Doen wat ze beloven, snel in huis.

Snelle en nette verzending

Snelle en nette verzending, ik ben heel tevreden.

Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Prima webshop

Mooie bigarreaux, normale prijzen en zeer snel de volgende dag in huis.

Heel erg bedankt voor je positieve review! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent. Geniet van je bestelling en veel bakplezier. Groetjes, Team Bak & Co

Snel geleverd voor en niet de duurste

Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, dit waarderen wij heel erg. Super om te horen dat je tevreden bent! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Precies wat ik er van verwachte .top!

Voldoet aan de verwachtingen Perfect voor het maken van saucijzenbroodjes

Wat een leuke review! Bedankt voor je positieve beoordeling, erg fijn om te lezen dat het product werkt naar verwachting. Dit horen we natuurlijk graag. Groetjes, Team Bak & Co

Webshop overzichtelijk, laagste prijzen

In 1 woord geweldig!

Wauw wat een leuk review: dankjewel! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Goede service; heb jullie al aangeraden

Na telefonisch contact goed geadviseerd over aanpassen bezorgadres. Op een van de 2 bakvormen zit aan de onderKant krasje; mogelijk ontstaan bij vervoer? Vormen voor vervoer wellicht iets beter beschermd inpakken? Verder kan ik goed leven hoor met krasje onderop. Veel succes en goede verkoop.

Bedankt voor je review. Wat fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen bij de klantenservice en wat betreft je tip voor de vormen, dit gaan we zeker meenemen. Geniet van je bestelling en veel bakplezier gewenst! Groetjes, Team Bak & Co

Szybko i solidnie

Paczka solidnie zapakowana

Callebaut chocolade

Snel bezorgd en netjes verpakt. Helaas hanteren ze hoge bezorgkosten.

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je bestelling snel en op tijd bij je bezorgd is. Wat betreft de bezorgkosten, we nemen dit intern mee. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Klantenservice top in orde!

Per abuis had ik 2 stuks marsepein te weinig ontvangen. Communicatie hierover verliep uiterst soepel en het product is ook nagezonden. Heel erg fijn!!! Vriendelijke groeten, Mariska

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling niet in 1 keer goed gegaan is, nogmaals onze excuses. Wel fijn om te horen dat alles daarna goed is opgelost! Geniet van je bestelling en veel bakplezier gewenst. Groetjes, Team Bak & Co

Snel en goede service

Snelle levering, klantenservice goed bereikbaar Prettig om te bestellen

Bedankt voor je positieve reactie! Heel erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons en onze service. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Klantvriendelijk, alert, meevoelen met de klant.....top

TOP

Bedankt voor je positieve beoordeling. Heel fijn dat je zo tevreden bent. Veel bakplezier en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Prima bedrijf

Goed bedrijf snelle verzending en zeer goedkoop.

Wauw wat een fijne beoordeling, dankjewel! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Ik was positief verrast door het grote assortiment.

Wauw bedankt voor deze positieve review, heel erg leuk om te horen! Hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Degelijk bakblik

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat het product naar wens is! Groetjes, Team Bak & Co

Bedankt voor je beoordeling. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Prima site

Kon niet alles makkelijk vinden maar heb alles wat ik zocht gevonden!

Bedankt voor je review. We horen graag als je feedback hebt over onze webshop! Hier gaan wij dan zeker mee aan de slag. Dus voel je vrij om contact met ons op te nemen via de klantenservice. Groetjes, Team Bak & Co

zorgvuldige en snelle levering

goede prijs kwaliteit en snelle levering

Wauw wat een leuke review, dankjewel. Heel erg fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze webshop. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Snel en niet duur

Als hobbybakker koop je zo voordelig mogelijk in en dat lukt bij bak&co heel goed.

Wat een leuke review, dankjewel! Heel erg fijn om te horen dat je ons gevonden hebt. Hopelijk tot snel en blijf lekker (zelf) bakken! Groetjes, Team Bak & Co

Goed assortiment en snel geleverd.

Fijne webshop tegen gunstige prijzen.

Wat een leuke en positieve review, dankjewel. Heel erg leuk om te horen! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Nvt

Nvt

Bedankt voor je positieve beoordeling. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Prettige webshop

Goede prijzen voor de producten en de laatste keer ook nog een gratis product voor een relatief kleine bestelling dus dat was extra leuk

Dankjewel voor je positieve beoordeling. Geniet van je bestelling en je gratis product ;) Hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

goed, snelle levering

goed, snelle levering kwaliteit is uitstekend

Bedankt voor je positieve review. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons en onze producten. Dit horen we graag! Geniet van je bestelling. Groetjes, Team Bak & Co

100% tevreden

Alle benodigde handelingen tot tevredenheid uitgevoerd door Bak & Co.

Wauw wat een fijne beoordeling! Heel erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

was zeer goed

snelle levering sneller als bij beko . Het is ook niet bekend bij de bakkers van het bestaan vanBak co

Bedankt voor je fijne beoordeling. Geniet van je bestelling! Groetjes, Team Bak & Co

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.