Goede producten, top

Bedankt voor je review. Heel erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Geniet van je bestelling en veel bakplezier! Groetjes, Team Bak & Co

Prima producten

Verschillende producten besteld. Snelle bezorging.

Bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle bezorging. Geniet van je bestelling en veel bakplezier! Groetjes, Team Bak & Co

Goed en snel

Alles naar verwachting

Wauw bedankt voor je positieve review. Wat goed om te horen dat alles naar verwachting was! Geniet van je bestelling en veel bakplezier. Groetjes, Team Bak & Co

Nadat ik besteld had waren de spullen snel geleverd. Prima.

Wauw wat een positieve beoordeling! Dankjewel en fijn om te horen dat alles goed en op tijd geleverd is. Groetjes, Team Bak & Co

Easy to order and quick delivery

I found easily what I needed on this website at a competitive price. The article was delivered in a couple of days. Satisfied about the servuce

Mooie producten, goede prijzen en snelle levering

Een paar bakmixen gekocht en gelijk uitgeprobeerd. Duidelijke uitleg op de verpakking en het resultaat was heerlijk. Een aanrader!

goede kwaliteit, Snelle verzending en problemen gelijk opgelost

Alles snel in huis en er zat 1 kapot item bij en 1 item zat er niet bij. dit was na 1 belletje razend snel opgelost. Ik was opzoek naar een bepaalt formaat product wat niet op de site stond, ook hier wordt goed meegedacht naar een oplossing en uit eindelijk snel geleverd. Ben zeer tevreden.

prima en vlot

Voor het eerst bij deze winkel besteld, mede doordat het product dat ik zocht hier gunstiger geprijsd was. Had voor achteraf betalen gekozen omdat ik deze winkel nog niet kende, geeft toch iets veiliger gevoel. Volgende dag al geleverd, dus super snel! zeker aan te raden!

Bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn dat we een goede eerste indruk hebben achtergelaten! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Goed overzicht op jullie site en bijna alles is te bestellen hartelijk dank daarvoor groetjes uit Winterswijk

Wauw wat een leuke review, dankjewel! Geniet van je bestelling en hopelijk zien we je snel weer. Groetjes, Team Bak & Co

Goede bakvorm maar erg vies

Het is een goede bakvorm voor vlaaien maar mijn handen waren helemaal zwart zo gaf hij af.

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de vorm zo heeft afgegeven aan je handen. Neem vooral contact op met onze klantenservice, want dit soort dingen willen wij altijd graag weten. Fijn dat de vorm wel goed bevalt! Groetjes, Team Bak & Co

Bedankt voor je positieve beoordeling. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

goede spullen en vlugge bezorging

ik ben heel tevreden met Bak & Co

Wat leuk om te horen en bedankt voor je positieve beoordeling. Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Fantastisch, snel en heel erg goed!

Voor de 1e keer hebben we iets bij jullie besteld en de volgende dag is het al geleverd! Razendsnel, goed qua datum en een fijn product@ alle lof!

Wat een leuke review, dankjewel! Heel erg leuk om te horen dat jullie ons gevonden hebben en zo enthousiast over ons zijn. Hopelijk tot snel bij jullie volgende bestelling! Groetjes, Team Bak & Co

Snelle bezorging en goed ingepakt

Wat een mooie review, dankjewel! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Eerste keer besteld, scherp geprijsd en de volgende dag geleverd

Bedankt voor je positieve review. Heel erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel bakplezier en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Ik ben net begonnen met het maken van bonbon,s en daar gebruik ik graag de juiste artikelen voor en die zijn bij Bak & Co ruim aanwezig ,

Wat leuk om te horen dat je hiervoor onze producten gebruikt! En heel erg bedankt voor je review. Succes met je bonbons en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Kwaliteit voor een goede prijs

Nergens goedkoper kunnen vinden en snel geleverd. Super!

Wauw, bedankt voor je positieve review! Geniet van je bestelling en we zien je hopelijk gauw weer. Groetjes, Team Bak & Co

Goede ervaring

Op vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord en het bestelde artikel werd snel verzonden en netjes verpakt. Bovendien hebben ze ook aantrekkelijke prijzen.

Dankjewel voor je beoordeling. Wat goed om te horen dat je vriendelijk geholpen bent door onze klantenservice, dit horen we graag! Geniet van je bestelling en we zien je hopelijk snel weer. Groetjes, Team Bak & Co

Super,snelle levering.

Prima artikel ontvangen

Bedankt voor je positieve beoordeling. Geniet van je bestelling en veel bakplezier! Groetjes, Team Bak & Co

Goede producten maar de site is onoverzichtelijk in vergelijking met baktotaal.

Goede producten, website wat onoverzichtelijk, niet helemaal duidelijk hoe ik iets kan vinden en veel groot verpakkingen wat voor mij persoonlijk niet handig is. Contact formulier en kortingscode werkten niet maar dit is afgehandeld. Na melden. Netjes geholpen door klantenservice.

Wat vervelend om te horen dat je onze website niet heel duidelijk vindt. We horen graag wat we hieraan kunnen verbeteren! Gelukkig ben je goed geholpen door onze klantenservice. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag. Groetjes, Team Bak & Co

Ik had een vraag m.b.t. een mengverhouding van kruiden. Ik werd hierop keurig teruggebeld en gedegen geïnformeerd. Erg fijn!

Bedankt voor je leuke review en wat fijn om te lezen dat je zo's positieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

Makkelijke uitgebreide website en super snelle levering! Zeer tevreden

Wat een leuke review, dankjewel! Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Team Bak & Co

snel en correct

Mooie spulletjes.

Bedankt voor je review, heel erg fijn om te horen. Veel bakplezier en hopelijk tot snel! Groetjes, Team Bak & Co

Snelle verzending

Bestelling snel ontvangen. Fondant figuurtjes waren kleiner dan verwacht, maar wel leuk.

Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team Bak & Co

goed en lekker snel binnen!!

Goed en lekker snel binnen

Dankjewel voor je positieve beoordeling. Geniet van je bestelling! Groetjes, Team Bak & Co

Niels Bohrweg 101

3542 CA Utrecht

06 269 596 78

Over Bak & Co

Bak & Co, voor de échte bakliefhebbers! Wij zijn dé webshop voor de (professionele)thuisbakker, hobbypatissier, -chocolatier en -ijsbereiders. Ons assortiment bestaat uit diverse grondstoffen, bakgereedschap, alles om te decoreren en nog veel meer. Bak je blij met de webshop van Bak & Co.