top

ben zeer tevreden snel geleverd.

Goede kwaliteit volgens afspraak geleverd

Goede service kwaliteit top netjes afgeleverd op afgesproken datum.

Snel en correct geleverd

Goed bedrijf , snelle levering

Geen klachten hoor , prima tegellijm voor een nette prijs .

Goede materialen en perfecte service!

45 zakken Atlas SMS 30 egaline met primer en mengkuipen gekocht voor het ingieten v/e laagbouw vloerverwarming. De egaline was goed verwerkbaar en met vlakspaan op stok en prikroller een mooie vlakke en harde vloer verkregen die al na 1 nacht drogen beloopbaar was.

Super service!

Je wordt erg goed geholpen door het team van afbouwbaas. Ze helpen je waar nodig met het kiezen van de juiste producten en materialen voor je project. Snelle levering en een prima prijs.

klus redelijk goed geklaard

Heb een vloer geëgaliseerd en later met epoxy afgewerkt. Het egaliseren in 3 delen gedaan ivm de oppervlakte 1 ste deel denk ik te snel uitgegoten, want er bleven kleine vochtplasjes staan, die later na drogen niet hard werden, en waarop de epoxy niet hechtte. Laatste stuk wel goed gelukt denk ik, want toen, na het mengen, 3 minuten gewacht voor het uitgieten.

Duidelijk website, goedkoop en snelle levering

Ja gewoon goed. Voorbeeld website en bedrijf

Klasse bedrijf

Goede adviezen, goede producten, snelle levering en zeer goede klantenservice!

Top zaak!!!

Goed assortiment, keurige prijsstelling en levering conform afspraak.

Prima produkten voor een goede prijs. Snel geleverd.

Goede service, netjes afgeleverd en snel besteld!

De bestelling plaatsen was simpel en overzichtelijk! De geleverde producten waren zoals beschreven op de site en de bezorging ging goed en netjes! Tevreden klant!

Top kwaliteit producten en super snel geleverd!

Vandaag bestellen morgen in huis ook bij volle pallets! En kwaliteit producten. Afgelopen jaar toch menig pallet besteld!

Gewoon goed.

Goede materiaal snelle levering. Kwaliteit ook goed.

Vlot en netjes geleverd volgens afspraak.

Vlot en netjes geleverd volgens afspraak.

Top service!

Alles goed geregeld

Altijd volgens afspraak en netjes op tijd alles geleverd. Hoe de prijzen laag en de service hoog(-;

Kwaliteit snel goede service

Goede ervaring Snelle levering keurig verpakt Ook retouren geen probleem

aflevering is correct en snel.

Wel mis ik een track & trace op de aflevering.

Snel en voordelig

Altijd weer snel geleverd en dat vaak voor een voordelige prijs. Daarnaast direct contact mocht je informatie nodig zijn over bepaalde producten.

Voor 12 uur besteld, volgende ochtend om 9:00 op de klus! Geweldig!

Voor 12 uur besteld, volgende ochtend om 9:00 op de klus! Geweldig!

Prima bedrijf.

Opzich niets mis met het bedrijf. De bestelling is snel verzonden en de prijs is goed. Alleen de transporteur, dpd is echt waardeloos. In eerste instantie wordt het pakket niet geleverd op het aangegeven tijdstip in de track en trace, vervolgens is het pakket een paar dagen van de radar verdwenen, waarna het pakket letterlijk over de schutting werd gefl*kkerd.

Bedankt voor je positieve feedback over ons bedrijf! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending en aantrekkelijke prijs. Nu, wat betreft de avonturen van je pakket met DPD - het lijkt erop dat de bezorger van DPD misschien stiekem droomde van een nieuwe carrière in het olympisch schutting werpen... Onze oprechte excuses voor het ongemak en het onverwachte atletische spektakel van je pakket. We begrijpen dat dit niet helemaal de bedoeling was. Maak je geen zorgen, onze klantenservice komt binnenkort in actie om de situatie recht te zetten. Laten we hopen dat je volgende bestelling met wat meer finesse wordt behandeld. Bedankt voor je begrip en geduld, en tot de volgende keer in onze webshop! 💚👷🏼‍♂️

Gewoon goed

Gewoon goed

Snelle service netjes afgeleverd

Snelle service netjes afgeleverd

Over De Afbouwbaas

Bij Afbouwbaas weten wij wat jij als bouwer nodig hebt om de klus goed te klaren. Echter wil niemand te veel te betalen voor goede bouwproducten. Wij van afbouwbaas vinden dat goede kwaliteit bouwproducten zeker niet te duur hoeft te zijn.