klantenservice niet bereikbaar/ neemt geen contact op.

Ik enige tijd geleden een zwarte en witte jeans besteld. Deze heb keurig ontvangen. In de witte riem zat een productie fout. ik heb gelijk klantenservice gebeld. voice mail ingesproken Een mail verstuurd met foto’s. Geen reactie op de mail en voicemail gehad.

Goedemiddag Frank, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je een defecte riem hebt ontvangen. We zullen hier spoedig contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. Voor nu wens ik je nog een fijne dag verder.

snelle en degelijke service -

snelle service mooie riemen

Alles super, so wie erwarten!

Alle Artikel sind schnell geliefert worden und sehen vor allem genauso aus wie auf den Bildern zu sehen ist. Ich bin sehr zufrieden und Riemen & Co nur weiterempfehlen. Vielen Dank!

Zeer snelle en correcte afhandeling en aflevering.

Vandaag besteld morgen geleverd. Top! En kwaliteitsproduct.

Klasse Onlineshop

Schnelle Lieferung. Die bestellten Gürtel passen und gefallen. Keine Abweichungen der Gürtel zu den Bildern. Ich bestelle sehr gerne wieder.

Goede maat uitleg en snelle levering van een prachtige jeansriem!

De uitleg op de website over het bepalen van je riemmaat was erg duidelijk zodat ik heel makkelijk en snel de juiste riem heb kunnen vinden voor mijn man. Een dag later had ik de riem al in bezit en mijn man was er erg blij mee. Prachtige kleur cognac

Zeer mooie kwaliteit, goede prijs.

Snelle levering en de riemen zijn echt van super kwaliteit.

Beratung, Lieferung und Umtausch mangelhaft

1. Es wurde eine falsche Gürtelgröße empfohlen. 2. Die Rücksendung kostet mich deshalb extra Porto. 3. Sowohl erste Lieferung als jetzt der Umtausch läuft sehr zäh und ist noch nicht abgeschlossen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Bernhard, Vielen Dank für Ihre Nachricht. Die Gürtelgröße eines Gürtels ist der Abstand vom Anfang des Gürtels vor der Schnalle (ohne Schnalle) bis zum Mittelloch. Die Gürtelgröße entspricht nicht der Gesamtlänge des Gürtels (der gesamte Gürtel ist immer 15-20cm länger). Könnten Sie uns dies per E-Mail an [email protected] mitteilen? Dann schauen wir uns Ihre Situation gerne mit Ihnen an?

Uitstekend materiaal, conform de beschrijving op de website.

Goede snelle kwaliteit

Een positieve ervaring

Het product is snel geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Een prachtige riem voor niet al te veel geld.

Tweede bestelling

De vorige riemen waren prima en nu een paar andere kleuren besteld.

Schöner Gürtel, lieber Service!!

Nach Kauf und Kontakt mit den Kundenservice. Bin ich rundum zufrieden! Vielen Dank

Guten Morgen Dominik, Vielen Dank für deine Nachricht. Es ist sehr ärgerlich zu hören, dass Ihr Gürtel kaputt gegangen ist. Können Sie uns eine E-Mail an [email protected] mit den Fotos Ihres Gürtels und Ihrer Bestellnummer schicken? Dann schauen wir gerne nach, was bei Ihnen möglich ist.

Snel en in orde

Mooie riemen , zien er kwalitatief goed uit Hoe lang ze goed blijven is altijd even afwachten, eerste aankoop hier

Sehr gut!

Die Längen Erklärung super erklärt!

Abwicklung gut, aber alles auf Holländisch

Abwicklung gut, aber alles auf Holländisch

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Manuel, Vielen Dank für dein Feedback. Wir sind nur überrascht, weil, soweit wir wissen, alle unsere Kunden, die auf Gürtelmeister.de bestellen, die gesamte Kommunikation in Deutsch erhalten. Ich habe dir jetzt eine E-Mail darüber geschickt und hoffe, dass du uns mitteilen kannst, was genau du auf Niederländisch erhalten hast, damit wir dies korrigieren können. Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag, Team Gürtelmeister

Zeer snelle en correcte levering

Mijn bestelling kon ik eenvoudig plaatsen. Deze werd goed verpakt en netjes op tijd geleverd. Fijn dat ik achteraf kon betalen.

