heel goed

snelle levering en prijzen aantrekkelijk

Wat een positieve review, dankjewel! Groetjes, Team Bak & Co

Goede service snelle levering en heerlijke chocolade

Duidelijke website, veel keuze en snelle levering, blij mee!

Bedankt voor je fijne review, heel fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over ons assortiment. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Mijn ervaringen zijn goed

Snelle levering en goede producten tegen een schappelijke prijs.

Dankjewel voor je review! Geniet van je bestelling en veel bakplezier. Groetjes, Team Bak & Co

Prima.geregeld top blij mee

Bedankt voor je beoordeling. Heel leuk om te lezen dat je er blij mee bent! Geniet van je bestelling. Groetjes, Team Bak & Co

Het product is snel geleverd en ik ben er tevreden over.

Wat fijn dat je zo tevreden bent. Geniet van je bestelling! Groetjes, Team Bak & Co

Tevreden met geleverde pruducten, Recommeded Seller !

Bedankt voor je positieve review! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Product voldoet aan mijn verwachting. En het was snel geleverd. Super fijn dus.

Bedankt voor je positieve beoordeling en heel fijn dat het snel bezorgd is! Veel bakplezier! Groetjes, Team Bak & Co

Fijn dat de bestelde producten zo snel werden bezorgd! De verpakking was erg groot voor de hoeveelheid spullen. Veel lucht. Dat kan wellicht beter. Van de kilozak sesamzaad die ik bestelde had ik gehoopt dat de tht datum iets verder in de toekomst zou liggen dan eind februari. Want in een maand krijg ik die zak waarschijnlijk niet leeg.

Bedankt voor je beoordeling en feedback wat betreft de verpakking, hier gaan we zeker wat aan doen! Vervelend dat de t.h.t. niet zo lang is, hiervoor kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Dan kijken we graag even met je mee! Groetjes, Team Bak & Co

Snelle levering !

Snelle levering, goede prijs

Bedankt voor je review! Geniet van je bestelling en veel bakplezier. Groetjes, Team Bak & Co

Uitstekende en snelle service en prima klantcommunicatie

Vooreerst een assortiment wat erg scherp geprijsd is versus andere online winkels en daarnaast een erg snelle levering met prima communicatie naar de klant over moment van bezorgen

Wauw wat een leuke en positieve review, dankjewel! Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Snelle correcte verzending

Ik had kratjes nodig en gelukkig een bedrijf gevonden die deze tegen normale verzendkosten verstuurd. Super snelle verzending en keurig ingepakt.

Wat fijn om te horen dat je ons dan gevonden hebt! Bedankt voor je positieve beoordeling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Snel geleverd en netjes verpakt tegen een hele nette prijs!

Snel geleverd en netjes verpakt tegen een hele nette prijs!

Bedankt voor je positieve reactie, heel fijn om te horen! Groetjes, Team Bak & Co

Snel en goed verpakt geleverd bestelproces verliep ook vlekkeloos duim omhoog.

Bedankt voor je leuke review. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent, dit horen we graag. Veel bakplezier! Groetjes, Team Bak & Co

Geleverd zoals besteld.

Binnen de gestelde termijn geleverd en de producten zijn volgens verwachting.

Wauw, bedankt voor je fijne review! Goed om te horen dat alles op tijd bezorgd is. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Snelle en zorgvuldige afhandeling.

Pakket is tegenwoordig nog sneller dan brief bezorgen.

Wat een leuke beoordeling, dankjewel! Geniet van je bestelling en veel bakplezier. Groetjes, Team Bak & Co

Zeer goed.

Zeer positief

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Team Bak & Co

Lekkere chocolademelk goed voor de hartkleppen.

Bedankt voor je positieve review. Groetjes, Team Bak & Co

Haarnetjes zijn goed!! Dus...perfect

Bedankt voor je positieve beoordeling. Heel fijn dat het product zo goed bevalt! Groetjes, Team Bak & Co

De mengkom voldeed niet aan mijn verwachtingen.

De bestelde mengkom heeft een grove rand aan de binnenkant en geen anti slip aan de onderkant.

Wat vervelend om te horen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. We horen het graag als we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan vooral contact op met onze klantenservice! Groetjes, Team Bak & Co

Snelle levering in prima prijs!

Heel erg bedankt voor je positieve review. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Geniet van je bestelling en graag tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Zéér klantvriendelijke behandeling bij BEKO

Door mijn bestelling te hebben gedaan en getracht dit persoonlijk af te halen, hebben de medewerkers alles gedaan om dit bij BEKO, van DC Utrecht aan de Niels Bohrlaan, in orde te maken. Hulde.

Bedankt voor je positieve beoordeling. Heel fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Geniet van je bestelling en veel bakplezier gewenst! Groetjes, Team Bak & Co

Een mooi en lekker smaak produkt

Mijn ervaring met beatellen is heel naar behoren verzonden Zaden en pitten verukkelijk Voor die heerlijke gebakken broodjes Binnen enkort zal ik meer ga bestellen Zoals cacao en andere producten Ben oma van de oude stam Desem brood bakken Binnen kort geef ik die site ook aan de buurvrouw Bedankt voor alles Ga nog meer produckten bestellen Bedankt H. Abu Awad

Wauw wat een leuke en uitgebreide review! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent en binnenkort weer bij ons gaat bestellen. Graag tot snel en geniet van je bestelling. Groetjes, Team Bak & Co

Erg fijne deegsteker.

Deze deegstreker is extra lang en die zie je verder nergens. Het was snel in huis.

Bedankt voor je review! Fijn dat het product zo naar wens is, dit horen wij graag. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Niets op aan te merken

Goede prijs, snel geleverd, geen verzendkosten. Perfect spul.

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Veel bakplezier en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Lekkere grote mix kom voor beslag, fantastisch ivm morsen.. Blij mee...

Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling. Geniet van je bestelling en veel bakplezier! Groetjes, Team Bak & Co

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.