Score: 7

Goed en deskundig

Score: 10

Lang op zoek geweest naar een goede lease auto, en eindelijk 1 gevonden. Dankjewel voor alle ondersteuning Financial Lease ZZP!

Score: 10

Prima meedenken met de klant. Goed advies

Score: 6

Snel, duidelijk en helder

Supersnel geregeld

Vlotte afhandeling en reactie

Score: 10

Een geweldige service bij Financial lease ZZP. 3 jaar geleden werd ik fulltime zzp'er en wilde ik een lease auto aanschaffen. Ik had toen veel vragen en werd zeer goed geholpen door Admir. Na 2 jaar een nieuwe lease auto aangeschaft en wederom erg goed geholpen door ditmaal Arjen en Admir. Ze leveren bruikbaar advies en denken graag out of the box. Over een paar jaar ik zeker weer in zee met Financial Lease ZZP!

Super snel geregeld

Score: 10

Snel en makkelijk geregeld, klantvriendelijk personeel en duidelijke communicatie. Zeker een aanrader voor iedereen.

Score: 10

Perfect bedrijf en perfecte mensen

Score: 8

Bedankt, alles werkt nu naar behoren

Score: 9

Vriendelijke

Score: 10

Prima leasemaatschappij, altijd bereikbaar, vriendelijk en deskundig.

Score: 10

Voor de tweede keer mijn auto laten leasen bij FLT, en ook nu weer alles prima geregeld.

Uitstekend geregeld

Actie,reactie

Score: 10

Super blij alles heel snel geregeld en als je belt staan ze altijd klaar!!!!

Score: 10

Zeer professionele medewerker, snelle reactie en goede adviezen

Score: 10

Professioneel bedrijf, goed in de communicatie.

Toppers

Topservice! Snelle & klantvriendelijk proces

Score: 10

Deze toppers hebben het in 2 dagen kunnen realiseren mijn bus voor mijn bedrijf air&co, op de oprit te zetten! Super klantvriendelijk en top service!

Score: 10

Super blij met mijn Ateca, het was super snel geregeld

Score: 9

Score: 7

Ze zijn heel goed en eerlijk en vriendelijk.

Josink Maatweg 43

7545 PS Enschede

085 773 10 79

Over Financial Lease ZZP

Wij zijn trots op de ervaringen van onze klanten! Elke dag werken de lease adviseurs van Financial Lease ZZP aan het beste Financial Lease voorstel voor onze klanten. U voorzien van het beste advies en het voordeligste lease voorstel, dat is onze missie! Graag delen we daarom de ervaringen van onze klanten met u. Financial Lease ZZP, simpel, snel en helder leasen!