10 met een griffel!

Mijn hypotheektraject was er als alleenstaande eentje van de lange adem. Door creatief meedenken en te denken in oplossingen in plaats van in problemen heeft Tom er met zijn team voor gezorgd dat ik later dit jaar mijn nieuwbouw woning kan betrekken. Absolute aanrader!

Dat is geweldig om te horen Luuk! Heel veel geluk straks in je nieuwbouwwoning!

Zeer goede service en kundig advies!

Zeer goed geholpen vanaf het begin door Luuk, bij vragen altijd direct bereikbaar. Daarnaast goede adviezen ontvangen waardoor het bij de eerste bezichtiging meteen raak was. Nogmaals dank voor de goede service!

Wat fijn dat je zo'n mooie recensie hebt geschreven Wouter! Dank daarvoor, en veel plezier en geluk in jullie nieuwe woning!

Snel en duidelijk

Netjes en duidelijk geregeld, bij eventuele vragen altijd snel een antwoord.

Dank je wel Kevin, daar doen we het voor!

Luuk is een supervriendelijke en behulpzame adviseur!

Heel tevreden, Luuk heeft ons van begin tot eind uiterst kundig geadviseerd. Hij was altijd bereikbaar, sprak alles goed door en wilde altijd helpen. Super service!

Zo kennen we onze Luuk ook. Fijn dat je klant bent bij ons, Donna!

Super service en advies

Ook als niet-starter top geholpen met mijn financiële/hypotheek vraagstuk. Een complex dossier maar voor Arthur geen probleem. Naast de goede hulp kun je ook rekenen op goede service. Tijdens zijn vakantie zorgde hij dat mijn procedure geen vertraging opliep en ook na de afrekening kan ik nog bij hem terecht met vraagjes. Inmiddels heeft hij mijn hele familie al bijgestaan met financiële zaken naar ieders tevredenheid.

Wat een leuke reactie Shelly, dank je wel daarvoor. Klasse dat alles zo goed is verlopen.

Vriendelijk, betrouwbaar en kundig

Mijn ervaring met Edo was top. Hij is goed bereikbaar, je kan altijd bij hem binnenlopen, hij heeft veel kennis van zaken en heeft mij veel zekerheid en hulp geboden bij de koop van mijn eerste woning!

Beste Nina, Wat een fijne recensie! Veel plezier en geluk in je nieuwe woning!

Professioneel en duidelijk advies

Mijn ervaring met ik wil een starters hypotheek als heel prettig ervaren. Tom heeft mij in alles goed begeleid en alles duidelijk uitgelegd. De communicatie was heel goed en werd van alles goed op de hoogte gehouden.

Dank je Jip, we krijgen er rode blosjes van!

Zeer informatieve en goede hulp

Alles werd duidelijk uitgelegd en alle opties waren heel erg helder. Als er vragen waren werden deze snel beantwoord. Het hele proces verliep heel soepel en heel snel.

Dank je wel Stan, heel leuk om te horen van je!

Volledig ontzorgt

Tom en zijn team nemen het volledige proces uit handen en zorgen ervoor dat alles geregeld is!

Dank voor jullie compliment, wij zijn op onze beurt blij dat jullie inmiddels lekker wonen!

Uitstekend geholpen

Bij ikwileenstartershypotheek.nl hebben we een uitstekende service ervaren tijdens ons eerste hypotheekproces. Ze hebben met veel aandacht rekening gehouden met onze persoonlijke situatie. Zeker een aanrader voor andere starters. Nogmaals bedankt!!

Dank je wel Clim, daar doen we het voor!

Ik ben uitstekend geholpen.

Mijn adviseur nam alle tijd voor me en ik ben wegwijs gemaakt in de vele mogelijkheden die er zijn. Zo hebben we de beste keuze kunnen maken. Ik was blij met ikwileenstartershypotheek.nl, want ik kon uiteindelijk een wat duurder huis kopen dan ik eerst dacht!

Dank je Patrick, dat is prettig om te horen!

Karel van Egmondstraat 46 5913 CP Venlo

085 070 51 18

Over ikwileenstartershypotheek.nl

ikwileenstartershypotheek.nl is de specialist als het gaat om starters op de woningmarkt. Simpelweg omdat wij jou op heldere wijze wegwijs maken in het onoverzichtelijke labyrint van financieel advies, makelaardij, woonverzekeringen, notariaat en alle belangrijke randzaken die betrekking hebben op het kopen van je eerste huis.