op en hielp mij. Ik had de juiste strip heel snel in huis.

product zoals omschreven

na betaling op voorhand is mijn bestelling verzorgd verzonden

Geweldig assortiment, makkelijk bestelproces en goede service bij afhalen producten.

Snel geleverd, goed verpakt

Mijn douchestrip werd snel geleverd en werd keurig op de aangegeven plek achtergelaten. Bedankt!

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.