Snelle levering, goede kwaliteit kersen ben er blij mee

Great!

Easier to buy & fast delivery. All we need

Levering niet compleet en geen antwoord op email !

De levering was niet compleet, vervolgens meteen een email gestuurd om aan te geven wat er mist maar helaas na enkele dagen nog steeds geen antwoord !

Snel en netjes!

Goede service, ook bij klachten!

Fijne partij waar ik nu vaste klant ben. Ook met beschadigde artikelen door slechte verpakking heeft Bak & Co een goede service. Ze verstuurden diezelfde dag een nieuw artikel. Heel tevreden :)

Bestelling niet ontvangen!

Mijn bestelling na een week nog niet ontvangen!

Prima ervaring.

Snel verzonden en goede communicatie.

Zeer goede ervaring

Grote catalogus, uitstekende prijzen en snelle levering

Snelle levering en scherpe prijzen

Snelle levering en scherpe prijzen

Betrouwbaar met de te verwachten kwaliteit

Goeie prijs voor kwaliteit

Heeerlijke kruidenmix

Orderafhandeling correct, levering snel.

Orderafhandeling correct, levering snel.

Prima Ervaring voor 1ste bestelling

Makkelijk webwinkel, goede prijzen, leuke artikelen, wat meer uitbreiding nodig, snelle verzending, ondanks PostNL lang op zich heeft laten wachten, vriendelijke klantenservice via mail, snelle en directe reactie op mijn vraag en probleem, ruim betaalmethoden, een aanrader om volgende keer weer uit te proberen

Fijne grote kan!

Super fijne grote kan, handvat goed hanteerbaar

Snelle verzending met persoonlijke noot!

Wederom een positieve ervaring rijker. Bestelling vlot verwerkt, goed verpakt en netjes afgeleverd. Bovendien met een vriendelijke en persoonlijke noot! Kortom, hier koop je met vertrouwen en voor een redelijke prijs. TOP!

erg goed

zeer goede prijzen en snelle levering

Goede ervaring, super klantenservice

Ik had frosting besteld en de verpakking was tijdens transport kapot gegaan. Ik heb de klantenservice gemaild en kreeg meteen de volgende dag een nieuwe binnen. Super service!

Snel en goed ingepakt.

Snel en goed ingepakt.

Easy click

Not only the best price but also extremely easy to buy and fast shipping. Two thumbs up!!!

Prima, helemaal goed

Prima, helemaal goed

Good product, price and delivery.

Recommend. Quality of the product is very good, price is attractive and delivery is quite fast.

Snelle levering. Netjes verzonden

Na bestelling snel geleverd. Goed verpakt.

Zeer nauwkeurige en betrouwbare snelle levering en goede prijs kwaliteitverhouding

Prima producten tegen redelijke prijs, snelle en correcte levering

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering Goede prijs Mis alleen de factuur Wat ik een minpunt vind is de verpakking. In de dozen zit allemaal opvulmateriaal. Dat geeft een enorme puinhoop.

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.