Top Qualität

Gute Qualität und schnelle Lieferung

Prima kwaliteit riem. Snelle levering. Duidelijke informatie

's avonds besteld, volgende dag in huis. De maatvoering en uitleg op de website heeft mij zeer goed geholpen. De riemen zelf zijn van mooie kwaliteit en de kleur komt goed overeen met wat werd getoond op het scherm van mijn Macbook. Kortom: op alle vlakken wat mij betreft 5 sterren.

Zeer tevreden over de levering en het product !!

Vlotte levering...

Snel geleverd , duidelijke site

Duidelijke site met uitgebreide toelichting en foto's. Snelle levering. Goede kwaliteit riem

Mooie kwaliteit en heel snel geleverd!

Snel goed en goede prijs kwaliteits verhouding!

Duidelijk en snel geleverd met goede kwaliteit

Duidelijk en snel geleverd met goede kwaliteit

Sehr gute gürtel

Sehr gute gürtel, Leistung perfekt

Schnelle Lieferung und funktionierende Ware

Bis Dato keine negative Erfahrung

Qualität entspricht nicht ganz meinen Erwartungen

Qualität könnte besser sein

Guten Morgen Frank, Vielen Dank für Ihre Nachricht! Wir würden gerne hören, wo Sie denken, dass die Qualität unserer Gürtel verbessert werden könnte. Wir werden Ihnen diesbezüglich eine E-Mail schicken und würden uns über Fotos des Gürtels, den Sie erhalten haben, freuen. Einen schönen Tag noch!

Assortiment prima

Kocht in het verleden vaker riemen bij riemen & co. Zoekmachine reageert niet op “elastisch” vanaf mijn telefoon. Wel van af mijn vaste computer.

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht! We hebben het zelf even geprobeerd en bij ons werkt de zoekbalk wel op de mobiel. Welke mobiel gebruik je? Misschien kunnen we dat neerleggen bij onze IT-afdeling. We zullen je hierover mailen :) Voor nu wens ik je nog een fijne dag verder.

Gute Qualität

Schnelle Lieferung

Kwaliteit en goede klantenservice

Mijn pakketje was beschadigd bij DHL, dus had ik contact opgenomen met de klantenservice van Riemen & Co. Ik kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd! Goede service! De riem is ook van goed kwaliteit, zeker voor de prijs!

Snelle levering en een prima riem

Na bestellen in de avond is de riem de volgende dag geleverd. Dat doen ze heel goed. Riem ziet er ook netjes en kwalitatief goed uit. Enige min puntje is dat de riem in het echt donkerder is dan ik vanaf de foto had verwacht.

Keine Kommunikation, Farbe völlig falsch dargestellt!

Die beiden bestellten Gürtel des Modells Mason der Farbe „Cognac“ sind deutlich dunkler, als auf den Bildern im Shop. Obwohl der Fehler ganz offensichtlich auf Seite des Anbieters aufgetreten ist, hatte ich entgegen der Verlautbarungen der AGB Retourekosten. Fall bei PayPal ist eröffnet! Kommunikation: Fehlanzeige!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Morgen, Nils, Vielen Dank für Ihre Nachricht. Irgendetwas scheint beim Versand Ihrer Mail und unserer Mailbox schief gelaufen zu sein, so dass Ihre Mail in unserer Spam-Box gelandet ist. Leider waren wir nicht in der Lage, rechtzeitig darauf zu reagieren. Wir werden uns bald wieder bei Ihnen melden, um das Problem zu lösen. Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag.

Sehr freundlicher Service

Die Auswahl an Gürteln ist wirklich super und die erhaltenen Gürtel sehen sehr gut aus. Ich hatte einige Fragen zu meiner Bestellung und mir wurde wirklich sehr nett und kompetent geholfen. Hier bestelle ich wieder!

