Zoals gebruikelijk helemaal top!

Voor de zoveelste keer wederom helemaal happy en binnen een dag geregeld.

Snel geregeld altijd!

Top geholpen door Admir, goede en snelle service en altijd tijd om vragen te beantwoorden

Zeer hulpzaam

Zeer tevreden over hoe de mannen mij geholpen hebben

Goed verlopen

Alles ging netjes en ik ben helemaal tevreden

gewoon goed geregeld

goed contact en altijd snel terug gebeld of gemaild alles goed geregeld en ook bij wijzigingen een correcte retour antwoord.

Uitstekend!

Ben prima geholpen! Ze zijn klantgericht, betrouwbaar, je weet waar je aan toe bent en ze zijn heel snel en regelen je zaken top! Ook het afhandelen met de dealer doen ze super! Achteraf krijg je het precies zo zoals ze het berekend hebben en je hoeft zelf niets meer te doen! Durf het iedereen aan te raden!

Alles super geregeld zonder problemen

Alles super en snel geregeld zonder problemen.

Snel , keurig en correct. Nog nooit zo;n service ervaren.

Aanvraag gedaan, alles open en eerlijk uitleg ontvangen. Zeer snel reactie. Regelen zelf een aantal zaken buiten de benodigdheden. Zal aan iedereen zeker dit bedrijf aanbevelen. Goede open voorwaarden en zeker de goedkoopste. Ben zo blij met dit bedrijf.

Snel, vakkundig en professioneel.

Top geregeld.

Uitstekende Service & Begeleiding

Uitstekende Service & Begeleiding

Uitstekende service en deal

10/10

Alles prima geregeld

Snel en proffessional

verkeerde keuze

slechte beslissing wat ik ooit hebt gemaakt. zou niet doen

Zeer attente, zorgvuldige en snelle service

Ben erg netjes en snel geholpen. Werd ruim de tijd genomen om te helpen zowel per mail als telefoon. Ook het contact met de verkoper werd netjes gedaan zodat alles ruim voor de overdracht geregeld was. .

Alles snel geregeld

Je krijgt snel contact met een medewerker en ze helpen je goed. Een aanrader!

Score: 10

Zeer snel geholpen met de aanvraag/financiering.

Heel fijn! Super vriendelijk

Zeer goed! Een aanrader.

Score: 9

Snel duidelijk antwoord. En alles snel geregeld

Score: 10

Adequaat en vlotte afhandeling.

Gewoon Top!

Score: 7

Goed en deskundig

Josink Maatweg 43 7545 PS Enschede

085 773 10 79

Over Financial Lease ZZP

Wij zijn trots op de ervaringen van onze klanten! Elke dag werken de lease adviseurs van Financial Lease ZZP aan het beste Financial Lease voorstel voor onze klanten. U voorzien van het beste advies en het voordeligste lease voorstel, dat is onze missie! Graag delen we daarom de ervaringen van onze klanten met u. Financial Lease ZZP, simpel, snel en helder leasen!