Gewoonweg perfect

Erg behulpzaam en zeer goede prijzen, personeel heeft hoge kennis van zaken en denken met je mee.

Service zoals service is bedoeld

Goede prijs en prettig contact over de telefoon. Op mijn verzoek is de Laptop de volgende dag (zaterdag) geleverd met mijn voorkeurs vervoerder. Zeer tevreden.

Snel geleverd!

Overzichtelijke webshop

Scherpe prijzen en het artikel werd snel geleverd

Goede deskundige collega's en goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede deskundige collega's en goede prijs kwaliteit verhouding.

Top producten en prima levering

Zeer tevreden over!!!

Perfecte service en totaalpakket

One stop shopping, dikke 10.

Onvoorstelbaar

Ben zeer onder de indruk van techfabriq Moet nog even alles verwerken.

Goede snelle levering

Duidelijke overzichtelijke site met veel keuze. Mijn koelkast was makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Snel adequaat en deskundig!

Ik heb het contact als zeer prettig en deskundige ervaren. Snelle levering! Top!

Erg goed

Mijn airpods waren erg snel geleverd, top bedrijf!

Snelle service/levering

Meerdere producten besteld en zeer snel geleverd.

Goede ervaring

Snelle levering en goede service. Sneller geleverd dan verwacht.

Maalstoel 2 7773 NN Hardenberg

Over TechFabrique.nl - Jouw IT Shop

TechFabrique.nl is de online aanbieder voor de zakelijke en consumentenmarkt op het gebied van de juiste IT-hardware. Wij staan voor eenvoud, toegankelijkheid, betrouwbaar en 100% servicegericht. TechFabrique.nl is dan ook dé one stop shop voor al uw benodigdheden omtrent kantoor en ICT. Wij helpen u dan ook graag met het uitzoeken van het juiste product.