Guten Morgen Thomas, Vielen Dank für Ihre Nachricht. Ich habe gerade unser Gespräch in unserer Mailbox nachgeschaut und wir sehen, dass die letzte Nachricht, die wir an Sie geschickt haben, am 26. April war. Seitdem haben wir keine Antwort von Ihnen erhalten. Ich werde Ihnen unsere Nachricht noch einmal schicken, damit Sie sie dieses Mal hoffentlich sehen können. Bis dahin wünsche ich Ihnen noch einen schönen Tag.

klantenservice niet bereikbaar/ neemt geen contact op.

Ik enige tijd geleden een zwarte en witte jeans besteld. Deze heb keurig ontvangen. In de witte riem zat een productie fout. ik heb gelijk klantenservice gebeld. voice mail ingesproken Een mail verstuurd met foto’s. Geen reactie op de mail en voicemail gehad.

Goedemiddag Frank, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je een defecte riem hebt ontvangen. We zullen hier spoedig contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. Voor nu wens ik je nog een fijne dag verder.

snelle en degelijke service -

snelle service mooie riemen

Alles super, so wie erwarten!

Alle Artikel sind schnell geliefert worden und sehen vor allem genauso aus wie auf den Bildern zu sehen ist. Ich bin sehr zufrieden und Riemen & Co nur weiterempfehlen. Vielen Dank!

Zeer snelle en correcte afhandeling en aflevering.

Vandaag besteld morgen geleverd. Top! En kwaliteitsproduct.

Klasse Onlineshop

Schnelle Lieferung. Die bestellten Gürtel passen und gefallen. Keine Abweichungen der Gürtel zu den Bildern. Ich bestelle sehr gerne wieder.

Goede maat uitleg en snelle levering van een prachtige jeansriem!

De uitleg op de website over het bepalen van je riemmaat was erg duidelijk zodat ik heel makkelijk en snel de juiste riem heb kunnen vinden voor mijn man. Een dag later had ik de riem al in bezit en mijn man was er erg blij mee. Prachtige kleur cognac

Zeer mooie kwaliteit, goede prijs.

Snelle levering en de riemen zijn echt van super kwaliteit.

Beratung, Lieferung und Umtausch mangelhaft

1. Es wurde eine falsche Gürtelgröße empfohlen. 2. Die Rücksendung kostet mich deshalb extra Porto. 3. Sowohl erste Lieferung als jetzt der Umtausch läuft sehr zäh und ist noch nicht abgeschlossen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Bernhard, Vielen Dank für Ihre Nachricht. Die Gürtelgröße eines Gürtels ist der Abstand vom Anfang des Gürtels vor der Schnalle (ohne Schnalle) bis zum Mittelloch. Die Gürtelgröße entspricht nicht der Gesamtlänge des Gürtels (der gesamte Gürtel ist immer 15-20cm länger). Wir haben seither mehrmals gemailt, um zu versuchen, Ihnen irgendwie entgegenzukommen, aber leider keine Antwort erhalten. Wie ich sehe, haben Sie die Gürtel behalten. Ich wünsche Ihnen viel Freude damit und wenn Sie Fragen oder Anmerkungen haben, lassen Sie es uns bitte wissen.

Uitstekend materiaal, conform de beschrijving op de website.

Goede snelle kwaliteit

Burgemeester Stroinkstraat 400

7547 RJ Enschede

06 533 70 169

Over Riemen & Co

Wij willen dat onze klanten jarenlang plezier hebben van onze riemen en iedere dag bij ieder outfit positief verrast blijven van de kwaliteit en hoe een riem bijdrage kan leveren aan je outfit. Dit doen wij door middel van mooie materialen, best-in-class advies over de juiste riemmaat en door enkel gebruik te maken van LWG gecertificeerde producenten. Onze collectie riemen bestaat uit betaalbare riemen met een klassieke, stoere en een tijdloze uitstraling voor de man die past bij zowel formele en zakelijke outfits als bij casual en eigentijdse outfits. Als echte tukkers zijn wij nuchter en houden wij van ergens voor gaan en positieve energie. Quality & size does matter! 10 years from now, I’ll still be in your pants. 100% Real Leather. Groet Han & Angelique