Zeer goed en snel geholpen

Na het eerste contact via de website is alles snel en keurig verwerkt. Niet alleen voor mij, alles is perfect afgehandeld met de leverancier.

Hartelijk dank Rene, Allereerst voor het vertrouwen in ons maar zeker ook dat je jouw ervaring deelt in deze mooie review. Heel veel plezier met de Mercedes A-Klasse, stuur je ons nog een mooie foto van jouw pracht auto? Als we in de toekomst iet voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke Groet, Laurens Keijzer

goede service en snel, en altijd op tijd te woord gestaan.

Ik vond het een goede service en snel en duidelijk en ook altijd te woord gestaan als er vragen zijn, enige min punt is, dat 1 van de meedewerker wel iets minder bot mag reageren als er er iets wat vaker gebeld wordt en gevraagd wordt naar iets wat wij niet weten bijvoorbeeld. Ik bedoel daarvoor zijn jullie er zodat het goed en duidelijk verloopt. Verder was goed en hopelijk dan iets mee gedaan hiermee, bedankt

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je bericht. We nemen jouw opmerking graag ter harte. De maand mei was voor ons een erg drukke periode en waren we wat onderbezet. Hierdoor hebben we in deze periode niet het kwaliteitsniveau kunnen bieden dat wij nastreven. Inmiddels hebben we gelukkig alles weer onder controle. Fijn te vernemen dat je het desondanks hebt ervaren als een goede, snelle en duidelijke service. Met vriendelijke groet, Team FinancialLeaseZZP

Zoals gebruikelijk helemaal top!

Voor de zoveelste keer wederom helemaal happy en binnen een dag geregeld.

Beste Hubert, Bedankt dat je wederom gebruik hebt gemaakt van onze dienstverlening. 1 keer een topprestatie neerzetten is te doen, twee keer wordt vaak al lastiger, maar keer op keer onze relaties overtreffen in de verwachtingen is wat wij graag nastreven. Fijn om te lezen dat dit ook deze keer weer gelukt is. Tot de volgende aanvraag! Met vriendelijke groet, Team FinancialLeaseZZP

Snel geregeld altijd!

Top geholpen door Admir, goede en snelle service en altijd tijd om vragen te beantwoorden

Zeer hulpzaam

Zeer tevreden over hoe de mannen mij geholpen hebben

Goed verlopen

Alles ging netjes en ik ben helemaal tevreden

gewoon goed geregeld

goed contact en altijd snel terug gebeld of gemaild alles goed geregeld en ook bij wijzigingen een correcte retour antwoord.

Uitstekend!

Ben prima geholpen! Ze zijn klantgericht, betrouwbaar, je weet waar je aan toe bent en ze zijn heel snel en regelen je zaken top! Ook het afhandelen met de dealer doen ze super! Achteraf krijg je het precies zo zoals ze het berekend hebben en je hoeft zelf niets meer te doen! Durf het iedereen aan te raden!

Alles super geregeld zonder problemen

Alles super en snel geregeld zonder problemen.

Snel , keurig en correct. Nog nooit zo;n service ervaren.

Aanvraag gedaan, alles open en eerlijk uitleg ontvangen. Zeer snel reactie. Regelen zelf een aantal zaken buiten de benodigdheden. Zal aan iedereen zeker dit bedrijf aanbevelen. Goede open voorwaarden en zeker de goedkoopste. Ben zo blij met dit bedrijf.

Snel, vakkundig en professioneel.

Top geregeld.

Uitstekende Service & Begeleiding

Uitstekende Service & Begeleiding

Uitstekende service en deal

10/10

Alles prima geregeld

Snel en proffessional

verkeerde keuze

slechte beslissing wat ik ooit hebt gemaakt. zou niet doen

Zeer attente, zorgvuldige en snelle service

Ben erg netjes en snel geholpen. Werd ruim de tijd genomen om te helpen zowel per mail als telefoon. Ook het contact met de verkoper werd netjes gedaan zodat alles ruim voor de overdracht geregeld was. .

Alles snel geregeld

Je krijgt snel contact met een medewerker en ze helpen je goed. Een aanrader!

Score: 10

Zeer snel geholpen met de aanvraag/financiering.

Heel fijn! Super vriendelijk

Zeer goed! Een aanrader.

Score: 9

Snel duidelijk antwoord. En alles snel geregeld

Score: 10

Adequaat en vlotte afhandeling.

Gewoon Top!

Josink Maatweg 43

7545 PS Enschede

085 773 10 79

Over Financial Lease ZZP

Wij zijn trots op de ervaringen van onze klanten! Elke dag werken de leaseadviseurs van Financial Lease ZZP aan het beste Financial Lease voorstel voor onze klanten. Onze missie is om jou te voorzien van het beste advies en het voordeligste lease voorstel voor jouw volgende bedrijfswagen. Of het nu om een personenauto of bedrijfswagen gaat. Bij Financial Lease ZZP begrijpen we dat tijd kostbaar is. Daarom zorgen we ervoor dat jouw Financial Lease auto op werkdagen vaak al binnen 24 uur geregeld is. Snelheid en efficiëntie staan bij ons centraal, zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: jouw bedrijf. Onze soepele acceptatievoorwaarden maken het gemakkelijk voor jou om een lease te krijgen die bij jouw situatie past. Zelfs als je geen aanbetaling kunt doen, zijn er vaak nog steeds mogelijkheden voor jou. Wij denken met je mee en bieden oplossingen op maat, zodat je altijd de beste keuze kunt maken voor jouw onderneming. We geloven in persoonlijk advies. Onze ervaren adviseurs staan klaar om jouw vragen te beantwoorden en je te begeleiden bij het maken van de juiste beslissing. Of je nu een startende ondernemer bent of al jaren in het vak zit, wij zorgen voor een helder en passend leasevoorstel dat aansluit op jouw behoeften. We hebben hier veel ervaring mee en helpen je graag. Bij FinancialLeaseZZP draait alles om jou en jouw onderneming. Daarom delen we graag de positieve ervaringen van andere zzp'ers die je voorgingen. Hun verhalen bevestigen onze toewijding aan simpel, snel en helder leasen. Wij zijn er trots op dat we al zoveel ondernemers hebben kunnen helpen met hun financial lease auto. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van onze klanten en ontdek hoe Financial Lease ZZP ook voor jou het verschil kan maken. Wij staan voor je klaar met persoonlijk advies en een leaseoplossing die precies bij jouw wensen past. Financial Lease ZZP, simpel, snel en helder leasen!