Makkelijke uitgebreide website en super snelle levering! Zeer tevreden

Wat een leuke review, dankjewel! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

snel en correct

Mooie spulletjes.

Bedankt voor je review, heel erg fijn om te horen. Veel bakplezier en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Snelle verzending

Bestelling snel ontvangen. Fondant figuurtjes waren kleiner dan verwacht, maar wel leuk.

Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team Bak & Co

goed en lekker snel binnen!!

Goed en lekker snel binnen

Dankjewel voor je positieve beoordeling. Geniet van je bestelling! Groetjes, Team Bak & Co

Snelle levering en super service

Snelle service. Goede spullen en bij een klein foutje in de levering meteen goed opgelost.

Mooie producten maar de prijs is hoog helaas

Mooie producten

Bedankt voor je positieve review. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Top product

Bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over ons product! Geniet van je bestelling. Groetjes, Team Bak & Co

Bestelling veel te laat

Ik bestelde op vrijdag voor om 15u een bakkersmuts. Beloofd was dat hij dezelfde dag verzonden werd. Dat gebeurde niet, de bakkersmuts kwam de week erna woensdag binnen.

Wat vervelend dat je bestelling veel later dan verwacht bij je binnen is gekomen. Wij hebben even naar je bestelling gekeken en gezien dat de bestelling wel vrijdag is meegegaan, maar dat hij waarschijnlijk bij PostNL is blijven liggen. Daarom is hij vervolgens pas maandag door hun gescand en meegegaan met de post van dinsdag. Helaas zijn wij afhankelijk van PostNL met het bezorgen van onze pakketten. Aan onze kant doen wij zoveel mogelijk ons best om de producten die op vrijdagmiddag binnen komen, als nog mee te laten nemen. Hopelijk begrijp je nu waar de vertraging vandaan komt. Groetjes, Team Bak & Co

Makkelijke bestel site

Producten volgende dag in huis Goede prijs kwaliteit verhouding

Bedankt voor je positieve review en heel erg fijn om te lezen dat alles op tijd bij je bezorgd is! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Prijs/kwaliteit uitstekend en zeer snelle levering.

Wauw, wat een mooie review. Dankjewel! Groetjes, Team Bak & Co

1e bestelling

Voor het eerst besteld en producten ontvangen. Helaas was doos stuk gegaan met de post waardoor er 1 product ook niet meer te gebruiken was. Na een mailtje super netjes verholpen en direct vervangen. Ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Bedankt voor je positieve review! Heel vervelend dat het in eerste instantie niet goed gegaan is met de bezorging, maar gelukkig ben je hierna verder goed geholpen door onze klantenservice! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Snelle retour afhandeling.

Ik had het verkeerde zeef besteld en betaald. Na 2 dagen was de betaling teruggestort en vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat het goed is opgelost met de klantenservice. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

ze hadden precies wat ik zocht

ze hadden precies wat ik zocht

Wat fijn om te horen! En bedankt voor je positieve reactie. Veel bakplezier en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Goed bedrijf

Alles keurig geleverd

Heel erg bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat alles op tijd en goed bij je is bezorgd. Veel bakplezier! Groetjes, Team Bak & Co

Mooie producten

Enige minpunt is de 1kg citroenrasp met een houdbaarheid van 3 maanden… dat is wat krap als amateurbakker. Wouter

Bedankt voor je review. Neem gerust contact op met onze klantenservice, wie weet kunnen we samen tot een oplossing komen! Groetjes, Team Bak & Co

Leuke site en snelle levering

Dankjewel voor het compliment en je bestelling! Heel leuk dat je zo'n positieve beoordeling achterlaat. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Top binnen 24 uur in huis!

Gisteren besteld alles volgende dag in huis.

Bedankt voor je positieve beoordeling. Heel erg fijn om te lezen dat alles op tijd bij je bezorgd is. Geniet van je bestelling en veel bakplezier! Groetjes, Team Bak & Co

Goed assortiment, besteld en snel geleverd gekregen.

Niks op aan te merken, ik had wat deegkratten nodig, besteld en snel binnen gekregen.

Bedankt voor je review en wat fijn dat alles is goed gegaan en je de bestelling snel binnen had. Geniet van je bestelling! Groetjes, Team Bak & Co

Ouwel, een nostalgisch product

Een dik pakket ouwel voor een alleszins goede prijs en snel geleverd.

Bedankt voor je positieve beoordeling. Heel erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Team Bak & Co

goed product

en snel geleverd erg tevreden

Wauw bedankt voor je review! Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Team Bak & Co

Bijna super

Snelle bezorging, redelijke prijzen. Alleen mag het systeem voor de bezogkosten korting wel simpeler.

Bedankt voor je beoordeling en meteen je feedback! Hier kunnen we wat aan doen. Dankjewel! Groetjes, Team Bak & Co

Een uitstekende kwaliteit

Idem dito

Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent. Veel bakplezier en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Super goed

Snelle levering.. en altijd in orde

Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Hele snelle levering en de mixen zijn heerlijk, makkelijk te bereiden en een geweldig resultaat

Wat een leuke review, dankjewel. Heel leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de mixen. Geniet ervan en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

heel goed

snelle levering en prijzen aantrekkelijk

Wat een positieve review, dankjewel! Groetjes, Team Bak & Co

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.