Mooi maar te lang

De riemen die ik besteld had zijn mooi op tijd geleverd, maar de lengte die ik doorgegeven had 135 cm. Dat waren ze niet ze waren 10 to 12 cm langer waardoor ik de riemen nu naar de schoenmaker moest brengen om ze op de juiste lengte te maken en dus er weer extra kosten aan verbonden zijn. De riemen zijn wel mooi.

Beste Jan, Wat fijn dat je de riemen mooi vindt. En wat jammer dat ze te lang waren. Nu is het zo dat de lengte van een riem uitgedrukt wordt in een riemmaat, in jouw geval 135cm. De totale lengte van een riem is echter altijd circa 15cm langer dan de riemmaat omdat de riemmaat gemeten wordt vanaf het begin van het leer (exclusief gesp) tot aan het middelste gaatje. Wij leggen dit ook uitgebreid uit op onze speciale pagina hierover, https://www.riemenenco.nl/hoe-bepaal-ik-mijn-riemmaat en dit staat ook uitgebreid beschreven bij de riemen zelf. Voor de volgende keer wil ik je dan ook adviseren om hiernaar te kijken want jouw riemmaat zal kleiner zijn dan 135cm. Ik wens je in ieder geval wel heel veel plezier met de riemen en een fijn paasweekend. Met hartelijke groet, Team Riemen & Co

Klasse

Snel geleverd en prima product!!!!!

Riemen retour gestort, vervolgens zeer moeizaam vervolg

Recent heb ik riemen besteld maar helaas waren ze net te groot. Ik heb ze direct teruggestuurd maar sinsdien geen terugbetaling ontvangen. Ook reageert men niet op mijn mails. Update 2703: de klantenservice reageerde ook niet adequaat’. De klantenservice lijkt geen gegevens te kunnen inzien en geeft vage algemene antwoorden. Uiteindelijk heb ik na diverse mails een reactie gehad en is ook het bedrag retour gestort. Jammer dat het allemaal zoveel moeite en tijd heeft gekost.

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je retour nog niet is verwerkt. Kan je ons mailen hierover op [email protected] met je bestelnummer? Dan kijken we graag met je mee naar je retour.

Sehr zufrieden

Habe hier zum ersten mal gekauft. Lieferung erfolgte sehr schnell und ich war begeistert vom Preis-/Leistungsverhältnis. Sicherlich nicht meine/unsere letzte Bestellung. Fazit: Immer wieder :-)

Sehn gut aus und gute Qualität

Schnelle Lieferung und wertiges Produkt. Jetzt erfolgt der Langzeittest.

Precies wat ik wilde bestellen.

Goede kwaliteit duidelijke handleiding betreffende de maat ik ben er heel blij mee. Snel geleverd. En een goede prijs.kwaliteit!!!

Over Riemen & Co

Wij willen dat onze klanten jarenlang plezier hebben van onze riemen en iedere dag bij ieder outfit positief verrast blijven van de kwaliteit en hoe een riem bijdrage kan leveren aan je outfit. Dit doen wij door middel van mooie materialen, best-in-class advies over de juiste riemmaat en door enkel gebruik te maken van LWG gecertificeerde producenten. Onze collectie riemen bestaat uit betaalbare riemen met een klassieke, stoere en een tijdloze uitstraling voor de man die past bij zowel formele en zakelijke outfits als bij casual en eigentijdse outfits. Als echte tukkers zijn wij nuchter en houden wij van ergens voor gaan en positieve energie. Quality & size does matter! 10 years from now, I’ll still be in your pants. 100% Real Leather. Groet Han & Angelique