Slechte verpakking.

Ik kreeg de doos thuis afgeleverd met de melding dat hij opnieuw was dichtgeplakt door de vervoerder. Gelukkig zat alles er nog in. Verbeterpunt 1: Een veel te slappe kartonnen doos. Bovendien gevuld met kunststof schuimpjes ipv bv recyclebaar kartonnen strips (verbeterpunt 2). Verder vond ik op de site veel soorten chocolade uitverkocht. De prijs vond ik wel scherp.

Veel keuze en snelle levering.

Op zoek naar Callebaut producten hier terecht gekomen. Veel keuze. Voor de tweede keer besteld en alles in orde. Goede prijs.

Prima zaken doen.

Snelle levering, en prima producten.

Bedankt voor je positieve review. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Ik heb voor het eerste een bestelling verplaatst en ben tevreden met ze

Bedankt voor je review. Heel erg fijn dat je tevreden bent over ons en onze service. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel weer! Groetjes, Team Bak & Co

graag wel een fatsoenlijke factuur

Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Dit zullen we intern meenemen en aan werken! Groetjes, Team Bak & Co

Vers

Het pakket werd op tijd geleverd. Goede communicatie met e-mail en goede prijs. Ik ben tevreden.

Wauw wat een leuke beoordeling, dankjewel! Fijn dat je over alles zo tevreden bent. Dit horen we heel graag. Veel bakplezier en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Excellent!

Good price and fast delivery!

Thanks for your review. Hope to see you soon! Team Bak & Co

Prima service en snel geleverd

Heel erg bedankt voor je positieve review. Fijn dat alles goed is gegaan met je bestelling. Geniet ervan en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

bestelling snel en compleet in huis

callebaut altijd lekker!

Zeker! Bedankt voor je review en geniet van je bestelling. Hopelijk zien we je snel weer. Groetjes, Team Bak & Co

Lekkere producten & Snelle verzending

Lekkere producten & Snelle verzending

Bedankt voor het compliment en de positieve review. Heel leuk om te lezen. Veel bakplezier gewenst! Groetjes, Team Bak & Co

Was op zoek naar een grote degelijke koksgarde, en niet voor het gebruik in de keuken maar om gips aan te maken voor het gieten van o.a. mijn ornamenten als meesterstukadoor!

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat onze producten voor meer dan alleen bakken gebruikt kunnen worden. Groetjes, Team Bak & Co

zoals verwacht.

Dankjewel voor je positieve review! Fijn dat alles goed is gegaan met je bestelling en zoals je had verwacht. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Doen wat ze beloven, snel in huis.

Wat een fijne review, dankjewel voor je positieve woorden. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Snelle en nette verzending

Snelle en nette verzending, ik ben heel tevreden.

Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Prima webshop

Mooie bigarreaux, normale prijzen en zeer snel de volgende dag in huis.

Heel erg bedankt voor je positieve review! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent. Geniet van je bestelling en veel bakplezier. Groetjes, Team Bak & Co

Snel geleverd voor en niet de duurste

Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, dit waarderen wij heel erg. Super om te horen dat je tevreden bent! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Precies wat ik er van verwachte .top!

Voldoet aan de verwachtingen Perfect voor het maken van saucijzenbroodjes

Wat een leuke review! Bedankt voor je positieve beoordeling, erg fijn om te lezen dat het product werkt naar verwachting. Dit horen we natuurlijk graag. Groetjes, Team Bak & Co

Webshop overzichtelijk, laagste prijzen

In 1 woord geweldig!

Wauw wat een leuk review: dankjewel! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Goede service; heb jullie al aangeraden

Na telefonisch contact goed geadviseerd over aanpassen bezorgadres. Op een van de 2 bakvormen zit aan de onderKant krasje; mogelijk ontstaan bij vervoer? Vormen voor vervoer wellicht iets beter beschermd inpakken? Verder kan ik goed leven hoor met krasje onderop. Veel succes en goede verkoop.

Bedankt voor je review. Wat fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen bij de klantenservice en wat betreft je tip voor de vormen, dit gaan we zeker meenemen. Geniet van je bestelling en veel bakplezier gewenst! Groetjes, Team Bak & Co

Szybko i solidnie

Paczka solidnie zapakowana

Callebaut chocolade

Snel bezorgd en netjes verpakt. Helaas hanteren ze hoge bezorgkosten.

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je bestelling snel en op tijd bij je bezorgd is. Wat betreft de bezorgkosten, we nemen dit intern mee. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Klantenservice top in orde!

Per abuis had ik 2 stuks marsepein te weinig ontvangen. Communicatie hierover verliep uiterst soepel en het product is ook nagezonden. Heel erg fijn!!! Vriendelijke groeten, Mariska

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling niet in 1 keer goed gegaan is, nogmaals onze excuses. Wel fijn om te horen dat alles daarna goed is opgelost! Geniet van je bestelling en veel bakplezier gewenst. Groetjes, Team Bak & Co

Snel en goede service

Snelle levering, klantenservice goed bereikbaar Prettig om te bestellen

Bedankt voor je positieve reactie! Heel erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons en onze service. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Klantvriendelijk, alert, meevoelen met de klant.....top

TOP

Bedankt voor je positieve beoordeling. Heel fijn dat je zo tevreden bent. Veel bakplezier en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Prima bedrijf

Goed bedrijf snelle verzending en zeer goedkoop.

Wauw wat een fijne beoordeling, dankjewel! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Niels Bohrweg 101 3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.