Klasse

Snel geleverd en prima product!!!!!

Riemen retour gestort, vervolgens zeer moeizaam vervolg

Recent heb ik riemen besteld maar helaas waren ze net te groot. Ik heb ze direct teruggestuurd maar sinsdien geen terugbetaling ontvangen. Ook reageert men niet op mijn mails. Update 2703: de klantenservice reageerde ook niet adequaat’. De klantenservice lijkt geen gegevens te kunnen inzien en geeft vage algemene antwoorden. Uiteindelijk heb ik na diverse mails een reactie gehad en is ook het bedrag retour gestort. Jammer dat het allemaal zoveel moeite en tijd heeft gekost.

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je retour nog niet is verwerkt. Kan je ons mailen hierover op [email protected] met je bestelnummer? Dan kijken we graag met je mee naar je retour.

Sehr zufrieden

Habe hier zum ersten mal gekauft. Lieferung erfolgte sehr schnell und ich war begeistert vom Preis-/Leistungsverhältnis. Sicherlich nicht meine/unsere letzte Bestellung. Fazit: Immer wieder :-)

Sehn gut aus und gute Qualität

Schnelle Lieferung und wertiges Produkt. Jetzt erfolgt der Langzeittest.

Precies wat ik wilde bestellen.

Goede kwaliteit duidelijke handleiding betreffende de maat ik ben er heel blij mee. Snel geleverd. En een goede prijs.kwaliteit!!!

Matige kwaliteit riemen

Twee riemen besteld. Riemen zijn van matige kwaliteit. Verwachtingen op basis van de foto’s waren anders.

Goedemorgen Bas, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je ons nog niet hebt gemaild hierover zoals we hadden gevraagd. Zou je dat nog willen doen? Dan pakken we dit graag verder met je op. Fijne dag nog!

Snelle leverantie en uitstekende kwaliteit

Zie boven

Superkwaliteit voor een mooie prijs!

Duopakket zwart-taupe jeansriemen gekocht. Mooie en stevige riemen voor een zeer scherpe prijs! En een snelle levering naar België.

Sehr zufrieden

Sehr schnelle und zügige Abwicklung des Einkaufs. Ich bin sehr zufrieden und würde immer wieder bei Ihnen kaufen

Snelle levering, mooie riem

Snelle levering, maar verkeerde maat. Retour aangemaakt en terug ontvangen in de juiste maat. Bedankt voor de service.

Hallo, Wat vervelend dat het zo lang heeft geduurd. Er is mail contact geweest en medegedeeld dat het pakket nog niet door ons fulfilmentcenter verwerkt was. Soms blijven pakketjes ergens zweven blijkbaar maar gelukkig komen ze vaak wel weer terecht. Ze hebben bij het fulfilment center gezocht en inmiddels is hij terecht sinds gisteren en toen zijn de riemen meteen verstuurd en ik zie dat je ze ook ontvangen hebt inmiddels. Hopelijk bevallen ze en we wensen je er veel plezier mee. Met hartelijke groet, Riemen & Co

Sehr gute Qualität!

Was die Langzeiterfahrung sein wird, kann ich natürlich noch nicht sagen, aber der erste Eindruck ist wirklich top! Auch der Internetauftritt ist aufgeräumt und übersichtlich mit einer großen Auswahl.

Uitstekende prijs kwaliteit (kleur, materiaal, ...)

De riemen hebben niet enkel een mooie uitstraling, het gebruikte leder heeft een zeer aangename geur. Een aanrader.

Snelle levering , en mooie riemen.

Het had ietsje beter gekund.

Niets dan lof omtrent de kwaliteit van de bestelde en ontvangen riemen. Maar als u kwaliteit wilt uitstralen zult u mijns inziens een ander soort verpakking moeten kiezen. Ik bestel en koop vrij regelmatig producten rechtstreeks uit China. Die zijn over het algemeen goedkoop en toch ook wel van behoorlijke kwaliteit maar ze worden vanuit dat land in dezelfde grauwgrijze plastic folie verstuurd als waarin ik de riemen ontving. Toch enigszins negatief verrast de riemen in een dergelijke verpakking te ontvangen.

Hallo, Wat fijn dat de riemen bevallen. De riemen zijn gemaakt in Nederland bij een grote leverancier die de riemen voor vele grote bekende merken produceert. De zak waar u het over heeft is denk ik de postzak? Hier worden de riemen dor ons fulfilment center Monta in verpakt inderdaad. Wij hebben hiervoor gekozen om de riemen tegen een hele scherpe prijs aan te kunnen bieden en we weten dat dit prima verpakkingsmateriaal is. Ik vertrouw erop u zo iets meer toelichting te hebben gegeven en wens u veel plezier met de riemen. Met hartelijke groet, Team Riemen & Co

uiteindelijk: goede service

na gedoe met de klantenservice over de maat van elastische riemen toch tevreden een alternatief gevonden!

Super schnelle Lieferung, tolle Qualität

Die bestellten Gürtel wurden innerhalb weniger als 48 Stunden geliefert. Sie sehen sehr schön und wertig aus.

Snelle levering van riemen met topkwaliteit

Donderdag besteld en volgende dag al in huis. Riemen zien er kwalitatief erg goed uit.

Falsche Ware geliefert

Gürtel in 130cm bestellt und in 150cm geliefert. Damit kann ich nichts anfangen. Rekelamation gestaltet sich schwierig. Shop nicht zu empfehlen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo, Wie ärgerlich, dass Sie den falschen Gürtel erhalten haben. Es gibt einen Unterschied zwischen der vollen Länge eines Gürtels und der Gürtelgröße des Gürtels, https://guertelmeister.de/wie-bestimme-ich-meine-guertelgroesse. Ich habe Ihnen in der Zwischenzeit eine E-Mail mit einer weiteren Erklärung dazu geschickt. Ich freue mich auf Ihre Antwort, damit wir sicherstellen können, dass Sie die richtige Gürtelgröße erhalten und Sie unseren Gürtel genießen können. Mit freundlichen Grüßen, Gürtelmeister

Mooie riem. Snelle levering

Mooie riem. Snelle levering. Al 2 x besteld. Erg tevreden.

Goede levering

Als beloofd, dus niet op aan te merken. Dank

Modischer Gürtel

Sehr schöne Produktauswahl, sehr gute Preise, tolles Design, einfacher Bestellvorgang, übersichtliche Webseite, schnelle Lieferung, sehr gute Auswahlmöglichkeiten für den Bezahlvorgang. Alles gut

Burgemeester Stroinkstraat 400 7547 RJ Enschede

06 533 70 169

Over Riemen & Co

Wij willen dat onze klanten jarenlang plezier hebben van onze riemen en iedere dag bij ieder outfit positief verrast blijven van de kwaliteit en hoe een riem bijdrage kan leveren aan je outfit. Dit doen wij door middel van mooie materialen, best-in-class advies over de juiste riemmaat en door enkel gebruik te maken van LWG gecertificeerde producenten. Onze collectie riemen bestaat uit betaalbare riemen met een klassieke, stoere en een tijdloze uitstraling voor de man die past bij zowel formele en zakelijke outfits als bij casual en eigentijdse outfits. Als echte tukkers zijn wij nuchter en houden wij van ergens voor gaan en positieve energie. Quality & size does matter! 10 years from now, I’ll still be in your pants. 100% Real Leather. Groet Han & Angelique