Fijne overhemden maar POST nl komt afspraken niet na.

Zie bovenstaand, maar de bezorging was teleurstellend. Pakket werd zonder bericht achter muur bij voordeur neergezet. Moest van U ondertekend worden, er zat zelfs geen briefje in de bus dat het pakket daar was neergezet,

duidelijk en correct

Overeenkomst met de omschrijving en afbeelding

Snelle levering prima kwaliteit

Wij kopen al jaren ledub overhemden zijn van zeer goede kwaliteit en de extra lange mouw is voor ons de reden dat we enkel nog deze dragen.

Mooie shirts binnen 24 uur

2 shirts besteld. Opvouwbare reistas kado. Alles binnen 24 uur bezorgd. Goed verpakt. De zomer mag beginnen.

• Levering

Snelle service en als altijd perfecte kwaliteit!

• Levering

Ben zeer tevreden hoe er gecommuniceerd is van bestelling tot levering.

Snel en perfect

Snelle service en artikelen zijn zeer goed en netjes verpakt.

Goed!

Goede duidelijke webshop en snelle levering

Kwaliteit die betaalbaar is

• Levering

ik zou het graag beoordelen, maar ik heb het nog niet ontvangen...

mijn bestelling is nooit aangekomen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Levering

Goedemorgen meneer De Swert, Wij hebben inmiddels per e-mail contact met u opgenomen. Het pakket hebben wij voor u getraceerd via de trackentrace-link van PostNL. Volgens deze gegevens is het pakket op 3 mei aangeboden op het door u aangegeven adres. Blijkbaar was er op dat moment niemand aanwezig, waarna het pakket naar een PostNL punt is gebracht. Daar is het niet opgehaald. Zoals afgesproken zullen wij het pakket na ontvangst opnieuw versturen! Team Ledûb

Zit lekker

Snelle levering, mooie kleur, het zit lekker.

• Levering

Makkelijk bestellen en zeer goede kwaliteit

Bestellen via website en afleveren gaat super snel. De produkten zijn zeer netjes verpakt en de kwaliteit is zeer goed

Zeer tevreden over ledub

Mooie pasvorm mooie kleuren of printen Zeer mooie hemden

Snel, goed en gemakkelijk

Thanks

Tegenvallende meedenk

Had per abuis twee overhemden besteld, die waren razendsnel in huis, bij het openen van het pakket bleek het dat ik per abuis een van de overhemden in een korte mouw had besteld in plaats van mijn bedoelde SL-7... Binnen een dag keurig terug gestuurd met verzoek dat even in orde te maken. Maandag gebeld om te checken of alles goed was aangekomen en de vraag gesteld of de SL-7 alweer naar mij onderweg was maar tot mijn verbijstering bleek dat dat niet mogelijk was... Hopelijk kunt u dat voor mij alsnog in orde maken. Met vriendelijke groet, Piet Hein M. Oosterhagen ML

• Levering

Geachte heer Oosterhagen, Wij hebben telefonisch contact gehad over uw bestelling. Tijdens dat gesprek heb ik proberen uit te leggen dat ruilen helaas niet mogelijk is. Het door u geretourneerde overhemd hebben wij na ontvangst direct aan u vergoed. Blijkbaar was het voor u toch niet duidelijk dat de nieuwe bestelling door u zelf geplaatst diende te worden. Zo gauw wij uw nieuwe bestelling ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat deze per omgaande verstuurd wordt. Team Ledûb

Mooie overhemden.

Vlotte levering, goede pasvorm, mooi geschenk in de vorm van een grote tas.

• Levering

Ik heb alleen maar lof over het bedrijf

Goede kwaliteit en snelle service

• Levering

Niets mis mee, leuke actie

• Levering

Mooie overhemden en snel geleverd .

Ga zo door!

Mooie website, makkelijk bestellen, snelle levering en bestelling keurig verpakt.

Altijd goed!

Ik bestel er al jaren blousen met extra mouwlengte. Een product met kwaliteit en gevarieerd aanbod, met mooie dessins.

• Levering

Via website goede info om de juiste maat en keuze te maken

• Levering

Perfecte levering en uitmuntende kwaliteit!

Mooie overhemden van een goede pasvorm en kwaliteit!

• Levering

snelle accurate service, duidelijke website

Na het verkrijgen via mail van een aanbieding, zeer snel en goed afgewerkt.

Gastelseweg 74

6021 GM Budel

Over Ledub.com

Ledûb, de shirtspecialist! Vakmanschap, hoogwaardige collecties en innovatie maken Ledûb, een van de merkiconen van het Nederlandse modehuis Van Winkel Fashion, al 60 jaar tot een gerenommeerd merk in de mannenmode. Gepassioneerd design, gecombineerd met vakmanschap zit in het Ledûb DNA.