top

Beste Marcus, Vervelend om te lezen dat jij zo'n ervaring hebt. Maar helaas hebben wij jouw email adres en of naam niet in ons systeem staan. Wij herkennen ons ook niet in jouw verhaal, helemaal niet omdat je het over verzekeringen hebt. Wij bieden namelijk geen verzekeringen aan. Je hebt nu een review geschreven voor "Auto Financier Nederland" uit Enschede. Zou het misschien kunnen dat jou ervaring is met "De AutoFinancier"uit Zevenberen? Dat is een compleet ander bedrijf dan wij zijn. Zij bieden wel verzekeringen aan, kun je controleren of je de review aan de juist hebt gegeven? Bellen met ons mag natuurlijk altijd 085-7731079. Wij helpen je namelijk graag! Met vriendelijke groet, Laurens Keijzer

Persoonlijk contact / Eerlijke verkoper

Zeer nette verkoper welke altijd snel en eerlijk antwoord geeft op alle vragen. De verkoper heeft een auto uitgezocht met alle opties welke wij wensten. Tijdens het gereed maken van de auto voor de levering, werden we bijna dagelijks op de hoogte gehouden over de voortgang. Dit is het type verkoper waar ik graag nog eens zaken mee doe.

Goed advies en zeer prettig geholpen

Goed geholpen door Laurens! Prettig contact en goede ondersteuning!

Ik top geholpen door Admir. Alles is snel gegaan en was altijd goed te bereiken voor al me vragen.

Bedankt voor de service!

Professioneel bedrijf. Zeker een aanrader

Score: 10

Altijd snel en klantvriendelijk! Service is altijd tiptop in orde.

Score: 10

Top bedrijf. Super snel en makkelijk geregeld. Vriendelijke mensen.

Score: 9

Na jaren zaken te doen met Auto Financier Nederland, nu weer voor de derde keer super fijn geholpen om mijn ambities waar te maken! Met dank aan Laurens en zijn Team!

Score: 10

Duidelijke communicatie, snel handelen, erg vriendelijk

Score: 8

Super ervaring

Score: 9

Snelle service en duidelijke afspraken

Score: 10

Ik levy Zoutkamp van L.R.D. Zoutkamp Bestrating ben subliem geholpen alles is vlekkeloos gegaan in zeer korte tijd 2 dagen om precies te zijn was ik nieuwe trotse eigenaar van een Volkswagen caddy die ik nodig heb om Mijn beroep uit te Voeren als stratenmaker wil graag ook een persoonlijk compliment geven aan Dhr. Amir Mehovic Voor zijn buitengewone inzet erg vriendelijk effici�nt en doorslaggevend topper in het bedrijf genaamd Auto Financier Nederland ik raad uw aan om op zijn minst te informeren of ook u geholpen kan worden wat hoogstwaarschijnlijk Het geval is Mvg. Levy Zoutkamp Van L.R.D. Zoutkamp Bestrating

Score: 10

Andere manier van werken dan ik gewend ben, maar top geregeld!

Score: 10

Zeer vlotte en correcte afhandeling alles was snel geregeld

Score: 10

Fijne, behulpzame mensen. Zelfs in het weekend (Admir iig?)

Score: 10

Contact gehad met Admir, Prettig contact, snel en duidelijk!

Score: 7

Prettige en snelle service

Score: 10

Auto prive gekocht, scherpe prijs: prettig contact en flexibiliteit. Bedankt Laurens!

Score: 10

Fijne en eerlijke ondernemen. Afspraak was snel gemaakt en alles werd super snel en netjes geregeld

Score: 9

top snel geregeld en zijn heel goed bereikbaar

Score: 10

Top alles goed geregeld snel en makkelijk bereikbaar zeker een aanrader

Score: 10

Snel antwoord en alles wordt voor je geregeld. Enige wat je moet doen is, digitaal een handteking zetten.

Josink Maatweg 43 7545 PS Enschede

085 773 10 79

Over Auto Financier Nederland

Trots! Zijn wij op de ervaringen van onze klanten! Elke dag werken de lease adviseurs van Auto Financier Nederland aan het beste Financial Lease of Particuliere financieringsvoorstel voor onze klanten. U voorzien van het beste advies en het voordeligste lease voorstel, dat is onze missie! Graag delen we daarom de ervaringen van onze klanten met u.