Prima producten tegen redelijke prijs, snelle en correcte levering

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering Goede prijs Mis alleen de factuur Wat ik een minpunt vind is de verpakking. In de dozen zit allemaal opvulmateriaal. Dat geeft een enorme puinhoop.

Top!!

Snelle verzending Snap alleen 1 ding niet.... Ik had een stuk of 15 schepjes besteld. Deze zijn geleverd over 2 dozen, terwijl zij makkelijk in 1 doosje hadden gepast. Zonde van de extra verzendkosten....

Snelle levering en goed verpakt.

Ik ben niet helemaal tevreden met het product. Red Velvet cakemix was meer bruin dan rood. Het is ook niet een eenvoudige bereiding.

Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden was over het product. We zullen het intern meenemen en hopelijk is de volgende dan weer beter zoals die zou moeten zijn. Groetjes, Team Bak & Co

Goedkoop en kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit verhouding en ook grens van gratis verzenden niet te hoog. Dit is ideaal voor de hobbybakker

Heel erg bedankt voor je leuke en positieve beoordeling! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Precies wat ik zocht!

Goed product, snelle levering

Dankjewel voor je beoordeling. Erg fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent. Hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Nog niet gebruikt

Bedankt voor je positieve review. Hopelijk ben je wel tevreden over je bestelling! :) Groetjes, Team Bak & Co

Bedankt voor je review, erg fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes, Team Bak & Co

Ruim op tijd geleverd. Goed product

Bedankt voor je positieve reactie. Heel erg fijn dat je zo tevreden bent. Hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Uitgebreid assortiment, goede prijs, snelle verzendint

Ik was op zoek naar deegkratten voor pizza’s. Veel webshops vragen daar de hoofdprijs voor. Gelukkig hadden ze hier de juiste kratten voor een normale prijs. Verzending ging vlot. Miste wel de mogelijkheid tot afhalen bij de webshop zelf aangezien ik dagelijks in Utrecht kom zou dat het goedkoopste en duurzaamste zijn.

Dankjewel voor je positieve review en wat fijn om te horen dat alles vlot is verlopen! Bedankt voor je feedback, wie weet is dit in de toekomst mogelijk. Hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Snelle nette service

Goed prijs kwaliteit verhouding. Snelle en nette afwerking. Bezorging netjes verpakt.

Bedankt voor je review. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat alles goed is gegaan. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

prima product, snelle levering, keurig verpakt

Halal/kosher gelatine gekocht, zodat mijn gebak door iedereen gegeten kan worden

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk is het bij iedereen in de smaak gevallen :) Graag tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Goed telefonisch contact

Dienstverlening zoals het hoort. Heel fijne ervaring. Uniek anno 2924!

Bedankt voor je fijne beoordeling en heel leuk om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Altijd top

Vragen worden snel beantwoord. Spullen worden snel verzonden en er worden veel artikelen verkocht tegen hele scherpe prijzen

Wat een leuke review, dankjewel! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Super snelle levering!

Al had ik net niet voor 50 euro,er werden geen verzendkosten gerekend! Wat ik echt een super service vind! Mijn dochter is stapel gek op speculoos,dus ze was erg blij,

Wat een leuke review, dankjewel! Heel fijn dat je zo positief verrast was :) Geniet ervan en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Snel, prima service

Snel, goede tarieven

Bedankt voor je review. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Altijd correct in leveren

Altijd een goede communicatie en leveren alles op tijd

Wat een leuke review, dankjewel! Heel erg fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ben zeer tevreden.

Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

tevredenheid

Ik ben tevreden met de aankoop

Bedankt voor je positieve review. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je aankoop. Geniet ervan! Groetjes, Team Bak & Co

Bedankt voor je positieve beoordeling. Erg fijn dat je zo tevreden bent over onze service! Hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

geweldig

bestelling op tijd geleverd en goed verpakt gewoon geweldig

Wat een leuke beoordeling, dankjewel. Fijn dat alles goed is gegaan en de bestelling op tijd is bezorgd. Heel leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent, geniet van je bestelling! Groetjes, Team Bak & Co

Heerlijke produkten

Grote collectie bakbenodigheden, mooie produkten, makkelijk te bereiden, heerlijk eindresultaat, ruimtereizen in eetbare decoraties, goede service en snel geleverd

Bedankt voor je leuke en positieve review. Heel leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze producten! Veel bakplezier gewenst en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Veel verpakkingsmateriaal

Bestelling, betaling en verzending gingen prima. Helaas wordt er erg veel verpakkingsmateriaal gebruikt, voor vijf kleine zakken callebaut vermicelli van 1 kg een grote kartonnen doos afgevuld met enorme hoeveelheid vulmateriaal die in restafval moet worden afgevoerd

Bedankt voor je review en ook je feedback. Deze opmerking krijgen we vaker teruggekoppeld en we begrijpen je zeker! Intern zijn wij bezig met andere verpakkingen, dus we nemen je feedback zeer serieus. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Heel erg bedankt voor je positieve review. Geniet van je bestelling en veel bakplezier! Groetjes, Team Bak & Co

Netjes afgeleverd en goed verpakt

Netjes en goed verpakt

Wat een fijne review, dankjewel! Heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.